Seminar: Liberul Arbitru în astrologie, București, 11 august

Seminarul se adresează atât pasionaților, cât și specialiștilor în astrologie.

Analizăm Liberul Arbitru, mai ales lipsa lui, din perspectiva hărții natale și a tranzitelor. Ne concentrăm pe influeneța planetelor grele, Uranus, Neptun și Pluto în harta natală și în tranzit, ale căror energii limitează puterea noastră de a face alegeri. Relația celor 3 cu anumite case și aspectele cu celelalte planete.

Vedem ce se întâmplă când, de fapt, nu avem de ales.

Încotro o ia viața noastră când suntem puși în fața faptului împlinit?

Ce pierdem când pierdem controlul?
Duminică, 11 august 2019, orele 11:00-14:00.

Adresa va fi comunicată participanților.

110 lei

Un comentariu:

  1. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Eliberarea de sub umbra arborelui de familie. Conjuncția Nodul Nord - Chiron. 15 martie, online

Karma, despre care se tot vorbește, nu se mai termină și ea vreodată? Trăim o fereastră astrologică deschisă în luna februarie anul acesta p...