Anul 2019: previziuni numerologice. Alice în Țara Minunilor

‘Ferește-mă, Doamne, de mai mult!’
Acesta este motoul anului 2019.

2018 a avut o vibrație măiastră de 11 (la care nu orcine s-a putut ridica, mulți rămânând să se scalde în dependențele și obișnuințele lui 2), cu o semnătură energetică astrală de Vărsător, unde Marte a stat 7 luni, în mers direct și retrograd. 2019 este un 3 (2+1+9 = 12; 1+2=3) ridicat la putere (avem și 9 în 2019, 9 fiind 3 la puterea a 2-a) tot de tranzitele planetare, care întotdeauna consfințesc vibrația numerologică. Anul acesta, Jupiter, care numerologic corespunde lui 3, stă acasă, în Săgetător, până în decembrie. Pentru unii o coincidență, pentru cunoscători doar o sincronicitate firească. Impulsurile Vărsătorului de anul trecut cedează ștafeta Săgetătorului.

Anul de vibrație 3 amplifică stările, dispozițiile, atitudinile. Este un an de MATERIALIZARE! Devenim mai mult din ceea ce suntem și dobândim mai mult din ceea ce avem deja. 

Anul 2019 este un an mental, care actualizează prima lege a Universului. Ni se întâmplă toate după sistemul nostru de convingeri! Ce credem devine realitate! Va fi evident pentru tot mai multă lume că gândurile sunt cele care ne coduc viața. Persoanele furioase și frustrate vor avea tot mai multe motive de nemulțumire. Persoanele armonioase și recunoscătoare vor avea parte de mai multă armonie și de mai multe motive de recunoștință. Practic, anul acesta nu schimbă datele problemei. Vibrația 3 a lui 2019 SPOREȘTE CEEA CE GĂSEȘTE ÎN FIECARE DINTRE NOI!

Nu dorințele se împlinesc, ci atitudinea noastră despre noi, despre ceilalți și despre viață în general. Fricile îi transformă pe cei ce nu și le pot controla în vrăjitori care dezlănțuie în realitate tocmai ceea ce nu și-ar dori să li se întâmple. Controlul mental și credința sunt singurele antidoturi pentru acest an. Cei ce își mențin gândurile curate, înalte, în iubire, iertare și acceptare, devin magicienii propriei vieți, pe care și-o luminează.

CE CREZI ȚI SE CAM ÎNTÂMPLĂ în 2019 ! Spre deosebire de alți ani, în care ceea ce gândim se adeverește în timp, anul acesta materializarea gândurilor este spontană, rapidă, fulgerătoare. Viața nu mai așteaptă, nu mai amână și nu ne mai lasă să ne frământăm. Mintea își croiește drum în planul fizic prin căi adesea nebănuite, alteori imposibile, miraculoase. Vorbind de drumuri, este un an al călătoriilor, al expunerii la stimuli diferiți de cei cu care suntem obișnuiți, al depășirii limitelor și granițelor la propriu.

3 ne conectează cu diversitatea și ne cheamă spre depărtări sau spre experiențe complet diferite față de modul nostru rutinat de funcționare. Cel mai bun randament îl dăm în medii în care ne adaptăm la situații inedite, ne depășim limitările mentale, învățăm să gândim altfel. Transformarea sistemului de credințe, abandonarea convingerilor care ne împiedicau să facem salturi spectaculoase și ieșirea din confort, oricare ar fi el (pentru unii material, pentru alții confort al orgoliului, sacrificiului sau suferinței), ne conduc spre un nou sistem de valori și spre noi orizonturi.

În 2019, viața strălucește în locuri unde nu ne-ar fi dat prin cap să ne aruncăm privirea. Să nu ne lăsăm însă ispitiți de câștigurile ușoare! Lucrurile bune vin cu muncă și efort. Speculațiile sunt taxate drastic, la fel și Sfânta Lene, precum și Cuviosul Somn. Depășirea limitelor presupune și limitele de dăruire și responsabilitate. Cei curajoși, care se abandonează conștient planului divin, se trezesc într-o lume nouă, care fascinează, dar și obligă la transformări radicale. Cine visează, o să viseze în continuare. Cine se trezește, se trezește precum Alice în Țara Minunilor.

