Apel: către cursanții și clienții/pacienții mei de-a lungul timpului

Fac un studiu, ca să nu-i zic cercetare, despre consiliere și despre tehnici eficiente de a transmite informația.
Cine dorește este rugat să-mi dea un mail în care să-mi relateze pe scurt ce-și amintește din timpul unui curs/al unei consultații despre cum a fost ajutat să înțeleagă un concept sau o problemă prin intermediul unei imagini, al unei povești, al unei analogii, al unui banc, al unei pilde pe care le-am folosit eu în timpul cursului sau al ședinței de consiliere. Ce v-a impactat și ce a funcționat?
Dacă sunteți cuminți, poate într-o bună zi scriu și o carte și vă fac vedete 😅 Evident, păstrând confidențialitatea și anonimatul 😎😎 Normal că ne interesează cazul, nu persoana 
Mulțumesc!!!
valeriu.panoiu@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...