Lovitura in plex: Marte in Capricorn (26 octombrie – 5 decembrie 2014)

Vizita lui Marte in semnul sau de exaltare, Capricornul, anunta 40 de zile de intoarcere la centrul propriei vieti. Ca o stranie sincronicitate, acest tranzit se afla pe vibratia numarului 40, considerat numarul puterii (mai multe detalii aici). Capricornul este una dintre zodiile de putere, iar Marte ne poarta pe frecventa actiunii, a deciziilor si a rezistentei la efort.

Perioada cuprinsa intre 26 octombrie si 5 decembrie 2014 ne aduce aminte ca increderea in fortele proprii este cheia succesului. In functie de cat credem ca valoram, atat putem primi de la viata. Este o perioada in care suportam foarte greu criticile, de aceea conflictele in care cineva tine neaparat sa domine sunt previzibile. Relatiile unde se arunca reprosuri si in care predomina schimburile de cuvinte negative sunt un butoi cu pulbere. Cea mai mica nemultumire rostita poate sa aprinda fitilul, indiferent ca relatia este de iubire, de parinte-copil sau de sef-subaltern.

Avem acum nevoie maxima de incurajari, de evidentierea meritelor, de aprecierea calitatilor. Daca nu le primim, le cautam in alta parte. Parintii agresori sau interogatori isi pot pierde cu totul autoritatea asupra propriilor copii. Partenerii satui de frustrari pe care nu le mai pot gestiona si care nu gasesc intelegere la jumatatea lor din cuplu cu greu se stapanesc sa nu alunece spre alte brate care sa-i consoleze. Angajatii care se simt nedreptatiti incep sa bata cu pumnul in masa.

Orice autoritate care practica pedeapsa in loc de recompensa este contestata. Functioneaza acum invariabil principiul didactic conform caruia criticile se aduc numai intre patru ochi, iar laudele, de fata cu toata lumea.

Ne dam seama ca putem, ca suntem in stare, ca avem forta necesara sa trecem peste orice situatie. Tocmai cand credeam ca suntem la capatul puterilor, ni se dau spre traire situatii care ne arata cat de mult putem duce, precum si daruri nesperate. Pentru cei care au tras din greu, au suferit, au trudit pentru altii, au muncit pe branci, s-au devotat, au inteles prin traire, au evoluat, Marte in Capricorn vine cu surprize de proportii. Darurile vin exact in momentul in care renuntarea era deja definitiva si nimic bun nu mai parea ca se poate intampla. Marte in Capricorn ii premiaza pe cei ce au muncit cu ei sau pentru altii peste limita. Toti cei ce au motive intemeiate sa strige “Nu mai pot!” sunt ascultati. Fiecare primeste exact ce are mai mare nevoie: sansa de a manifesta iubirea, un loc de munca, prieteni, bani etc.

Aceasta perioada ne constrange sa ne revendicam puterea personala. Iar puterea personala ne-o cam luam inapoi trecand printr-o faza de revolta. Principala cale este recuperarea sufletului imprastiat in trecut, intr-o relatie care a dus la secatuire, intr-o cariera care a coborat boala in corp, intr-o iluzie care doar a consumat resurse si care nu are nicio legatura cu realitatea. Iar sufletul ni-l luam acum inapoi prin decizii radicale! Putem sa spunem acum “Start!” sau “Stop!”, in functie de parcursul pe care l-a avut fiecare. Hotararile care se iau acum sunt definitive, asa ca suntem fermi pe pozitie si ne asumam pana la capat drumul pe care il alegem. Orice ne-a produs paguba sau pierdere, orice ne-a consumat sau ne-a frustrat are zilele numarate!

Marte in Capricorn ne forteaza sa luam cele mai bune decizii pentru noi insine! Daca ceilalti nu pot tine pasul cu noi, e problema lor, nicidecum a noastra. Ne putem asuma riscuri pe care pana acum nu le-am fi luat in calcul. Vrem sa fim din nou puternici si sa simtim ca suntem cei mai importanti oameni din viata noastra! 

Daca alegem sa facem acele schimbari absolut necesare care sa nu ne mai aduca pierderi de suflet, suflul vietii ne impinge de la spate. Ne aflam in toata aceasta perioada sub influenta solara, energia noastra cautandu-si locul acasa, in centrul vital, care se afla in chakra a treia, in plexul solar. Cel mai bun stimulent este culoarea galbena, iar cel mai de nadejde ghid este Arhanghelul Uriel.

Avem forta de a lua decizii, de a actiona in conformitate cu alegerile noastre constiente si de a ne asuma responsabilitatea pentru propria viata. Stim ce vrem si nu mai suntem atat de vulnerabili la criticile si la previziunile negative ale celorlalti. Ne bazam pe noi, dar cu conditia sa nu controlam! Cand credem ca meritam tot ce e mai bun, sa lasam lucrurile sa se intample asa cum stie Universul ca e mai bine pentru noi, nicidecum in forma in care credem noi ca e mai bine! Cu cat ne luptam, cu atat ne epuizam! Ce e pentru noi vine ca un dat si ne cam da peste cap, pentru ca n-am prevazut! Sa profitam! Daca vine de-a gata, din senin, pe nepusa masa, sa fie primit!

Oricine alege sa-si “croiasca alta soarta”, cum spune si versul din imnul national, primeste acum puterea de a-si schimba viata in bine. Sa avem incredere nelimitata in noi, sa luam deciziile care ne elibereaza de tot ce ne tine pe loc si, daca realitatea in care vrem sa traim nu exista, s-o facem sa existe! S-o cream! Sa primim darurile pentru osteneala de pana acum si sa le valorificam la maxim! Ele sunt sageata care ne indica directia. 

11 comentarii:

  1. Multumesc!
    Dumnezeu sa-ti fie alaturi in tot ce faci si sa ne inspiri si pe noi cu darurile Lui

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc ! Cu recunoștință,

    RăspundețiȘtergere
  3. E prima data cand citesc ceva legat de astrologie si exact prin asta trecem... Multumesc, arhanghelul Uriel sa ne ajute

    RăspundețiȘtergere
  4. DOAMNE ajuta, multumiri si recunostinta pt.tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru informatii. Abia le asteptam. Cu pretuire,

    RăspundețiȘtergere
  6. Informatii demne de luat in seama . Tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru aceasta analiza astrologica.Sa dea Domnul sa fie asa, ca eu ma regasesc in tot.(2.01.1962). Cu stima si respect,

    RăspundețiȘtergere
  8. Rog pe cineva sa imi explice urmatorul lucru: eu folosesc programul astronomic Stellarium, si observ ca astazi, 4 dec. 2014, Marte intra in constelatia Capricornului? De ce se zice ca iasa astazi din constelatie? Se calculeaza cu o luna in urma aceste intervale, in sensul ca, daca pe cer, Marte se vede in constelatia Sagetatorului, ea de fapt e in Capricorn? Si am mai auzit varianta cu Pluto, tot in Capricorn, cand ea de fapt e tot in Sagetator... . Rog pe cineva sa imi explice cum sta treaba. Multumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Verificati daca nu cumva setarile sunt facute pe zodiacul sideral in loc de cel tropical.

      Ștergere
  9. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Eliberarea de sub umbra arborelui de familie. Conjuncția Nodul Nord - Chiron. 15 martie, online

Karma, despre care se tot vorbește, nu se mai termină și ea vreodată? Trăim o fereastră astrologică deschisă în luna februarie anul acesta p...