Lilith în Pești. Nu mai dați mâncare la dragoni!

Am ales un titlu paralel cu formularea corectă literară, după cum la fel de paralelă cu realitatea este mintea multora în această perioadă. Lilith în Pești, între 3 mai 2019 și 27 ianuarie 2020 deschide larg porțile visării și ale iluziilor. De multe ori, ceea ce credem că este, nu este. Una este ceea ce se întâmplă, alta este cum interpretăm ceea ce se întâmplă.

Suntem pe un tranzit în semnul Peștilor, unde influența lui Lilih este amplificată de prezența maestrului iluzionist Neptun. Universul ne aruncă baloane de săpun cu scenarii posibile. Amăgirea, tentația, ispita se îmbracă în haine sclipitoare.

Lilith în Pești deschide oficial sezonul vieților duble. Se dă liber la înșelat, iar aici nu e vorba doar despre trădare (deși, clar, dezamăgirile pe această linie se așteaptă să fie crunte), ci mai ales despre a ne înșela singuri în privința a ceea ce este bun, drept și corect pentru noi. Avem, se pare, nevoie să consumăm niște etape de autoiluzionare ca să înțelegem ce era în spate. Lilith ne îndeamnă să gustăm din fructe oprite, întrucât nu ne convingem că mărul era otrăvit decât dacă mușcăm din el.

Una peste alta, ni se întind capcane. Ele ne ademenesc să ne apucăm să trăim în povești ca să înțelegem ce anume este ireal și ce corespunde cu esența noastră. Ne place să credem despre noi lucruri care nu coincid cu cine suntem, ne place să vedem la alții ceea ce nu e acolo, ne place să ne prefacem că ceea ce primim este ceea ce ni se spune că este. Repet, trădările dor cel mai tare, dar mai ales conțientzările de a fi fost propriile victime ale unor scenarii pe care ni le-a construit. La final, vedem adevărul despre noi și despre ceilalți, percepem realitatea în forma ei brută, dar numai după ce ne mințim puțin. ‚Lasă că merge!’ sau ‚Va fi bine!’ sunt înlocuite pe parcurs cu exclamațiile ‚Cum de n-am văzut?!’ sau ‘Ce prost/proastă am fost! Ce-o fi fost în capul meu?!’.

Lilith ne tentează să ne mințim frumos ca să înțelegem că nu aceasta este calea !

Optimismul nu e un aliat de nădejde în cele 9 luni de întâlnire dintre Lilith și Neptun în Pești. Dimpotrivă, e un aliat de deznădejde. Atenția noastră trebuie să rămână concentrată pe real, pe concret, pe realizabil. Dificultățile de contact cu realitatea îngroașă rândurile celor ce o iau razna.

Tot mai mulți vom vedea că vorbesc cu îngerii, cu morții sau cu dragonii. Într-adevăr, cresc capacitățile exrasenzoriale, dar ele sunt nule dacă nu sunt înțelese corect și aplicate concret. A crede, de exemplu, că dragonii sunt printre noi înseamnă a face confuzii între formă și energie. Nu facem aici teoria dragonului, dar clar nu e vorba despre o ființă pe care o ținem legată cu lanțul de calorifer în sufragerie și pe care o hrănim cu parizer sau cu pateu din ficatul fostului sau al fostei.

Înțelegerea noțiunilor și a conceptelor e tulburată sever de fascinația invizibilului. Iar unii chiar cred că văd și că ceea ce văd chiar există în realitate. Confuziile, ceața, pistele greșite sunt doar la aperitiv. La felul principal avem deja tulburările de personalitate.

Refugiul în imaginar este un aspect al fugii de realitate, la fel ca iluzia de a înlocui ceva cu altceva chipurile mai bun. Amestecul lumilor, suprapunerea dimensiunilor, încălecarea planurilor sunt doar semne că cineva se uită de sus la noi și râde. Și suntem încercați acolo unde suntem cel mai vulnerabili. În cele mai aprige frici și dorințe ale egoului: ni se pune pe tavă șansa de a scăpa de singurătate, de sărăcie, de anonimat, tocmai ca să învățăm să ne bucurăm de ce aveam înainte în loc să ne frustrăm din cauza a ceea ce nu aveam.

