Conform cu previziunile: Vărsătorul mișcă o țară! Ce vor, de fapt, Jupiter și Saturn?

Vărsătorul este semnul activismului social. El nu poate rămâne în afara contextului general: se uită cu detașarea specifică la tot ceea ce se întâmplă, vede direcția în care o iau lucrurile și trece la acțiune ca să îndrepte cursul. Vărsătorul este marinarul pe care-l vedem urcând la postul de observație din vârful catargului și privind prin lunetă, ochiul de vultur al căpitanului, primul care sună alarma în caz de pericol. De el depinde siguranța întregului echipaj. Planetele Jupiter și Saturn au rămas singure în Vărsător, după ce în februarie 2021, la Luna Nouă, au avut alți 4 tovarăși. Acum ele țin cârma zodiacului și strigă pe două voci că naufragiul este iminent.

Unul din psihologii vizionari, născut cu Uranus în conjuncție cu Jupiter și Nodul Nord, Erich Fromm (23 marte 1900) a elaborat o teorie a personalității care ia în calcul atât individul, cât și mediul social și politic în care el există. El descrie 3 modalități prin care individul își pierde libertatea:

1.        Autoritarismul. Se manifestă prin DOMINARE cu scopul de a crea SUPUNERE, individul fiind forțat SĂ RENUNȚE LA PROPRIA PERSOANĂ. Pentru asta, se folosește COERCIȚIA, deci MĂSURILE RESTRICTIVE și SANCȚIUNILE ca AMENINȚĂRI

2.        Destructivismul. Aici avem iluzia că distrugerea lumii va proteja persoana de rău; individul își neagă inconștient libertatea prin acte violente: crimă, vandalism, sinucidere etc.

3.        Conformarea automată. Individul de ascunde în MULȚIME, ca să scape de propriile frici, RENUNȚÂND LA PROPRIA IDENTITATE. El devine CONFORMIST, renunțând la ideile proprii și abandonându-se în grupuri sociale.

„Fromm a explicat modul în care capitaliismul industrial a contribuit la apariția unor probleme ale personalității. Capitalismul modern aduce un grad mare de libertate și orientează persoana spre a fi activă și responsabilă. Dar, omul se confruntă de asemenea cu izolarea, cu sentimentul de neputință și lipsă de semnificație personală. Astfel de oameni se tem să aibă încredere în sine și aleg să cedeze în fața presiunilor societății. Devenirea și experimentarea propriilor idei presupune curaj și asumarea riscurilor. Acest lucru este dificil pentru mulți oameni care aleg mai degrabă o atitudine conformistă, apatică în fața provocărilor vieții. Acești oameni trăiesc frica de libertate și frica de eșec.”

(Daniela Ionescu, Introducere în psihoterapie, vol. 1, București, Editura Universitară, 2019, p. 65-66).

Dimensiunea socială a cuplului Jupiter-Saturn în Vărsător era previzibil de anul trecut că va scoate oamenii în stradă în 2021, după cum am și anunțat: mișcări sociale. Cât cele două planete s-au aflat la braț în Capricorn, mulțimea a fost lipsită de putere. Sistemul a înfrânt. Însă Vărsătorul suflă în pânzele unei vieți sociale bazate pe loialtate, încredere, interes pentru binele tuturor. Valori care, în România, la nivel socio-politic sunt prezente la ca Caragiale, adică lipsesc cu desăvârșire.

Ce vor cele două planete, de fapt? Nicidecum  vreo „mișcare anti-covid” cum titrează o parte a presei aservite, plătite de Guvern. Nimeni nu contestă existența unui virus care face și victime, ci ridicarea sa la rang de instrument al dictaturii și al controlului absolut.

De se scoate Vărsătorul oamenii în stradă prin forța lui Jupiter și a lui Saturn, într-o țară cu Ascendent în Vărsător și Uranus în casa întâi? Care sunt motivațiile:

Lipsa de echitate socială: privilegii doar pentru cei ce fac parte din structuri de autoritate. Suntem în plin experiment Stockholm: ostaticii lui Covid prind tot mai tare drag de cei ce îi persecută și pretind că îi apără.

Manipularea informației: falsul în declararea numărului real de îmbolnăviri și de vindecări; un pacient testat de 3 ori pozitiv este raportat pe listele îmbolnăvirilor de 3 ori, ca și cum 3 pacienți ar fi bolnavi.

Controlul populației prin dictatură medicală: Statul decide cine este bolnav, în urma unui test care măsoară valori generale, deci altceva decât ni se spune, test contestat chiar de cel ce l-a creat; pacienți fără niciun simptom, deci perfect sănătoși, sunt izolați cu forța deși nu se știe ce anume pot să transmită din moment ce ei nu sunt bolnavi decât din pix.

Lipsa de transparență: pacienți cu comorbidități declarați morți doar de covid, în condițiile în care pacenții respectivi erau într-o grupă de risc și la o răceală normală; interzicerea autopsiilor pentru a stabili cauza reală a deceselor; oameni care mor în spitale din alte cauze și aparținători cărora nu li se permite accesul la dosarul medical decât pe cale legală.

