Program vara 2019

PLOIEȘTI: 8-9 iunie

BACĂU: 14-16 iunie

TABĂRĂ DE ASTROLOGIE, ANTALYA, TURCIA: 22-29 iunie

PLOIEȘTI: 6 iulie

TÂRGOVIȘTE: 12-13 iulie

GALAȚI: 27-28 iulie

ORADEA: 6-8 august

SIBIU: 30, 31 august - 1 septembrie

Fiecare eveniment are sau va avea pagină separată cu detaliile organizatorice.

În București voi programa unul-două seminarii. De asemenea, weekendul 3-4 august este rezervat pentru prima parte a cursului de avansați.

La birou, program ca de obicei: în fiecare zi de luni și miercuri, cu programare.
Vacanță: ultima săptămână de iunie și prima săptămână de septembrie.

Un comentariu:

  1. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...