Iași, 19-21 aprilie 2019: conferință și consultații

Program Iași, 19-21 aprilie:

Vineri, 19 aprilie: 19h00-21h30 conferință despre spiritualitate:

Titlul:
Ce NU ni se spune când ni se spune...

Tema:
Crearea propriei realități
De ce nu ni se îndeplinesc toate dorințele?
De ce nu funcționează mereu metoda ''Secretul''?
Care sunt limitele legii atracției?
De ce ne-am născut, de fapt, și ce am venit să facem pe aici?

Sâmbătă și duminică, 20-21 aprilie: consultații

Înscrierile și programările se fac la mine:
valeriu.panoiu@gmail.com sau sms/mesaj pe whatsapp la 0769674557.

9 comentarii:

  1. Mă trezesc zilnic cu un zâmbet pe fața mea și cântând laudele acestui războinic puternic, numit Dr, bahama, care mi-a făcut o mare favoare prin salvarea relației mele de la destrămare. M-am gândit că am o relație perfectă până când iubitul meu a început să se întoarcă acasă târziu, iar în fiecare zi el îmi dă diferite scuze, apoi m-am hotărât să-l țin mai aproape de el, apoi descoper că avea o aventură cu o altă fată. Am fost inima spart pentru că am avut încredere în el atât de mult și știind că el are o relație secretă, mă doare foarte mult .. Dar mulțumesc tuturor celor care au plasat informațiile de contact ale dr., Bahama pe Internet pentru că prin aceasta am reușit contactați dr., bahama și astăzi relația mea a fost restaurată cu dragoste și mai multă dragoste decât oricând. Dacă vă aflați în orice fel de relație sau stres de căsătorie vă voi face o favoare prin renunțarea la informațiile de contact ale Dr, bahama, care sunt prin e-mail: Bahamatemple@outlook.com sau cespp +38972751056

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă aveți nevoie de vreun ajutor spiritual pentru oricare dintre acestea:
    Ia-ți dragostea înapoi, Fructul mucoasei, Fibroidul, boom-ul de afaceri, descoperirea financiară, îmbogățiți fără ritual, faceți așa cum spun, visul rău, promisiunea și lipsa, epilepsia,
    FYI Numirea politică, aprobarea vizei, cancerul, petrecerea și revenirea, norocul, sănătatea naturală, accidentul vascular cerebral, celulă, celulele ccle, impotența, victoria, promovarea la locul de muncă,
    și multe altele, contactați adresa de e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU ce aplicație +38972751056 ....

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am gândit că Dumnezeu m-a uitat în ceea ce privește căsnicia mea, gândul de a mă căsători vreodată m-a părăsit, pentru că am trecut prin multe batjocuri de către prieteni, deoarece la 40 de ani sunt încă single..Mi-a fost rușine să nu mai fac Sunt blestemat, un coleg din biroul meu mi-a povestit despre un mare om de dragoste, mi-a cerut să-l încerc și am făcut-o ... i-am spus tot ce a spus dacă cred că am spus da ... și a dat unele atribuții și am făcut aceasta ... chiar câteva zile mai târziu, un vechi prieten de-al meu m-a sunat să întreb despre soțul și copilul meu, i-am spus că nu m-am căsătorit încă, el a fost fericit, a cerut să mă întâlnesc cu el și am făcut-o ... ..ask dacă mă voi căsători cu el m-am gândit că este o glumă, dar nu o glumă, acum sunt fericit căsătorit cu copilul meu pe drum .. știam că este un bărbat grozav, un restaurator de acasă l-ați contactat dacă aveți probleme cu e-mail Dr. .alashirao1 @ gmail.com WhatsApp +2348034395438 multumesc ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai Atotputernic a continuat să-l binecuvânteze pe dr. Alashira pentru că este o muncă grozavă. Închide anul acesta am solicitat o încărcătură pentru a-mi salva compania, dar știu modul în care am aplicat în multe organizații, dar nu am putut întâlni echipele și condițiile de acolo. .Am renunțat la așa ceva pentru un împrumut .. compania mea continuă să meargă zi de zi am vrut să vând compania, deoarece lucrurile nu funcționează bine și știu echipament ... Am contactat un prieten pentru cumpărători înainte să-mi spună cum este Alashirahelphim în păstrare se desfășoară afacerile și acum face profit. Am contactat dr. Alashira și i-am explicat totul .. mi-a spus ce să obțin și am făcut-o .... iată organizația din care am solicitat împrumut de la call and giveme aform și Am completat-o. Mi-au dat un împrumut de (500.000 $) SUA .. care au plătit și compania mea se depășește așteptările mele .. Poate numele lui să fie grozav. cred că te va ajuta să e-mail e-mail dr.Alashirao1 @ gmail.com WhatsApp +2348034395438 mulțumesc pentru citit ING

