Cea mai mare greșeală în relații!

Dumnezeu este Iubire, iar noi suntem Iubire. Nimic mai adevărat. Însă iubirea nu înseamnă să fii doar bun, ci înseamnă să impui limite. A iubi nu înseamnă a te lăsa călcat în picioare. În momentul în care spațiul personal încetează să mai existe și voința este anulată, deja vorbim despre încălcarea dreptului la libertatea personală.

Dacă te lași invadat în numele iubirii și le permiți celorlalți să te vampirizeze, ai alunecat, fără să-ți da seama, într-un joc de roluri: ai devenit victimă! Când lași un agresor să-și facă de cap, nu te aperi și nu iei măsuri, dovedești că nu te iubești pe tine! Ori dacă iubirea nu pleacă de la iubirea de sine, ea este greșit înțeleasă. A-l iubi pe altul, deci a-i permite să fie cum vrea el, nu trebuie să conducă la renunțare de sine sau la sacrificiu. Bunătatea și toleranța manifestate față de altcineva se opresc acolo unde accepți să-ți faci rău singur neluând atitudine. A da șansă după șansă conduce doar la pierdere de suflet și uzură nervoasă.

A vedea numai lumina din fiecare om poate fi primul pas către idealism și naivitate. În numele iubirii, al bunătății și al toleraței poate să înflorească agresiunea, iar călăii își croiesc drum spre putere. Amânarea deciziilor și credința în schimbarea celuilalt devin instrumente de autosabotare. ‘Lasă-l, poate își revine!’, ‘Nu pot să-i fac rău!’, ‘Îl iert și îl accept așa cum este.’  Toate sunt replici care girează o lipsă de acțiune în spatele căreia se ascunde tocmai neiubirea de sine. Energia iubirii are și o puternică vibrație educativă.  Iubirea presupune și acțiuni de corecție, de limitare, de apărare.

Cea mai mare greșeală pe care o fac oamenii în relații este aceea de a-i trata pe ceilalți în funcție de potențial! Numai că oamenii trebuie evaluați după manifestare! După cum se comportă, nu după cum ar putea să se comporte. După cum sunt, nu după cum ar putea fi! 

‘E om bun, dar are și el o rătăcire.’ ‘Mai bea din când ân când, mă mai și bate, dar știu că mă iubește.’ ‘Mă agresează verbal chiar dacă suntem divorțați și nu mai are niciun drept asupra vieții mele private, dar e tatăl copilului meu, îl las în pace, suport, ce să fac?! Pentru copil!’ Asemenea replici descriu situații în care, în numele iubirii, al bunătății, al idealurilor umane, oamenii se lasă abuzați. 

La fel cum în numele credinței s-au comis atrocități, iubirea și bunătatea greșit interpretate le permit abuzatorilor, călăilor, persoanelor cu tulburări de comportament sau chiar cu probleme psihice să preia puterea asupra vieților noastre, să-și aroge drepturi, să ne îngrădească, dacă nu chiar să ajungă în funcții de conducere. Încă o dovadă prin care prin care, în numele lui Dumnezeu, se comit atrocități. De data asta suntem însă vinovați, pentru că permitem! 

În aceste cazuri descoperim un tipar de abuz pe care-l perpetuăm și pe care este obligatoriu să-l vindecăm. Efectul este dublu: ieșirea din rolul de victimă, respectiv limitarea călăului și împingerea sa tot în direcția vindecării. Iar acest pas nu se poate face decât prin acțiune, prin toate mijloacele, cu forța, dacă este necesar. Călăul nu poate fi îmblânzit decât dacă este agresat la rândul lui, acesta fiind singurul limbaj pe care-l cunoaște. Nu poți ajunge la cineva decât dacă vorbești aceeași limbă cu el. Dacă el folosește șantajul, manipularea, amenințările, constrângerile, frica, atunci nu poate fi trezit decât prin terapie de șoc. Rezultatele se obțin doar dacă-l domini, dacă te urci peste el, dacă starea de frică sau de panică pe care i-o induci are o intensitate mai mare decât cea pe care ți-o aplică el ție.

Prădătorii nu respectă prada. Dimpotrivă, speculează constant punctele sensibile și regizează un teatru psihopat cu scene de tortură psihică, cu foarte multe victime colaterale.  Ei nu știu decât de frică, nu se tem și nu ascultă decât de cei care îi domină la rândul lor. Respectul lor se câștigă numai prin mijloace coercitive.

A iubi oamenii nu este un act prin care renunți la tine și îl lași pe fiecare să facă ce vrea din tine. Dar avem nevoie de agresori tocmai pentru că ei trezesc în noi iubirea de sine! Intenția nu este de a acționa împotriva lor, ci de a lua măsuri pentru tine.

