Chiron retrograd în Pești: Prea târziu pentru lacrimi!

Mai era ceva ce trebuia să vedem și nu apucasem sub tranzitul lui Chiron în Pești între 2011 și aprilie 2018. Pe 17 aprilie 2018 Chiron și-a început călătoria în zodia Berbecului, dar mai rămăsese dator cu ceva față de noi toți. Prin urmare, era necesară o întoarcere a sa în semnul Peștilor între 26 septembrie 2018 și 18 februarie 2019. 

Chiron, maestrul terapeut și învățător din mitologie strămutat pe cer, cercetează vreme de 5 luni relația dintre Om și Dumnezeu, precum și relațiile de la om la om în care legile divine acționează ca să corecteze un curs greșit.

În relația dintre Om și Dumnezeu, se vede cu ochiul liber că spiritualitatea este mai mult decât o esență a vieții. Oamenii au transformat-o într-o modă. Tot mai mulți se cred spirituali, citează din învățăturile budiste, se îmbulzesc în pelerinaje la Dalai Lama, deja s-au mântuit! Ei au văzut Lumina, fac doar bine, văd scânteia divină în fiecare om, predică faptul că toți oamenii sunt buni. Nu mai există întuneric, dacă ne uităm la el înseamnă că noi îi dăm energie, ei gândesc și se comportă ca niște sfinți. 

Acest nou val de oameni spirituali, reformulăm, acest tsunami spiritual a luat cu el oameni care au pierdut contactul cu realitatea. Ei sunt dintr-o dată cei mai toleranți, buni samariteni, permanent conectați la sursă. Se fac însă grave confuzii, iar limitele toleranței și ale iubirii sunt greșit înțelese. Întunericul trebuie recunoscut și demascat ca atare, iar oamenii care nu sunt de Lumină nu trebuie lăsați să interacționeze cu noi în scopul vampirizării. Dumnezeu știm că ne vrea buni, dar nu proști.

Chiron retrograd în Pești vine să ne reamintească importanța legii rezonanței. Calitatea vieții noastre este direct influențată de calitatea oamenilor cărora le permitem să ne fie în preajmă! A trăi cu agresorul în casă ori chiar în pat cu dușmanul vorbește doar despre orgoliul victimei care deține, de fapt, puterea în relație. Că viața nu este despre sacrificiu, iar am mai discutat... 

Tot mai mulți se cred sfinți și tot mai mulți calcă pe nori. Atâția evoluați spiritual trăiesc doar în cer și nu mai ating Pământul. Cu toate astea, noi, muritorii de rând, știm că viața este despre a trăi în echilibru, despre a uni Cerul cu Pământul, Lumina cu întunericul. Acolo sus, în sferele înalte ale celor exagerat de spirituali, Chiron retrograd ne arată atâta fățărnicie, prefăcătorie, falsă modestie, încât ne vine să plecăm capul în Pământ cu jenă de jena lor.

Pe aici, pe jos, în relațile interumane, același Chiron retrograd promite palide consolări. 5 luni de zile în care cei oropsiți, cei trădați, cei nedreptățiți, au șansa unei revanșe. Numai că satisfacțiile sunt mai mult ale egoului. E prea târziu pentru scuze! E prea târziu pentru cineva care recunoaște adevărul după nu știu câtă vreme! E prea târziu pentru unii să-și pună cenușă în cap! Ce a fost, a fost, timpul nu se mai întoarce și nimeni nu mai este cel din trecut. Totuși, a ți se spune că ești regretat sau a ți se cere iertare sunt forme de recuperare a energiei. Sufletele noastre adună din trecutul ultimilor 7 ani fragmente pierdute în momente de durere și suferință. Asemenea momente sunt rememorate, repuse pe tapet, pentru a vedea în altă lumină ceea ce s-a întâmplat atunci.

Chiron retrograd întoarce suferința din trecut în înțelepciune, în satisfacție, în bucurie, în recunoștință. Ne recuperăm puterea de la oamenii și din evenimentele care atunci am considerat că ne-au făcut rău pentru a vedea ce anume efecte pozitive a produs ceea ce altădată credeam că e doar un necaz. Pierderea din trecut se alchimizează în câștigul din prezent.

Acest tranzit ne ajută să percepem cu sufletul plin perfecțiunea planului divin. Dacă nu treceam prin ce am trecut, nu ajungeam unde suntem. Conștienți de noi înșine și de locul nostru în planul Creației. Noi înseamnă, din nou, marea masă a celor ce ne ocupăm cu trăitul vieții ca o călătorie spirituală pe Pământ. Asupra celor desprinși de planul terestru, ce respiră doar aerul unor înălțimi spirituale, mântuiți printr-o ipocrizie pe care numai ei nu o văd, nici măcar Chiron retrograd nu are vreo putere.

