"România are numai Dumnezei pe pământ". Interviu în revista "Anchete speciale"

Reportaj astro precedat de un interviu realizat pe 13 ianuarie 2013 de Răzvan Durlan, publisher la Anchete Speciale, cea mai nouă publicaţie online de investigaţii. 

"Este marţi seara şi începe un nou curs. Modulul I din cursul de astrologie predat de Valeriu. Un beţişor parfumat arde solitar, pe o masă de furnir poziţionată în centru, răspândind în încăpere un parfum ameţitor. Gazda noastră, foarte amabilă din fire, deschide imediat fereastra pentru a lăsa loc rece aerului de afară să pătrundă înăuntru. Suntem invitaţi să traversăm împreună strada pentru a-şi cumpăra ceva de la librăria de peste drum. Vărsătorul cu stelele-n mână, Valeriu Mihai Pănoiu, o adevărată călăuză în ştiinţa astrelor, vrea să facă participanţilor la curs cadou de bun venit câteva mape şi pixuri colorate, de preferat în nuanţe de lemn, culori predominante în acest an de răscruce. Vânzătoarea, cu mult peste aerul unei femei din această categorie, găseşte la raft exact 11 mape. Fix 11. Parcă ştia de dinainte de câte va avea nevoie cel care-i mai vizitase magazinul. Îl ştie de undeva, dar nu are idee de unde. Află imediat că-i astrolog şi-i cere pe loc un sfat în cel priveşte pe al doilea său copil, pe care-l va naşte în foarte scurt timp. Pruncul va purta numele Adam, stabilesc cei doi, pe cînd Valeriu dă să iasă afară. Ne întoarcem în locaţie. Cifra 13 rezonează în fel şi chip cu cei 11 înscrişi pe listele tânărului astrolog. Apar cursanţii. În sala de curs, după sosirea a zece doamne, care mai de care mai interesată de propriul mister, apare şi un bărbat. Unul singur. Afacerist. Şi el e în căutarea unor răspunsuri pe care încă nu le-a găsit. Astrologul şi numerologul Mihai Valeriu Pănoiu nu şi-a imaginat niciodată că va îmbraţisa această meserie. Îi lasă pe fiecare în parte să îşi facă simţită prezenţa, după care se descoase singur în faţa tuturor. Cu calm şi într-o respiraţie bine calculată. Are şi motive s-o facă, fiindcă nimic nu este întâmplător.

O discuţie despre astrologie şi rolul ei în viaţa nostră în interviul de mai jos cu astrologul si numerologul Valeriu Mihai Pănoiu. 

Care a fost primul semn care te-a ghidat către acest drum?

Este o urmare a ceea ce am construit lăsându-mă luat de val, adică de ceea ce a venit spre mine. Prin liceu, pe la vârsta de 14, 15 ani, mă căutam pe mine, căutam să înţeleg care este rostul vieţii şi care este rolul oamenilor şi ce căutau ei în viaţa mea şi aşa am ajuns chiar la mine. Mi-am dat seama că, de fapt, tot ce este în afară este tot ce este înăuntrul nostru. Ulterior, astrologia a avut o apariţie sporadică în viaţa mea până când, în 2007, în urma unor alte căutări de răspunsuri m-am întors la astrologie şi de atunci nu am mai plecat de pe acest drum. A fost momentul când a trebuit să localizez în timp un eveniment important din viaţa mea. Am urmat cursurile unei şcoli de formare, după care am avut o colaborare cu aceeaşi şcoală, iar lucrurile au curs firesc fără să le provoc. Am avut un job full-time într-o companie multinaţională, iar când s-a închis firma respectivă am rămas cu astrologia. Nu a trebuit decât să mă conformez, fiindcă aveam deja deschis cabinetul. Au urmat colaborări la diverse site-uri, invitaţii la emisiuni de televiziune samd."

Pentru lectura integrala a interviului, CLICK AICI!

Foto by: Răzvan Durlan

3 comentarii:

  1. Sa aveti spor la invatat! Puteti afla atatea lucruri interesante si atat de multe raspunsuri. Valeriu are un ton foarte cald, bland, ca de dascal si se simte generozitatea cu care transmite informatiile. Este un curs ce-ti pica bine la suflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt singurul barbat care a aparut la cursul de astrologie...si la cel de numerologie
    Ar fi multe lucruri frumoase de spus...despre ce se intampla la cursuri....nu este loc aici...
    Pe scurt..am o dilema...de ce oare SISTEMUL nu ne invata din copilarie...despre astrologie, numerologie, radiestezie, chiromantie? Cum ar fi lumea asta daca am fi mai informati?
    Cum ar fi Romania daca toti cetatenii ar avea pregatire de baza in domeniile astea?
    Cate eforturi in zadar ar putea fi evitate?
    Cate decizii pozitive, potrivite s ar lua..in defavoarea deciziilor in orb...
    Cata energie care acum se risipeste in zadar...ar putea fi salvata si sa devina productiva, profitabila..sau sa duca la implinire...sufleteasca...
    Mi as dori ca misiunea mea personala sa fie popularizarea acestor domenii... ca discipline...faculttative..sau chiar obligatorii...
    Consider ca societatea ar avea enorm de mult de castigat...daca toti membri ei ar fi informati si in domeniile descrise.
    Dar inainte sa schimb lumea..trebuie sa ma schimb pe mine...si mai e de lucrat la asta....asa ca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca lumea ar folosi cu intentii bune toate cele enumerate de tine, ar fi perfect. Dar daca ar folosi astrologia, numerologia, radiestezia doar pentru a afla lucruri despre celalalt ca mai apoi sa le foloseasca impotriva lui...mai mult rau ar face. Si atunci, trebuie sa ii inveti pe oameni si notiunile dar si in ce scop sa le foloseasca. Sunt total de acord cu tine, am postat tot eu comentariul de dinaintea ta si am incheiat de curand primul modul cu Valeriu, inteleg cat de mare este valoarea acestor informatii pentru un om...dar sa fim spirituali si sa folosim informatiile in scop nobil.

      Ștergere

Atelier astrologic: Nunta Cosmică anuală, 10 aprilie 2024, online

La „cererea publicului”, introducem în program un atelier de lucru practic dedicat Nunții Cosmice, care în 2024 are loc pe 9, 10 și 11 april...