(Video) Emisiunea ''360 de grade'', B1TV, 12 decembrie 2015

Înregistrarea emisiunii ''360 de grade'', 12.12.2015.

Pentru vizionare,
click AICI!

Horoscopul perioadei
13-21 decembrie 2015:

Berbec

Provocări profesionale și schimbare de direcție
Atitudine de victimă și lamentare, nemulțumire cronică, nedreptate
Berbecii contează pe banii altora

Taur

Taurii e tipul să se gândească la ei
Neînțelegeri din cauza banilor
Pun presiune pe partenerul de viață 

Gemeni

Gemenii își manifestă latura sensibilă și familistă
Gemenii încearcă să-și repare greșelile
Eforturi, realizări și sacrificii profesionale

Rac

Racii sunt ocupați cu problemele altora
Stres, conflicte, explicații și neînțelegeri
Racii sunt autoritari și hotărâți acasă, fac regulile

Leu

Leii fac cheltuieli nesăbuite
Parcă nu se simt bine dacă nu-i prinde Anul Nou datori
Negocieri imobiliare și planuri de familie

Fecioară

Problemele de familie le trag înapoi pe Fecioare
Fecioarele renunță la ele pentru alții
Nemulțumiri financiare și negocieri dificile

Balanță

Balanțele se amestecă în viața altora
Balanțele, țapi ispășitori în conflicte care nu le aparțin
Balanțele se răsfață și își dezechilibrează bugetul

Scorpion

Scorpionii caută scuze să se sustragă de la evenimente, sunt teatrali
Scorpionii atrag atenția și au nevoie de confirmări
Se încheie o etapă de viață, iar tranziția este stresantă: ‘Nu se ma termină odată!

Săgetător

Săgetătorii își pun în valoare importanța
Responsabilitățile familiale îi încurcă pe Săgetători
Săgetătorii se trezesc în mijlocul unor evenimente nu neapărat dorite

Capricorn

Capricornii, radicali, inflexibili și conflictuali
Capricornii sunt epuizați și la capătul puterilor
Responsabilități care îi aduc în conflict cu autoritatea

Vărsător

Recompense de care nu au timp să se bucure
Expunere socială care le consumă resursele
Vărsătorii, solicitați de oameni, drumuri și relațiile la distanță

Pești

Peștii, în defensivă și conflict cu autoritatea
Peștii plătesc dacă sunt încăpățânați și inflexibili
Peștii își cer drepturile financiare și au de câștigat de pe urma succesului altcuiva



7 comentarii:

  1. Poate ciineva viziona inregistrarea???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da. http://inregistrari.b1.ro/view-360_de_grade-75.html

      Ștergere
  2. Multumesc. Am încercat. Nu funcționează. Probabil am eu un telefon " demodat" . Păcat că nu există emisiunea si pe ytb

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru vizionarea emisiunii e nevoie de un program care, de obicei, nu se poate instala pe telefon. Emisiunea poate fi vazuta pe laptop sau calculator.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu pot viziona emisiunea era mult mai bine cand era incarcata pe youtube

    RăspundețiȘtergere
  5. mulțumesc pentru informațiile încurajatoare și regret că nu reușesc nicicum să ajung la înregistrarea emisiunii la b1tv :( Oricum, vă doresc mult succes și ”SĂRBĂTORI FERICITE ÎN FIECARE ZI” !

    RăspundețiȘtergere
  6. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...