Sursa foto: https://hijabilife.com/2012/11/11/tears-that-soften-the-heart/

10 comentarii:

  1. Cred ca este o abordare unica ,foarte corecta ,iar in legatura cu cei superspiritualizati aveti perfecta dreptate. Multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru sufletul meu e superb cum reflectați, cum vă exprimați - e ca parfumul trandafirilor (cu mulți țepi, ca să fie dificil de rupt :)) mulțam fain și spor în toate bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim frumos Valeriu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos bine de retinut

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte mândră și fericită că sunt aici pentru a împărtăși această mărturie minunată, minunată, extraordinară, acum nu-mi vine să cred că fostul meu soț este aici cu mine și implor pentru toate nelegiuirile, spunând cât de gol s-a simțit. . tot timpul înainte de a fi fost, m-a părăsit și m-a rănit foarte mult după divorțul de acum 5 luni. Și toate aceste minuni s-au întâmplat imediat după ce m-am adresat doctorului Egwali pentru ajutor. Astăzi sunt cea mai fericită femeie din lume, ar spune că o va avea din nou alături. Este un miracol pentru mine și familia mea și veșnică plăcere și distracție. Acum sunt atât de fericit și nu știu cât să mulțumesc și să-i mulțumesc dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă are nevoie de ajutor urgent, deoarece este garantat.
    Trimite-i un e-mail azi Trimite un e-mail la /dregwalispellhome@gmail.com sau
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubitul meu și cu mine ne-am iubit atât de mult, încât relația noastră a fost cu adevărat uimitoare și am aflat că nu vom putea face niciodată unul fără celălalt. Deși l-am iubit atât de mult, nu am știut niciodată că s-a săturat de relație și a fost interesat de cel mai bun prieten al meu. S-a despărțit de mine și am fost devastat, mi-am strigat ochii înainte să mă culc în fiecare seară, viața și visele mi s-au spulberat până când am intrat în contact cu un vechi prieten de-al meu, care mi-a prezentat apoi vraja magică a doctorului Egwali. Dr. Egwali mi-a dat instrucțiuni despre ce să fac și am urmat-o cu strictețe și mi-a spus că iubitul meu se va întoarce la mine cerșind în 24 de ore. Prietenul meu a venit la mine cerșind și plângând în genunchi și l-am acceptat înapoi. Vă mulțumim dr. Egwali pentru lucrările minunate. Dacă aveți o astfel de problemă sau mai rău, atunci contactați-L prin e-mail: (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau WhatsApp: +2348122948392 și nu veți regreta niciodată că l-ați întâlnit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Viața poate fi uneori distractivă, un minut este frumos și următorul minut este complet diferit. Eu și soțul meu am trăit o viață foarte frumoasă înainte de haosul neașteptat, o viață fără pete sau neîncredere, până când nu am avut probleme cu sprijinul copiilor noștri, el a încetat să plătească și a găsit o aventură afară flirtând casa sa matrimonială râvnind tot ce am suferit. și pentru ceea ce am lucrat la o plăcere inutilă, am simțit acest gol în mine, nu aveam idee cum să-mi ajut să mă unesc cu el pentru că nu s-a întors acasă, a rămas afară târziu, a băut, a fumat, face tot felul de lucruri nu a făcut-o niciodată ... Dar mulțumită omului care a adus bucurie cu stabilitate acasă la mine, dr. Egwali, un om cu lucrări bune, este atât de real și de acomodant pentru că am încercat și am avut încredere ... Vorbește-i despre temerile tale și te vei bucura că ai făcut-o. WhatsApp sau Viber +2348122948392 sau prin e-mail dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Căutați liniștea în viața voastră, v-ați săturat să treceți prin traume nedorite în viața conjugală. Dr. Egwali este aici doar pentru a ajuta la rezolvarea haosului și a readuce pacea nesfârșită în casa ta. Totul depinde de nivelul tău de pozitivitate și, de asemenea, de cât de hotărât ești să aduci schimbări în viața ta, pentru că amândoi contează în această linie de datorie, el a salvat o mulțime și eu sunt unul dintre ei .. Vorbește cu el astăzi și ai nenumărate motive să zâmbesc din nou .. Whatsapp / +2348122948392
    Trimiteți un e-mail / dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...