În planul fizic, manifestarea este unitatea de măsură a relațiilor. Toți oamenii pot fi buni, dar unii aleg să manifeste întunericul, iar ei trebuie tratați ca atare, în conformitate cu ce au ales, nu cu ce ar fi putut să aleagă și n-au făcut-o. Oamenii trebuie luați așa cum sunt, nu cum ar putea să fie. Altfel, realitatea noastră este doar o iluzie în care ne mințim singuri că se va schimba ceva fără să intervenim. Dumnezeu ne vrea buni, dar nu proști. Pasivitatea, sacrificiul și neiubirea se sine lasă prădătorii în libertate. Să nu ne mai mirăm că dreptatea este a celui care dă primul cu piatra sau a celui care urlă mai tare!

Sursa foto: https://www.tumblr.com/search/half%20tiger%20half%20man

15 comentarii:

  1. Multumesc.....cu profund respect si cu recunostinta ! Cuvintele dv. sunt intotdeauna ziditoare si revelatoare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Valeriu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiti binecuvantat d-nule Valeriu Panoiu !

    RăspundețiȘtergere
  4. Este logic.Multumim

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare! Adevărat! Concis și la obiect!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt Lexie și sunt atât de bucuros să las lumea să știe succesul să-mi ascundă relația. Secretul este Dr.Akpada și prin ajutorul lui am reușit să-mi iau iubitul în 48 de ore și de atunci relația noastră a fost perfectă. Cea mai bună modalitate de a vă reîntoarce relația este în contact cu Dr.Akpada (akpadatemple@hotmail.com) Și în 48 de ore veți fi bucuroși să-l contactați

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar aveți dreptate! Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iar aveți dreptate! Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. Simt fiecare fraza scrisa de tine....been there done that :) Ce tare, si credeam ca ma transform si eu in rau ....am aplicat vorba aceea, (mai a dracu, decat dracu, doar asa se linistea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua numele meu este nakisha Vreau sa va alaturati tuturor sa-i multumesc acestui om pentru restaurarea casei mele cu ex-sotia mea care ma arunca pentru o alta femeie timp de 5 ani. La inceput nu am crezut niciodata ca DR OGUDUGU va fi capabil sa ma ajute sa-mi castig inapoi EX HUSBAND de la cealalta femeie, dar pentru ca inca il iubesc si am nevoie de el in viata mea ... muncesc si urmez instructiunea DR OGUDUGU si ma surprinde ca dupa 3 Zilele petrecerii vrajii și colaborarea cu DR OGUDUGU, Ex-HUSBAND-ul meu mi-a cerut să-i cer iertare și să uit tot ce mi-a făcut pentru că încă mă iubește ... acum eu și soțul meu ne întoarcem împreună și suntem foarte fericit cu noua noastra viata ... toate datorita DR OGUDUGU pentru marea munca pe care a facut-o pentru mine .. Promit sa imi impartasesc intotdeauna munca sa buna intregii lumi largi si daca vreun corp este acolo trecand prin orice relatie dificultati ar trebui contactați-l prin e-mail: drogudugusolutionspell@gmail.com sau whatsapp +2349097050691
    De asemenea, se specializează pe următoarele probleme
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
    (5) Dacă vreți un copil
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Îngrijire de plante.
     contactați DR OGUDUGU prin e-mailul său pentru o soluție totală drogudugusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Binecuvintat esti draga Daniel, ma bucur pentru tine. Multumesc pentru ceea ce ne oferi !

    RăspundețiȘtergere
  12. A fost o relație de 6 ani, deci a fost cu siguranță semnificativă. Dar când am văzut postul lui Dr.James pe net, l-am contactat și mi-a explicat situația și mi-a promis că mă va ajuta. fianța mea spunea că nu vrea să mă mai întâlnească pentru nici un motiv. Dar după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul Dr.James, i-am trimis din nou un text de memento bun, el a răspuns și a stabilit o întâlnire pentru noi. acum suntem din nou împreună, mulțumită lui Dumnezeu pentru folosirea lui Dr.james pentru a aduce înapoi dragostea noastră, suntem cu adevărat fericiți împreună acum. doar incase aveți nevoie de ajutor puteți, de asemenea, să-l contactați pe e-mail: ogbidihomeofsolution1@gmail.com sau whatsapp / apelați-l pe: +2348052523829. mulțumiri și Dumnezeu să vă ajute în timp ce îl contactați.

    RăspundețiȘtergere
  13. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Eliberarea de sub umbra arborelui de familie. Conjuncția Nodul Nord - Chiron. 15 martie, online

Karma, despre care se tot vorbește, nu se mai termină și ea vreodată? Trăim o fereastră astrologică deschisă în luna februarie anul acesta p...