In cautarea misiunii personale

Tot mai multi oameni au preocupari spirituale, interes pentru cele din lumea nevazuta si se afla in cautarea drumului in viata. Unii dintre ei fac un popas si pe la astrolog care le spune: „Uita-te in jos! Vezi drumul pe care esti? Deja ai gasit ce cautai.” Majoritatea vor sa afle „care este misiunea mea personala in aceasta viata?”. Intalnesc tot mai multi oameni plictisiti de viata, satui de locul lor de munca ce nu-i mai satisface, hotarati sa o ia pe o cale mareata. Dar care e aceea? Ce li se potriveste? Toti vor sa ajute, sa faca ceva pentru omenire, sa schimbe ceva pe planeta! Dar putini sunt cei ce vor sa schimbe ceva la ei...

M-am trezit in cateva randuri la consultatii cu persoane care si-ar fi dorit sa fie ca mine, sa faca ce fac si eu, sa lucreze cu oamenii si sa fie cunoscuti. Perfect! Eram undeva dupa 5 zile de consultatii si curs si apare chiar la ultima consultatie un asemenea caz. Atunci ii explic domnisoarei asa: „Tu crezi ca tot ce mi-am dorit in viata e sa stau atatea zile consecutiv de la 8 dimineata la 8 seara, poate si mai mult, de vorba non-stop cu oamenii, sa le preiau problemele, fara sa am timp sa respir si sa mananc? Asta sa fie idealul meu in viata? Sa vorbesc asa, intruna? Crezi ca eu nu ajung la un punct de saturatie al energiei negative care mi se transfera? Caci, poate n-ai inteles, eu sunt dator sa sustin energetic oamenii care vin la mine. Crezi ca mie nu mi-ar fi placut sa fiu in momentul asta in vacanta, pe plaja? Crezi ca mie nu mi-e dor de copil, pe care nu l-am vazut de aproape o saptamana? Si crezi ca mi-ar fi fost greu sa anulez intalnirea cu tine, uite asa, ca m-am plictisit si ca vreau sa plec mai devreme acasa, la Bucuresti? Oricat de mult imi place ceea ce fac!”.

Unii vad doar partea luminoasa a muncii mele. Dincolo de umbra, ea presupune insa, mai presus de orice, angajament, asumare si responsabilitate! Nu plec pana nu vorbesc cu ultimul om care imi este trimis, indiferent de dorintele sau starile mele. In momentul in care iti asumi ceea ce faci, nu mai e dupa cum vrei tu! Trebuie sa faci ce ti-ai luat asupra ta. Din momentul in care ai ales, trebuie!

Asa ca pun mereu intrebarea: tu iti asumi ce faci in acest moment? Cum te comporti la jobul pe are il ai acum? Daca te duci cu sila sau faci lucrurile de mantuiala, nu inseamna ca e ceva in neregula cu locul de munca. Asta spune ceva despre tine! Despre faptul ca nu-ti asumi responsabilitatea fata de tine insuti! Se spune ca nu conteaza ce faci, ci conteaza cum faci ceea ce faci! Calitatea umana se vadeste prin modul in care ne ducem la indeplinire indatoririle de pe ordinea de zi. Cand iti bati joc de ceea ce faci, dand rasol, bagandu-ti picioarele, inseamna ca la fel de putin iti pasa de tine; iti bati joc de tine. Pentru a ce faci pe dinafara reflecta ce ai pe dinauntru. Atunci, daca tu nu-ti dai interesul pentru ceva ce crezi a minor, cat de naiv poti fi sa crezi ca viata o sa-ti incredinteze un rol major? Daca nu esti exemplu de angajat, cum poti deveni un sef model? E imposibil! Pe cat de carcotas esti ca angatat, pe atat de persecutor ai fi ca sef.

Care sunt sarcinile tale pe ziua de azi? Ce scrie in fisa postului? Nu ai job, trebuie sa stai cu copilul si sa faci o ciorba? Fix aia e misiunea ta personala! In functie de cum te implici in ce ai de facut acum, primesti alte misiuni personale!

Nu inseamna ca, indata ce am descoperit spiritualitatea, gata, ne lasam toti de serviciu, nu mai dam cu matura, stam in rugaciune, in niciun caz nu mai spalam wc-ul la baie, ca doar nu ne mai injosim, suntem spirituali acum, ce naiba! Sa fii spiritual inseamna ca trebuie faci cu sfintenie tot e ai de facut! Iar daca mai aud ca spune cineva „In viata nu trebuie nimic!”, il astept la consultatie! Probabil a citit prea multe carti de origine americana, valoroase, de altfel, insa cu unele idei care au nevoie sa fie altoite pe crestinism, pentru a capata o viziune unitara asupra lucrurilor.

Da, trebuie sa faci cu daruire totala tot ce ai de facut in acest moment, azi, maine si poimaine. Atat! In functie de asta, vei primi alta misiune personala!



4 comentarii:

  1. "Oamenii se împart în două categorii: cei care caută sensul vieții fără să-l găsească și cei care l-au găsit fără să-l caute." Emil Cioran

    RăspundețiȘtergere
  2. La un moment dat te saturi.
    Poate că ar fi mult mai bine să te gândeşti încă de pe acum la cărţile pe care le vei scrie... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta viziune, dar la chestia cu crestinismul m-ati pierdut ! Poate ar trebui sa facem un pas inapoi si sa iesim din programele "credintei" inoculate in copilarie si sa incepem sa ne vindecam de religie, pentru ca noi suntem dumnezeu si puterea este numai in noi. Pana atunci, va respect tuturor credinta si sper ca intr-o zi sa descoperiti ca voi sunteti dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai ce,credeti k degeaba ne am nascut in tara asta crestin ortodoxa?puteati sa va nasteti in japonia dk tot aveti o pb cu crestinismul...

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...