Lipsa de eficiență a politicilor de gestionare a pandemei: dacă masca ne protejează, de ce se îmbolnăvesc și cei ce o poată reglamentar? De ce se îmbolnăvesc oamenii după vaccinare? De ce mai trebuie purtată masca după vaccinare? De ce anume ne protejează de fapt masca și vaccinul și distanțarea socială?

Restricții absurde care limitează dreptul la mișcare și, mai ales, dreptul la gândire. Întoarcerea cenzurii! Oricine are altă opinie față de cea oficială este etichetat drept „conspiraționist” sau „terorist”. Rețelele de socializare aservite care șterg postările ce încalcă religia covid.

Propaganda oficială bazată pe discurs de panică și isterie colectivă finanțată cu bani de la bugetul de Stat!!!

Ignorarea unor studii științifice și a poziției unor somități în domeniul medical și nu numai, care avertizează în privința alienării, a dezumanirii și a scăderii imunității tocmai din motivele care ni se spune că sunt spre protecția noastră (distanțarea socială, telemunca, școala online).

Transformarea populației în masă de manevră, popor de victime, pe care numai autoritățile pot să le salveze.

Banii!!!! Câștigul tuturor celor care au transformat virusul sarscov 2 în afacerea secolului.

Măsurile totalitariste! Instituțiile care nu ne apără pe noi, ci se protejează pe ele prin schimbarea legilor care înăspresc pedepsele și acordă puteri nelimitate organelor de control și de sancțiune.

„Statul polițienesc” (sintagmă preluată de la Marius Tucă) ne facem să credem că noi, poporul, suntem de vină pentru creșterea numărului (manipulat) de infectări, chiar dacă respectăm regulile. Măsurile luate sunt impecabile, tot noi suntem cauza! Iată că Vărsătorul nu mai vrea să fie prostit în față, manipulat, abuzat! Căci doar despre asta este vorba, nu despre un virus care a blocat o planetă întreagă și din cauza căruia nu se moare în proporție de peste 90% ci invers: se vindecă mult peste 90% din cei infectați cu adevărat! Iar Jupiter și Saturn știu să pună problma corect: ei nu luptă cu boala sau cu cineva anume. Ei luptă PENTRU! Deci pentru o cauză pozitivă! Iar cuvântul de ordine este LIBERTATEA! Al doilea ar fi ADEVĂRUL! Asta vor românii! Nicidecum haos social și anarhie. Dimpotrivă, ei vor ORDINE! Vor legi care să nu- umilească și vor oameni de bună credință care să le apere pe care să poată să-i respecte.

În România, oamenii nu se mai simt neputincioși, își recapătă încrederea și vocea! Mulțimea devine un singur individ conștient de el însuși, care refuză să se conformeze spălării pe creier. „Sunt proști, dar mulți, Măria Ta!” evoluează în „Sunt mulți și nu sunt nici proști, Măriilor voastre!”

Sursa foto: https://www.economist.com/europe/2018/06/12/italys-matteo-salvini-refuses-to-let-a-boat-full-of-migrants-land

6 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau doar ca întreaga lume să știe despre acest aparat de vrajă pe care l-am întâlnit cu ceva timp în urmă, nu pot să spun tot ce a făcut pentru mine. soțul meu m-a părăsit acum 4 ani cu copiii mei. Navigam pe internet când am întâlnit mărturia acestui om minunat online, am decis să-l încerc și soțul meu s-a întors acum și suntem fericiți din nou, nu pot pune tot ce m-a ajutat în scris, tot ce pot să spun este să vă mulțumesc foarte mult, sunt foarte fericit și m-a asigurat că face multe vrăji, inclusiv

    Vraja dragostei,
    vraja de promovare a locurilor de muncă,
    vrăji pentru un loc de muncă bine plătit,
    Vraja de protecție,
    vrajă pentru a câștiga un proces judiciar,
    vraja noroc,
    vraja loteriei etc.

    Dacă aveți nevoie de ajutorul drojdiei Dr. Ajayi, contactați-l pe această adresă de e-mail (drajayi1990@gmail.com) sau adăugați-l pe WhatsApp +2347084887094 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi întotdeauna recunoscător.

    RăspundețiȘtergere
  3. Previziunile Sint fascinate si adevarate 🧭‼️👍

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc google translate si vrajitorului Mobutusesesekunghbenduvasabanga care mi-a adus sotul inapoi acasa. Adresa de mail a acestui vrajitor este teparulesotericnigerian@yahoo.com . Apelati la el ca ii mai trebuie ceva bani sa-si schimbe bordeiul din nigeria. Acest vrajitor a reusit sa-mi aduca inapoi acasa sotul care nu mai venea de la crasma de trei zile. Este adevarat ca mi l-a adus inapoi in trei sacose de plastic si un sac menajer. Inca ma mai chinui sa-l refac. Un adevarat puzzle. Important este ca sotul meu s-a intors. Multumesc vrajitorului si google translate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  6. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...