Info: Consultații doar la distanță

Începând cu data de 22 octombrie 2019 renunț din nou pentru aproximativ un an de zile la activitatea de birou în București. Prioritățile se organizează în funcție de viața de familie: copii mulți și o sarcină din ce în ce mai avansată. 21 octombrie 2019 este ultima zi de birou în București anul acesta.

Activitatea de consiliere (astrologie, numerologie, dezvoltare personală) continuă exclusiv la distanță de la biroul de acasă. Sunt disponibil de oriunde numai prin telefon, Skype, WhatsApp, WhatsApp cu video, Messenger, desigur, cu programare la 0769674557 (mesaj pe WhatsApp, sms, telefon).

Din 31 octombrie 2019 încep din nou cursuri de astrologie online.

În rest, continuă cursurile și seminariile la clasă în București și eventuale foarte rare deplasări în țară, anunțate la vremea lor. În funcție de priorități, mă străduiesc să scriu și să ne vedem în mediul virtual sau la televizor, în limita posibilităților.





3 comentarii:

  1. De ce nu mai prezentati horoscopul in scris? Imi placea foarte mult, citeam doar zodiile care ma interesau...pacat poate va razganditi, ce ziceti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Previziunile astrale pe 2022
    Lipseste zodia pest care e inainte de varsator, sau ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...