Jupiter sextil Neptun, 12 octombrie 2020: Când visurile se împlinesc!

Anul 2020 a programat trei aspecte de sextil între planetele Jupiter și Neptun, aflate pe cer în Capricorn, respectiv Pești: primul pe 20 februarie, al doilea pe 27 iulie, iar al treilea și ultimul pe 12 octombrie. Dacă facem o retrospectivă a primelor două sextile, vom observa ceea ce este de așteptat și în jurul datei de 12 octombrie: un moment de respiro, șansa unei realizări, atingerea unui obiectiv.
Această rază de lumină în ochiul furtunii vine ca o gură de aer proaspăt. Și nu ne-am fi așteptat să fim atât de sufocați încât să ne bucurăm pentru simplul fapt că avem privilegiul de a respira. Iată la ce nivel elementar a ajuns Universul să ne educe pentru a învăța să ne bucurăm de micile bucurii ale vieții. Pentru unii, aceste mici bucurii ale vieții însemnau o vacanță exotică, o plimbare cu limuzina, o șampanie scumpă. Astăzi, lista cu bucuriile mărunte este deschisă de plăcerea de a respira aer fără mască, de șansa de a îmbrățișa pe cineva drag și de confortul de a atinge din greșeală într-un magazin un străin care se întoarce și zâmbește la tine în loc să tresară cu privire paranoică.

Jupiter în sextil cu Neptun anunță în preajma datei de 12 octombrie o evaluare a examenului de credință pe care l-am avut de trecut cu toții anul acesta. Cei ce au rămas neclintiți în convingerea că Dumnezeu ale El un plan și că știe El mai bine decât noi au parte de un trofeu. Mulți reușesc acum să obțină ceea ce și-au dorit, să găsească ceva ce au căutat, să câștige un pariu, să întâlnească oameni după chipul și asemănarea lor, să urce treaptă socio-profesională, să se simtă împliniți în plan personal sau în viața de familie.

Cert este că aspectul în cauză produce efecte care reușesc să risipească haosul și conflictul pe care îl întrețin alte cuadraturi și opoziții. Momentul astral anunță triumful speranței asupra adversităților. Condiția este renunțarea la luptă și la control.
De suferit suferă acum cel mai mult toți cei care se revoltă, se încrâncenează și întrețin campanii împotriva altora. De exemplu, toți cei ce condamnă sistemul sau cer dreptate divină pentru anumite persoane ce comit abuzuri. Ei, în primul rând, își scad vibrația, iar în al doilea rând își trimit energia tocmai către cei pe care vor să-i denigreze. Pentru ei, mesajul acestui sextil este atât de simplu: nu vă mai consumați timpul cerând răzbunare și dreptate! Lăsați asta în seama lui Dumnezeu! Voi vedeți-vă de ale voastre și de contribuția pozitivă pe care o aduceți în lume! Dumnezeu înregistrează și știe El mai bine când îi vine rândul fiecăruia să-și primească pedeapsa ori răsplata.

Deocamdată este vremea ca cei ce nu și-au pierdut încrederea să aibă motiv de sărbătoare. Jupiter stimulat de Neptun materializează acum un ideal și transformă un vis în realitate. Oricine reușește să se sustragă din nebunia generală și să-și urmeze calea, să se concentreze pe propria direcție, să se preocupe doar de ceea ce stă în puterile sale are sorți de izbândă.

Să ne vedem de treabă și de misiunile personale ca să dobândim privilegiul de a ne trezi într-o realitate îndelung visată, care ne invadează când nici nu o mai așteptam!

Mai presus de orice, acest aspect ne dă garanția că mai avem o șansă, că se arată un sens în toată dezordinea, că există viață și dincolo de frică. Curcubeul răsare din nou ca legământ între Dumnezeu și oameni, căci nu suntem singuri niciodată. 

Sextilul Jupiter-Neptun pentru fiecare zodie/Ascendent:

Berbec: progres social, reinventare profesională, ascensiune.

Taur: avantaje prin oameni importanți, succes la străini sau prin limbi străine, prietenie.

Gemeni: succes financiar, parteneriate care dau roade, evoluție în carieră.

Rac: realizări în cuplu/relații, asocieri fericite, capacitate de a-i îndruma pe alții.

Leu: echilibru, redresare a stării de sănătate, susținere financiară din partea altora.

Fecioară: bunăstare emoțională, perioadă favorabilă iubirii, creativitate, recunoaștere a meritelor. 

Balanță: realizări în familie, satisfacții de pe urma muncii, creștere a confortului.

Scorpion: finalizarea favorabilă a unor negocieri, promovarea unor teste sau examene, activități educative.

Săgetător: bani pentru investiții, realizări materiale, îmbunătățirea condițiilor de locuit.

Capricorn: stare generală de bine, îmbunătățirea stării de sănătate, noi direcții de viață.

Vărsător: răspunsuri favorabile, rezolvarea unor situații de criză, lovituri financiare.

Pești: claritate și sentiment de siguranță, perspective încurajatoare, planuri de viitor.

Sursa foto: https://ro.pinterest.com/pin/62276407324033085/ 

14 comentarii:

  1. Emilia Stanescu12 octombrie, 2020

    Înțeleg că manifestând în stradă, arătându-ne dezacordul pentru măsurile luate de guvern, facem de fapt mai mult rău decât bine?
    La lupta aceasta va referiți?
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cel putin din martie tot explica ca nu se intampla ceva facut de cineva de pe Pamant ! Inca tot nu s-a inteles asta !!

      Ștergere
  2. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-log.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs.
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare tuturor, ma numesc Gisela din Grecia, vreau sa ii multumesc minunatei Dr. Dawn pentru ca m-a ajutat si mi-a restabilit casnicia rupta, nu am crezut niciodata ca dupa ce ma despartim timp de 2 ani voi putea sa-mi recuperez sotul. încercând toate mijloacele mele să-l recuperez, ceea ce am eșuat de multe ori și am decis să nu mai încerc, ci doar după ce am dat peste cum acest bărbat minunat pe nume Dr. Dawn a restabilit căsnicia ruptă de 7 ani a altcuiva și a fost uimit pentru că a mea avea doar 2 ani. vechi. Așa că a trebuit să încerc dacă mă poate ajuta și pe mine, ceea ce a făcut cu puterile lui și, pe scurt, acum îl am pe soțul meu acasă și trăim fericiți împreună ca niciodată. Vreau să apreciez și să-l recomand pe Dr. Dawn tuturor celor care au nevoie de ajutor în orice domeniu al căsătoriei sau relației și vă pot asigura că Dr. Dawn va restabili unitatea în casa voastră distrusă. Îl poți contacta pe e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...