Atelier de autoevaluare astrologică, online, 13 aprilie 2023

De unde venim și încotro ne îndreptăm? Veșnica întrebare existențială pe care o aducem la timpul prezent. Vorbim în 2023 despre intrarea lui Saturn în Pești și a lui Pluto în Vărsător și avem deja privirea îndreptată spre viitor.

Vă propun să stăm puțin pe loc și să ne uităm la noi cei care am fost până mai ieri și la cine am devenit azi. E timpul să cântărim ce și cât am integrat din tranzitul lui Pluto prin Capricorn (începând cu 2008) mai ales în ultimii 3 ani, cât Saturn a stat în Vărsător. 

Suntem în pragul unei tranziții astrale care:
- ne obligă să ne reevaluăm identitatea;
- ne ajută să să ne identificăm noile credințe;
- ne îndeamnă să dăm noi definiții despre propria viață;
- ne împiedică să ne mai mințim, amăgim, autoiluzionăm;
- ne face să acceptăm o nouă relație cu propria persoană.

Practic, vă propun să analizăm modul în care a evoluat relația cu noi înșine în ultimii ani, pentru a integra transformările interioare, înainte de a încerca să înțelegem ce mai vine de acum înainte. Analizăm inevitabil și implicațiile astrologice ale ciclului Saturn-Pluto, care au făcut conjuncție în 2020.

Ne luăm 3 ore de interacțiune pe Zoom (trimit linkul în ziua atelierului), seara de la 20:00 la 23:00, cu trimitere spre exemple din practica de consiliere și spre hărțile participanților. O sesiune de autoevaluare folosind forța și energia grupului pentru accesarea revelațiilor (cum ar veni, un fel de sesiune de consiliere astrologică de grup, cu conștientizări personalizate). Nivelul va fi accesibil, deci se pot înscrie toți cei alfabetizați în limbajul astrologic, care își cunosc harta proprie.

160 lei

Înscrierile doar pe mail: valeriu.panoiu@gmail.com.

Sursa foto: https://www.sallykirkman.com/the-saturn-pluto-conjunction-endings-extremes/

3 comentarii:

  1. Buna ziua! După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, mi-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu tot, Am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vrajă, nu am avut de ales decât să încerc, am a trimis vrăjitorului prin poștă și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a făcut vraja și, surprinzător, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el, așa am început să trăim din nou fericiți împreună. De atunci, mi-am promis că oricui cunosc care are o problemă de relație, aș fi de ajutor acestei persoane, trimițându-l la singurul vrăjitor real și puternic care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: ogagakunta@gmail.com îi poți e-mail dacă ai nevoie de ajutorul lui în relația ta sau în orice alt caz
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...