Eșecul în dragoste! Cum să omori relația în 3 pași?

Est modus in rebus zicea poetul latin Horațiu, adică există o măsură în toate. Chiar și în dragoste. Conform legilor universale, extremele se ating, așa că orice ajunge să fie prea mult devine prea puțin. Excesul devine lipsă. Tot ce facem nemăsurat se întoarce împotriva noastră.

Prea multe acțiuni sunt justificate din dragoste, când în realitate iubirea este confundată cu altceva. Există o serie de comportamente care sabotează relația prin care una dintre părți nu înțelege de obicei că devine agresor prin simplul fapt că încalcă legea echilibrului și dă prea mult, se implică prea mult, face prea mult. Următoarele demersuri ajung să omoare lent relația și să împingă partenerul/partenera în afara cuplului sau chiar în brațele altcuiva.  

1. Pune-l pe el/pune-o pe ea pe locul 1 și uită de tine!

Nu poți da de unde nu ai! Orice relație de iubire sănătoasă începe cu iubirea de sine! Până nu te placi pe tine și nu te accepți așa cum ești, nu poți conviețui sănătos pe termen lung cu altcineva. Ca să-i dai altuia, trebuie să-ți dai mai întâi ție!

Când cineva nu se consideră suficient de frumos, de merituos și de important în propria viață, va căuta sub masca iubirii să-și dea importanță în viața altcuiva. Astfel, ajungi să-i dai partenerului ceea ce ți-ar plăcea să primești tu, în primul rând atenție, confirmări, validare. Frica ta de a nu fi sufcient de bun te face să distorsionezi realitatea și să vezi în partener ceea ce crezi că tu nu ești. Astfel, ajungi să-l urci pe un piedestal și să-l idolatrizezi, uitând că relația este despre doi oameni egali și complementari, yin și yang.
A pune partenerul pe locul 1 în viața ta, a face din el centrul universului tău, a nu mai putea respira și trăi fără el pune  presiune enormă pe el/ea. Înseamnă că îi invadezi tot spațiul, îl colonizezi, îl sufoci. Contează numai el/ea. Când el/ea devine mai important ca tine și mai important decât oricine altcineva, deja tu devii agresorul, iar el/ea – victima. Normal că el/ea va căuta să-și găsească un loc pe lume și, din moment ce în viața lui te-ai mutat tu cu forța, atunci va căuta refugiu, scăpare, evadare în muncă, într-un viciu, dacă nu chiar în  viața altcuiva.

2. Dăruiește-i mai mult decât poate el/ea să primească!

Iubirea arde, la propriu și la figurat. În metafizica chineză, Focul ca element are în stăpânire inima. De aici metafora iubirii ca un foc ce arde. Și puțini sunt cei ce nu s-au fript vreodată din dragoste. Flacăra prea mică nu încălzește, în timp ce flăcările dezlănțuit ale pasiunii mistuiesc totul în cale până la scrum și cenușă.

Umblă vorba că nimeni nu primește mai mult decât poate să ducă. La fel și în dragoste, nimeni nu poate să primească mai multă iubire decât este capabil. Cineva care se iubește pe el 25% nu poate fi iubit de nimeni mai mult de 25% fără să-l tulbure și să-i creeze stări de dezechlibru. De aceea, iubirea de sine determină cantitatea de iubire pe care o putem absorbi. O femeie care își acceptă 30% feminitatea și care este adorată de un bărbat 100% nu va face față lângă bărbatul respectiv. Ea va rezista lângă cel ce-i va confirma cel mult 30%, eventual care o va invalida și o va anula ca femeie. Mai puțin se acceptă, mai mult niciodată!

Vrei mai mult de la cineva care nu poate să dea mai mult? Ai pierdut din start! L-ai pierdut pe el/Ai pierdut-o pe ea și, în timp, te pierzi pe tine.

Tot ce dai peste cât este dispus cineva să primească se întoarce împoriva ta sub formă de suferință! Nu poți iubi 100% pe cineva care se iubește 40%. Tot ce trece de 40% îl/o arde și îl/o face să scoată la suprafață întunericul personal ca mecanism de protecție! Are tot dreptul să se apere și să te respingă, întrucât nu rezistă la frecvența pe care emiți, așa că a face tot posibilul să întrerupă legătura.

3. Fă totul în locul lui/ei!

A face servicii reprezintă o dovadă de iubire. Micile gesturi și detalii fac întotdeauna diferența și condimentează viața în doi. Dar atunci când numai unul ajunge să facă, iar celălalt să fie doar beneficiar, relația de iubire s-a transformat de mult în altceva. Majoritatea celor ce fac totul în locul partenerului nici nu-și dau seama că îi iau puterea! Partenerul/Partenera devine mic/mică și slab/slabă, ajungând să nu mai fie în stare să cumpere singur/singură o pâine de la chioșc.

Din frica e a nu-l/nu o pierde, te faci singur sclavul dorințelor și nevoilor partenerului, deși el/ea nu are nevoie de ceea ce-i oferi tu, deși putea și singur. Dar tu îl copleșești cu orgoliul de supererou care rezolvă tot. Numai că, în acest caz, îi interzici toate posibilitățile de exprimare. Relația de cuplu devine o relație a ta cu tine, pentru că tu te dedublezi într-o scenă în care partenerul/partenera e suficient să se prezinte. De restul te ocupi tu. Cum să nu vrea să-și recupereze libertatea de exprimare, cum să nu vrea să fugă, cum să nu-și facă amant/amantă, din moment ce tu ești peste tot, iar el/ea nu mai e nicăieri?! Vrea și el/ea un loc pe lume, din moment ce tu i-ai luat și locul lui/ei.

Relația de iubire începe cu tine, dar continuă cu amândoi. Preamultul distruge relația. Mai binele este dușmanul binelui. More is less, mai mult e mai puțin. Dacă nu stai pe locul tău, nu-i de mirare că totul ajunge să fie doar despre tine. Ajungi singur în doi și nu ești o victimă. Dimpotrivă! 

Sursa foto: https://medium.com/@NSallakAnderson/dying-from-a-broken-heart-the-communal-pain-of-suicide-500d9f2dc653

4 comentarii:

  1. a fost exact cât imi era necesar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...