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua, telespectatori sunt aici pentru a împărtăși marea lucrare a lui alashira ... Am văzut o postare a unei femei care își împărtășește mărturia în octombrie - 12- 2018, despre cum alashira o ajută să-și construiască familia înapoi .. Am fost atât de impresionată, am rămas mulți ani cu toți .. Lucrurile au fost atât de dure pentru mine, am aplicat pentru un loc de muncă în multe companii, nu pare să se întâmple nimic, decât am văzut o altă femeie care împărtășește o altă mărturie, cum alashira o ajută în doar 2 luni ceea ce a căutat, de ani de zile.Iheldonthetestimony andI am decis să-l logodesc și i-am spus fiecare lucru pe care l-am trecut cu atenție și mi-a spus că nu ar trebui să-mi fac griji că o va face pentru mine, că ar trebui să cred și să-i urmez instrucțiunile și am făcut-o, cred și sper că are voie puternică, va trebui, după ce am auzit că este o muncă bună și mărturisesc viața oamenilor, la începutul unei luni l-am contactat, am primit un mail de la Dubai pentru un loc de muncă străin la care nu am solicitat niciodată, mai târziu în acea săptămână, Igot a apelat la un formular larg de furnizare a unui formular pe care cineva îl știa vreodată , Am fost confundat urmeaza saptamana am obtinut un post de prelegere in universitatea privata pe care o cer online in China pentru a preda engleza..Acum am reluat meseria de prelegere, desi nu este usor, dar imi place treaba, am sigilat jobul din Dubai si am inceput sa furnizez un alt prieten. Alinira este un om grozav și a trimis un Dumnezeu ... în viața mea ... mulțumesc dr. Alashira..contactați-l pentru ajutor dr.alashirao1@gmail.comorWhatsApp+2348034395438….thankforreading .. Mr.Jude Kodjo ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt atât de încântat să împărtășesc această mărturie uimitoare despre cum mi-am revenit fostul soț ........ Salutări tuturor celor care citesc această mărturie. Am fost respins de soțul meu după trei (3) ani de căsătorie doar pentru că o altă femeie avea o vrajă asupra lui și el ne-a lăsat pe mine și pe copii să suferim. într-o zi, când citeam pe web, am văzut o postare despre modul în care acest jucător de vrajă (Dr. Ogun), a ajutat o femeie să-și recapete soțul și i-am dat un răspuns la adresa lui și mi-a spus că o femeie a avut o vrajă asupra soțului meu și mi-a spus că mă va ajuta și după 2 zile că îl voi avea înapoi pe soțul meu. L-am crezut și astăzi mă bucur să vă anunț cu toții că acest jucător de vrăji are puterea de a aduce înapoi iubitorii, să vă ajute în afaceri, promovare, noroc etc., deoarece acum sunt fericit cu soțul meu. Mulțumesc Dr. Ogun, încă o dată pentru că m-ați ajutat în căsătoria mea, contactați-l cu amabilitate prin, solutiontempledrogugu @ gmail..com el ar putea fi, de asemenea, ajutorul vostru.

    Vrei să nu faci ce face el aici

    Vrajile Voodoo

    Vrajă de bani

    Vrajă de putere

    Vrajă de succes

    Vrajă de boală

    Vrajă de sarcină

    Vrajă de căsătorie

    Vrajă de locuri de muncă

    Vrajă de protecție

    Vrajă la loterie

    Vindecarea HIV

    vraja de renovare

    Etc ...

    El vă ajutăm în ceea ce aveți nevoie, mulțumesc

    Trimiteți-i un mesaj prin e-mail solutiontempledrogugu @ gmail..com el ar putea fi, de asemenea, asistentul dvs., sunați-l / WhatsApp prin ..

    https://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    RăspundețiȘtergere
  7. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie după un an de căsătorie. Aveam nevoie disperată de el înapoi pentru că l-am iubit atât de mult. Eram foarte îngrijorat și aveam nevoie de ajutor. În această zi credincioasă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste o mărturie specială despre fiul lui Kudi. După ce am irosit bani pe atât de multe vrăji false, am simțit că ar trebui să încerc pentru ultima oară, l-am contactat și mi-a spus ce să fac și le-am făcut pe toate, apoi a făcut o vrajă de dragoste pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors la mine și a plâns și mi-a cerut iertare. Astăzi sunt atât de fericit și aș recomanda acest mare vrăjitor oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru relația sa ruptă. El este specializat în aducerea înapoi a iubitei pierdute, câștigă inima ta iubită, ajută persoanele singure să-și găsească parteneri, ajută la vrăji. pentru a vă acorda împrumutul, vrăji pentru a câștiga favoare, atracție amoroasă, probleme de căsătorie și divorț, el este, de asemenea, specializat în vindecarea problemelor renale și a oricăror alte tipuri de boli care vă afectează și poate chiar ajuta femeile sterile să rămână însărcinate. Așa este el, este cel mai bun în ceea ce face. Îl poți contacta pe whatsapp prin 2348108149120 Sau îi poți trimite un e-mail la sonofkudi@gmail.com și de asemenea pe telegram 2348108149120

    RăspundețiȘtergere
  8. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  9. Soțul meu tocmai s-a trezit și a decis că căsătoria noastră s-a încheiat. De câteva luni, Roger și cu mine nu mergem bine pentru că avea o aventură cu asistentul său la serviciu. Mi-am iubit atât de mult soțul și am decis să rămân și să lucrez la căsnicia noastră. În scurt timp, Roger a încetat să mai vină acasă și prietenul lui apropiat mi-a spus că are un alt apartament în care locuiește cu ea. Am fost rănită și am continuat să caut ajutor pentru că Roger era diferit de bărbatul cu care m-am căsătorit acum 10 ani. Din fericire, l-am găsit pe doctorul Ilekhojie care mi-a promis că-mi va întoarce soțul înapoi. A făcut o vrajă de reconciliere care l-a întors pe Rogers înapoi și acum suntem amândoi din nou fericiți cu băieții noștri. Dacă aveți probleme ca ale mele, trimiteți un e-mail Dr. Ilekhojie: (gethelp05@gmail.com sau contactați-l pe Whatsapp +2348147400259

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Eliberarea de sub umbra arborelui de familie. Conjuncția Nodul Nord - Chiron. 15 martie, online

Karma, despre care se tot vorbește, nu se mai termină și ea vreodată? Trăim o fereastră astrologică deschisă în luna februarie anul acesta p...