Ateliere de astrologie: De 3 ori zeiță. 1, 8, 14 decembrie 2021

3 seri consecutive de miercuri, începând cu 1 decembrie, ne ocupăm de o ramură secundară a astrologiei, care oferă surpriza unor revelații majore: studiul a 3 dintre asteroizi, cei care nu fac parte din cursurile standard (cel puțin la cursurile mele, Chiron se studiază, de pildă, la astrologia natală, iar Iunona, la astrologia relațională).

Așa că e timpul să ne conectăm cu energia și puterea celorlalți 3 asteroizi-zeiță importanți:

Ceres (1 decembrie): nevoi, sprijin, protecție.
Vesta (8 decembrie): concentrare, devotament, dăruire.
Pallas (14 decembrie, marți în loc de miercuri): inteligență, creativitate, lupte personale.

Ne vedem seara, de la 20:00 la 22:00 pe Zoom (trimit linkul în ziua întâlnirii).

300 lei întregul modul (toate cele 3 ateliere).

Înscrieri doar pe mail: valeriu.panoiu@gmail.com.

2 comentarii:

  1. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Atelier astrologic: Nunta Cosmică anuală, 10 aprilie 2024, online

La „cererea publicului”, introducem în program un atelier de lucru practic dedicat Nunții Cosmice, care în 2024 are loc pe 9, 10 și 11 april...