Atelier de astrologie: Jupiter în Taur, 7 iunie, online

Intrarea lui Jupiter în Taur ne deplasează atenția spre un anume domeniu din viața noastră pentru un an de zile. Ne întâlnim pentru a urmări ce anume activează tranzitul pe harta natală, astfel încât să putem întocmi și previziuni, pentru a fi conștienți de ceea ce ne așteaptă.

Studiem relațiile pe care Jupiter în tranzit le face cu celelalte planete și identificăm tipare de viață repetitive, întrucât suntem într-o ciclicitate de 12 ani.

Program: miercurea seara, 7 iunie 2023, între 20:00 și 23:00. Online pe Zoom.
Linkul sosește în ziua cursului, a doua zi se primește înregistrarea.

Pentru participare nu sunt necesare cunoștințe avansate de astrologie. 160 lei.

Înscrierile se fac doar la adresa de mail: valeriu.panoiu@gmail.com

Sursa foto: https://i.thehoroscope.co/jupiter-in-taurus-how-it-affects-your-luck-and-personality/

Un comentariu:

  1. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...