Astro-alert: 10 zile nebune (15-25 martie 2023)

Până pe 25 martie, stați liniștiți, oameni buni! Dacă aveți impresia că lumea e un spital de nebuni, vă înșelați: nu e o impresie. Până iese din zodia Gemeni (25 martie, după ora 13:30 a României), Marte face cuadratură cu Neptun din Pești. Starea psihică proastă este generală: labilitate emoțională, insecuritate, frici, irascibilitate, agresivitate, plâns. Contextul astrologic favorizează crizele celor care au fond depresiv sau suferă de vreo tulburare (atacuri de panică, episoade psihotice sau maniacale, accese de furie).

Dacă tot suntem puțin duși cu capul, suntem predispuși la investiții proaste, la autoiluzionare, la pierderi. Autocontrolul e dificil de menținut.

Se joacă pe scena vieții rolurile de agresor și de victimă, cu risc major de a pica în plasa unor escroci. De asemenea, șantajul poate fi sport internațional.

Nu cedați presiunilor! Nu stați în rolul de victimă! Nu cădeți în capcana vinovăției!

Așa că, dacă experimentați stări de rău, nu vă luptați cu ele! Simțiți durerea fizică și emoțiile, lăsați-le să curgă și vedeți ce vor să vă spună! Dezamăgirea și tristețea sunt emoții care ne ajută în orice fază de tranziție. Imunitatea este afectată, așa că virozele pot să înflorească.

Dați-vă voie să fiți vulnerabili și acceptați ce vine spre voi fără să vă străduiți să schimbați pe cineva în afară de voi! Fiți conștienți însă că ceilalți vor profita la maxim de slăbiciunile voastre și nu vor ezita să vă amenințe sau să vă lovească în punctele sensibile! Nu vă lăsați șantajați sau manipulați, nu cedați și fiți neclintiți în credință!

Ca remediu principal, este benefic să investim timp, resurse și efort într-un ideal, într-un scop măreț care dă sens vieții noastre și care ne asigură o perspectivă mai înaltă asupra viitorului!

Sursa foto: https://www.horoscopejoy.com/mars-square-neptune-natal-and-transit-avoid-any-rumours/

12 comentarii:

  1. Rar dar inteligent mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Escrocii de ce nu sunt afectați? Ei nu intra în depresie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca mi-ați făcut ziua excelenta ! 🤣🤣🤣 Am râs cu plâns 🤣🤣🤣 Deci pana la urma e de bine🤝😅🌈

      Ștergere
    2. Escrocii au "locul"asigurat nu e nevoie să fie "deranjați acum",vor fi..după..

      Ștergere
  3. Foarte adevărat,chiar mie mi
    s-a întâmplat ,dar i-am înfruntat depresia ,,,, șiiii,,,am câștigat!

    RăspundețiȘtergere
  4. MULȚUMESC MULT PENTRU TOATE PERSPECTIVELE OFERITE, ȘI SPOR ÎN TOATE BUNE !

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele meu este Liliana Jose, vreau să împărtășesc tuturor această mărturie mare a vieții mele. Am fost căsătorită cu soțul meu Michael Jose, îl iubesc atât de mult. Suntem căsătoriți de 8 ani și avem doi copii. A plecat în vacanță în Cipru unde a cunoscut o doamnă pe nume Linda, mi-a spus că nu mai este interesat de căsnicia noastră. Am devenit atât de confuză și am început să caut ajutor, toate eforturile de a-l aduce înapoi au eșuat până când am întâlnit o veche prietenă pe nume Christina și i-am spus despre problema mea. Apoi mi-a prezentat un bărbat pe nume Dr Trust, care a făcut o vrajă pentru ea, care l-a adus înapoi la ea pe fostul ei în 14 ore. L-am contactat pe Dr Trust pentru a mă ajuta să-mi aduc înapoi soțul și mi-a cerut să nu-mi fac griji că zeii strămoșilor săi vor lupta pentru mine. Mi-a spus în 14 ore că mă va reuni pe mine și pe soțul meu împreună. După 14 ore, soțul meu a sunat și mi-a spus că se întoarce acasă la mine și la copii. Am fost surprins când l-am văzut și a început să ceară iertare... acum suntem o familie fericită. Toate datorită marelui Dr Trust. dacă aveți nevoie de ajutorul lui, îl puteți contacta prin:

    E-mail: drtrustspelltemple@gmail.com

    WhatsApp: +14242983869

    RăspundețiȘtergere
  6. Să mori tu măi Liliana că e așa și nu ești tu o reclamă pe persoană psihiatrică? :-)) Serios, mai pune botul cineva la asemenea gogomănii? Că pe aici pe la Valeriu văd numai lume bună ;-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc cu recunostinta pentru tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...