Anul 2019 pentru cei născuți pe:

1, 10, 19, 28: responsabilități profesionale, renunțare la o direcție de viață, concentrare pe priorități, motivare și punere în valoare a celorlalți, atenție maximă la detalii, scop și direcție, forță care-i trage și îi împinge pe toți, dărâmarea prejudecăților, succes obținut în ciuda opoziției sau adversarilor, depășirea unor situații imposibile pentru alții.

2, 11, 20, 29: adaptabilitate, inconstanță, pendulare, nehotărâre, îndoială, duplicitate, plăceri și bucurii, trăire între două lumi, drumuri, navetă, succes prin studii, călătorii, comunicare, versatilitate, adaptabilitate, cameleonism, rol de învățător, profesor, mentor.

3, 12, 21, 30: transformări în familie, stabilitate, situații ce declanșează suspiciuni, gelozie, hiperprotecție și sufocare, preocupare pentru siguranța materială a celor dragi, creștere financiară, decizii motivate de bani, manifestarea iubirii prin asumarea de responsabilități.

4, 13, 22, 31: interiorizare, evenimente ce par predestinate, lipsă de control, sentimentul de a fi pus în fața faptului împlinit, specializare, recunoaștere profesională, vindecare, relație cu Divinitatea.

5, 14, 23: renunțare, provocări materiale și sociale, succes material și profesional, succes obținut după pierdere, probleme din cauza controlului, alegeri dificile, renaștere, începuturi de la zero, testare a puterii personale și a puterii asupra altora. 

6, 15, 24: capătul unor așteptări, încheierea unui ciclu, finalizarea unui efort, situații imprevizibile, evenimente care se precipită, situații care se întâmplă mai repede decât era preconizat, simultaneitate – vin toate odată, viitor ce se grăbește să vină în prezent, ajutor primit, evenimente sociale.

7, 16, 25: decizii, hotărâri definitive, noi începuturi, forță de a o lua de la capăt, intuiție, înaintare prin competiție, rol de locomotivă în viața altora, succes obținut prin acțiuni curajoase, îndrăzneală, impulsivitate și temperament, asumarea rolului de conducător sau deschizător de drumuri.

8, 17, 26: viață de familie bogată, modernizarea locuinței, relații cu familia extinsă, reînnodarea unor legături vechi, întoarcerea la proiecte abandonate, apropiere de origini, părinți, locurile natale, înțelegere, rol de protector, renunțare la tot ceea ce creează și întreține conflicte, pace după război.

9, 18, 27: drumuri lungi, contexte de viață diferite, experiențe noi, aventură, succes prin studii, specializări, depășirea unor limitări și convingeri, relație cu străinii, străinătate, materializare, salt în credință, noi idealuri, schimbarea mentalității.

Sursa foto: https://www.msn.com/pt-br/estilo-de-vida/horoscopo/como-ser%C3%A1-2019-segundo-a-numerologia-saiba-o-que-ano-traz-de-bom-e-de-ruim/ar-BBQpHNx

12 comentarii:

  1. Mulțumesc cu recunoștință!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca este vorba de aceiași data din fiecare luna. adica 9-01 9-02 9-03 smd

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati avut perfecta dreptate in tot, confirm!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mărturie De Jennifer Gaspar. Cum să-ți recuperezi rapid fostul!

    Am fost rănit și mi s-a rupt inima când a apărut o problemă foarte mare în căsnicia mea, acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru un divorț. a spus că nu a vrut să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că s-a împachetat din casă și a făcut ca eu și copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l întoarce, după multă cerșetă, dar nu a avut niciun rost. Și el mi-a confirmat că a luat decizia sa și nu a vrut să mă mai vadă niciodată. Așa că într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care a întrebat de soțul meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îmi pot primi soțul înapoi este pentru a vizita un caster vraja, pentru că a funcționat cu adevărat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a casetei de vraja pe care a vizitat-o. (drodion60@yandex.com) Așa că a doua zi dimineață, am trimis un mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar casterul vrăjitor m-a asigurat că îl voi primi pe soțul meu în trei zile. Ce declarație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, două zile, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se va întoarce. Atât de uimitor!! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, cu ajutorul unui război vrăjitor. Așadar, vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă să contactați DR ODION, vă dau 100% garanție că el vă va ajuta .. Trimiteți-i un e-mail la: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  5. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...