Seminar de radiestezie, București, 17 noiembrie 2019

Scopul acestui seminar este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru general, în care aducem în principal claritate asupra unor concepte controversate sau greșit înțelese, pe care să știm să le folosim în conformitate cu Planul Divin.

Ne întâlnim ca să practicăm:
- punem în mână ansa și raportorul, învățăm ce facem cu ele și începem să le programăm și să le folosim
-    învățăm să intrăm în stare alfa
-    facem o meditație sau o rugăciune
-    stabilim niște parametri care se măsoară
-    aflăm ce putem măsura și când putem măsura

-     explicăm proprietatea unor termeni asupra cărora aducem un nou nivel de înțelegere:


-          Ce este Liberul Arbitru?
-          Ce este Voința Divină?
-          Ce este SN-ul?
-          Triunghiul Spirit – Suflet – Materie
-          Ce este Misiunea Personală?
-          Ce este Vârsta Astrală?
-          Teoria Cerurilor

Ne interesează calea de acces la informație.

Atenție: Participanții își procură singuri ansa și raportorul (ansa din argint sau cupru, la alegere) fie de la magazine de articole specifice, fie prin comandă de pe internet de la orice furnizor cu care rezonează. Sugestie de site cu care am colaborat foarte bine: https://terapiereiki.com/art/19-anse-si-raportoare-radiestezice.

Preț seminar: 110 lei

Duminică, 17 noiembrie, 11:00-13:30, București.

Locația se comunică participanților.

Înscrierile: valeriu.panoiu@gmail.com 

2 comentarii:

  1. logodnicul meu și cu mine am avut o ceartă și el mi-a spus că nu mai este interesat de relație și vrea să ne despartim și căsătoria noastră se apropie, pentru că i-am spus că s-a schimbat și nu mai face ceea ce el de obicei îmi place să mergem mână în mână în parcuri, să chemăm să mă urmăresc și orice altceva care face ca relația noastră să fie dulce. L-am rugat să mă ierte, dar era surd la apelurile mele și chiar m-am mutat din casă, m-a făcut să caut ajutor din diferite surse. Răsfoiam pe net când am văzut mărturia unei doamne care spunea că un caster de vrajă numit Dr. Ajayi a ajutat-o ​​cu problemele sale conjugale, deoarece căuta fructele pântecelui și a fost capabil să conceapă cu ajutorul vrajiului caster numit Dr. Ajayi, acum ea și soțul ei trăiesc împreună fericiți. Am contactat caseta de vrăji și am scris pe WhatsApp și i-am explicat problema mea, mi-a spus câteva lucruri de făcut pe care le-am făcut și spre surprinderea logodnicii mele John m-a sunat și mi-a cerut iertare și a spus că nu știe niciodată ce se întâmplă cu l. , totul datorită Dr. Ajayi sunt acum căsătorit și mă aștept primul meu copil. Dacă aveți o problemă de relație cu care aveți nevoie de ajutor, contactați astăzi dr. Ajayi pentru o rezolvare rapidă, la început am crezut că a fost falsificată până când am încercat și a funcționat pentru mine și știu că va funcționa și pentru dumneavoastră. Puteți ajunge la caseta de vraja prin e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  2. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...