Marte în Balanță (4 octombrie - 19 noiembrie 2019). Cine luptă, se bate singur

Din seara zilei de 4 octombrie până în dimineața zilei de 19 noiembre 2019 suntem acordați cu toții pe o frecvență de cooperare. Chiar și cei individualiști, cei care lucrează pe cont propriu, ba chiar și cei ce susțin că nu au nevoie de nimeni au nevoie de cineva pe care să se bazeze. Explicația astrologică este dată de tranzitul planetei Marte prin semnul Balanței.

Pentru mulți este o lecție majoră să învețe să se bazeze pe alții. Alții sunt obișnuiți, în schimb, să-și paseze responsabilitățile și să lase pe alții ceea ce pot face prea bine și singuri sau ceea ce intră în atribuțiile lor. Toamna aceasta, Marte în Balanță reconciliază contrariile. Toți avem ca temă să cerem ajutor fără să abuzăm, făcându-ne datoria și practicând un schimb corect. Cei obișnuiți să primească mai și dau, iar cei obișnuiți să dea mai și primesc.

Tranzitul marțian face acum din colaborare un scop în sine. Indiferent ce avem de gând să întreprindem sau indiferent de ceea ce deja am pus în aplicare, cuvântul cheie este ÎMPREUNĂ. Apare nevoia de a ne completa unii pe alții, de a avea cu cine să împărtășim ceea ce suntem și ceea ce facem. De aceea, relațiile ocupă din nou prim-planul atenției generale. Parteneriatele, asocierile, colaborările, cuplurile, căsniciile se reevaluează după raportul cerere-ofertă. Suntem mai vocali în a ne cere drepturile, în a primi atenție și sprijin. 

Tânjim după echilibru și dorim să ne fie mai bine și mai ușor, de aceea căutăm compania celor care ne fac viața mai fluidă, mai plăcută, mai liniștită. Marte, arhetipul eroului, nu se simte în Balanță întrucât aceasta este zodia păcii. Prin urmare, nu este o vreme de luptă, de răzbit prin gropi adânci, de urcat culmi glorioase prin sacrificiu. În această perioadă se deschid negocieri, se semnează acorduri, se fac înțelegeri amiabile, se împart sarcini și teritorii, se decernează premii, se fac petreceri, se urmăresc activitățile agreabile și recreative, se încarcă bateriile. În plus, se fac și se desfac alianțe, se rup relații și colaborări, se nasc alte legături trainice.

În aceste 6 săptămâni și câteva zile succesul depinde de flerul la oameni și de deciziile în relații. Este timpul să dăm drumul oamenilor lângă care simțim că ne este greu și că nu creștem, pentru a face loc celor ce ne aduc armonie. Oamenii care ne consumă, ne agresează, ne vampirizează trebuie puși la punct sau scoși din listă. Marte în Balanță ne taie cheful de război, iar conflictualii trebuie lăsați să se atragă între ei, ca să-și vadă oglinzile. Posibil să fim deseori puși în poziție de mediatori, dar să reținem că nu e treaba noastră să schimbăm ceea ce nu vrea să se lase schimbat!

Între 4 octombrie și 19 noiembrie 2019 energia astrală ne așază între oameni după chipul și asemănarea noastră. Cei ce nu sunt de-o rezonanță cu noi nu au loc în viața noastră. Vine Marte și le trântește un mesaj de pace: „Lasă-mă în zenul meu!”

Marte în Balanță pentru fiecare zodie:

Berbec: ruperi de relații, noi asocieri, sentimentul că se face dreptate.

Taur: fermitate la locul de muncă, riscuri medicale, exigență și surescitare.

Gemeni: îndrăgostire de o persoană sau de un proiect, pasiune, dorință de afirmare. 

Rac: investiții în locuință, preocupare pentru casă și familie, vindecarea trecutului.

Leu: evenimente în viteză, comunicare, noi contracte, negocieri, stres.

Fecioară: cheltuieli neașteptate, decizii categorice, fermitate, căutare a stabilității.

Balanță: centrare pe sine, schimbare de imagine, hotărâre, rol de locomotivă.

Scorpion: întâlnirea cu fricile și cu furia, încăpățânare, renunțare la luptele personale.

Săgetător: dinamică a prietenilor și a grupurilor, noi planuri de viitor, lider de echipă.

Capricorn: expunere publică, schimbări în relația cu autoritatea, noi începuturi.

Vărsător: rol de mentor, remodelare a principiilor, idealuri și proiecte de amploare.

Pești: schimbări de strategie, renunțare la piste moarte, acțiuni financiare.

7 comentarii:

  1. Mulțumesc cu recunoștință!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Valeriu

    RăspundețiȘtergere
  3. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Atelier astrologic: Nunta Cosmică anuală, 10 aprilie 2024, online

La „cererea publicului”, introducem în program un atelier de lucru practic dedicat Nunții Cosmice, care în 2024 are loc pe 9, 10 și 11 april...