Interviu Radio România Internațional: Cunoaștere și astrologie. Generațiile la granița dintre 1 și 2

Dacă, din munca mea, acest singur interviu rămâne și face o mai mare diferență peste 20 de ani, în speranța că tot mai multe spirite se trezesc la realitatea superioară a acestei planete, înseamnă că misiunea mea a fost îndeplinită.

Dialogul cu Roxana Iorgulescu Bandrabur, realizatoare de programe la Radio România Internațional, a scos la suprafață o latură erudită, aproape elitistă a abordării științelor simbolice, inițiatice, sacre. Este meritul total al jurnalistei de a evidenția asemenea valențe ale astrologiei și numerologiei.
Sunt atât de recunoscător pentru ținuta intelectuală în care a fost îmbrăcat rolul acestor discipline ale cunoașterii, condamnate drept „pseudoștiințe” în comunitatea celor ignoranți.

Un mare mulțumesc, Roxana Iorgulescu Bandrabur și Radio România Internațional pentru o asemenea platformă de exprimare!

Înregistrarea poate fi ascultată aici:

Emisiunea Radioul tău din 11 iunie 2023.

Sursa foto: https://en.wikipedia.org/wiki/Johannes_Kepler

2 comentarii:

  1. Un ceas dintr-o viață nu-i mult. Noi, ascultătorii , urmăritorii, admiratorii dumneavoastră, ne dorim mai mult. Bunicul meu avea o vorbă: " cum nu te saturi să bei apă când ți-e sete, tot așa nu te saturi de înțelepciunea omului muncit la minte" Un interviu complex, structurat, frumos construit. Felicitări!
    Salutări din Argeș! Să fiți bine!🕊️

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...