Târgul propus de Lilith este simplu: dacă trăiești o iluzie, te scufunzi în ea până te pierzi pe tine ca să te regăsești. Căci de atâtea ori e nevoie să înțelegi ce este experimentând ceea ce nu este așa cum credeai că ar trebui să fie. Foamea de poveste poate crește așa de mare încât te mănâncă ea pe tine. Cine rămâne ancorat în realitate și în recunoștință, își scrie povestea. Cine nu, e înghițit de poveste și dus departe. Cu pluta, cu zăhărelul, cu sorcova.

Din păcate, sunt nevoit să întrerup brusc scrisul, mai inventariez doar câteva direcții pentru fiecare zodie. Îmi cer scuze, dar trebuie să plec urgent. Aud ceva suspect și am impresia că mi-a scăpat un dragon din țarc. Fir-ar! Am călcat și în ceva! La naiba! Cred că e caca de unicorn!

Lilith în Pești pentru zodi și Ascendent:

Berbec: retrăirea unor experiențe din trecut, intuiții, revelații, vise premonitorii, nevoie de a pune ordine în gânduri, izolare sau fugă de realitate, sentiment de victimă sau salvator.

Taur: schimbări în anturaj, modificarea unor planuri de viitor, încheieri bruște de relații, prieteni care își arată fața adevărată, sentiment de inadaptre în grup, adaptare la situații inedite.

Gemeni: vizibilitate, nevoie de a ieși în față, afirmare, tentația unei poziții de putere, relații tensionate cu autoritatea sau cu autoritățile, începuturi de la zero pe fond de plafonare.

Rac: schimbarea unor convingeri, redefinirea standardelor și valorilor personale în legătură cu ce e drept și corect, înțelegerea legăturii cu Dumnezeu la alt nivel, nevoie de depășire a limitelor, pași spre un mediu diferit interes pentru studii, relații cu străinii și străinătatea.

Leu: nevoie de a face investiții, bani puși la comun, recuperări de bani, intrare în posesie, urgență în achitarea unor datorii, rapoarte financiare, priorități legate de buget, secrete îngropate care se elucidează.

Fecioară: situații conflictuale, confruntarea unor opozanți, înaintare prin concuență și competiție, lupte în cicumstanțe potrivnice, progres în cuplu, schimbarea tiparelor de relaționare, atragerea de oameni-oglindă.

Balanță: muncă până la epuizare, nevoie de a acorda atenție regimului de viață și stării de sănătate, renunțare la vicii și excese, nevoie de a face ordine în propria viață, ascuțirea simțului critic, devotament, acțiuni de slujire a celorlalți, rol de prestator de servicii, schimbări în colectivul de muncă.

Scorpion: entuziasm, aprinderea unei pasiuni pentru o persoană sau pentru un proiect, încălcarea unor tabuuri în dragoste sau sexualitate, creativitate sporită, transformări în relația cu copiii, mai mult timp acordat hobbyurilor, egocentrism, decizii bazate pe interes.

Săgetător: concentrare pe condițiile de locuit, obsesie pentru buna funcționare a lucrurilor acasă, schimbări la domiciliu sau de domiciliu, investiții materiale, lucrări de amenajare, nevoie de contact cu natura, legături de familie, contact cu părinții sau locurile natale.

Capricorn: predispoziție spre visare, capcane ale minții, acțiuni manipulatoare ce se întorc împotrivă, risc de a fi victima unui șantaj emoțional, acțiuni necugetate, autoiluzionare, schimbări în modul de comunicare, sentiment de a nu fi înțeles, deschidere spre interese și preocupări noi, schimburi. 

Vărsător: tranzacții financiare, talente care aduc bani, conștiință a valorii personale, teritorialitate, situații care consolidează stima de sine, timpul pentru a închide situații și relații consumatoare de resurse, trasare de limite și granițe.

Pești: decizii controversate, nevoie de autodepășire, căutarea unor direcții pe fondul unei lipse de claritate, dorințe care iau o formă neașteptată, nevoie de a se baza pe forțele proprii, rol de lider, luptă cu rolul de salvator sau de victimă.

6 comentarii:

  1. Valeriu, mi-ai amestecat gandurile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In "caca de unicorn" calc cat de des se poate! Dar miroase a caine si tot mai cred ca unicornii exista. Multumesc pentru postare! Sunteti o sursa de apa rece!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai trebuie să recitesc de vreo câteva ori să înțeleg ce și cum! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  6. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...