Marte retrograd: Dezgroapă-ți viitorul din visul adormit!

De la sfârșitul lunii iunie 2020 până la început de ianuarie 2021 stăm sub semnul unui tranzit vulcanic: Marte în Berbec. Este tranzitul care ne-a făcut să afirmăm că 2020 este an de acțiune, anul marelui curaj, anul motoului acum ori niciodată.

Distracția maximă începe însă pe 10 septembrie 2020 și durează până pe 14 noiembrie 2020. Marte retrogradează și dă să stingă focul turnând gaz. Retrogradarea unei planete mută centrul atenției din exterior către interior. Ne interesează mai puțin ce așteaptă alții de la noi, devenim mai indiferenți la contextul social general, ne preocupă mai puțin să-i convingem sau să-i depășim pe alții. Marte retrograd vine înainte de toate cu înțelepciunea că fiecare are drumul lui în viață. Și că fiecare este responsabil pentru propriile alegeri. Și că nu e treaba noastră ce fac ceilalți.

Marte retrograd la el acasă, în primul semn al zodiacului, ne aduce un val de energie interioară, o motivație puternică de a acționa, de a face schimbări, de a ne arunca înainte cu un curaj pe alocuri nebun. O motivație care vine din profunzimile ființei și dintr-un trecut pe care am încercat să-l ținem sub control și nu mai putem. Între 10 septembrie și 14 noiembrie dezgropăm dorințele pe care le-am suprimat sau pe care nu a fost timpul să le aducem la suprafață. Acum e timpul să trecem la fapte și să ne punem pe treabă!

Viitorul se poate rescrie cu litere de aur dacă săpăm adânc

în noi până la minele potențialului nostru ascuns.

Facem o călătorie în timp și ne întoarcem la scopuri și obiective pe care nu le-am putut atinge atunci când s-au născut în mintea noastră. Acum este vorba strict despre ce ne dorim noi, nu despre ce pretenții au ceilalți, indiferent cât de apropiați ar fi. Dacă nu acționăm, riscăm să ne zbatem în conflicte interioare care să ne îmbolnăvească sau să ne atragă în conflicte exterioare, cu certuri și scandaluri la pachet. Marte retrograd nu ne prea dă de ales. Dacă nu ne ocupăm de ceea ce ne strigă în noi și nu vrea să ne lase în pace, ajungem să trăim viața altora până la sufocare.

Ori facem pace cu noi, ori trăim în conflict cu lumea!

Asta ne spun și cuadraturile pe care Marte retrograd le face cu planetele din Capricorn: cu Saturn (29 septembrie), cu Pluto (9 octombrie), cu Jupiter (19 octombrie). E cazul să nu mai așteptăm nimic de la Stat, de la Guvern, de la sisteme, de la instituția din care facem parte sau de la alte instituții. Oricum suntem pe cont propriu! Așa că acțiunea individuală, lansarea pe propria orbită, inventarea unei realități paralele sunt cursurile benefice de acțiune. Dacă simți că nu ai șanse și oportunități, oferă-ți-le singur!

Dacă nu ai loc în lumea în care trăiești, foarte bine!

Creează o lume nouă, iar ceilalți te vor urma!

Marte retrograd în Berbec ne susține să ne urmăm pasiunile și să le materializăm. Dorințe, aspirații, idealuri de demult au crescut în noi atât de mult încât acum dau pe dinafară, iar dacă nu le naștem, trăim cu sentimentul că facem implozie. Energia, forța, nebunia însoțesc acest tranzit. Bineînțeles, doar cei ce știu cine sunt și doresc să se exprime la cel mai înalt nivel al lor culeg roade. Pentru ei, nu există limite, iar Universul le vine în ajutor cu oameni și oportunități. Cei ce vor să facă în acest interval o schimbare care să-i elibereze de constrângeri, nemulțumiri, frustrări au cale liberă.

Marte retrograd în Berbec obligă:

Fii cine ești, fă ce te reprezintă și o să ai ce meriți!

Pune-ți întrebările corecte:

Ce te motivează?

Ce-ți lipsește și ce poți face ca să-ți umpli golurile?

Ce ți-ai dorit să faci și ai tot amânat?

Trezește-te în realitatea visului care dormea în tine!

Marte retrograd pentru fiecare zodie și Ascendent

Berbec: răsturnări de situație, decizii radicale, schimbări de direcție, acțiuni de care nu se credea capabil.

Taur: intervenție divină, situații limită, rezolvări spectaculoase, închideri de cicluri.

Gemeni: planuri vechi puse în practică, oameni noi, protectori, acces la cercuri sociale înalte.

Rac: reinventare profesională, creștere socială, încheierea unei etape, relansare.

Leu: planuri legate de străinătate, shimbare de mentalitate, puncte de vedere noi, deschidere spre studii și cercetare.

Fecioară: investiții, tranzacții financiare, redobândirea unor drepturi, ajutor oferit spre creșterea altora.

Balanță: decizii de cuplu, îndreptarea unor dezechilibre, reconsiderarea unor asocieri sau parteneriate.

Scorpion: transformări la locul de muncă, evaluarea stării de sănătate, eliminarea unor surse de stres.

Săgetător: relațiile de iubire la control, revizuirea relației cu copiii, nevoie de exprimare, de a ieși în față, creativitate și recunoaștere.

Capricorn: regândirea condițiilor de locuit, decizii în viața de familie, reglarea relației cu părinții sau copiii, nevoie de a găsi locul potrivit, atât personal cât și profesional.

Vărsător: studii și comunicare, examene, mobilitate, extinderea cercului de relații, prezența într-o rețea de oameni și de informații

Pești: decizii privind banii, valorificarea unor talente, limite care trebuie impuse, măsuri siguranță și protecție, asigurarea unui cadru de dezvoltare pentru alții.

Sursa foto: http://robertberezin.com/dreaming-and-consciousness-what-is-the-function-of-dreaming-and-how-does-it-operate/

23 de comentarii:

  1. Imi place si aceasta prezentare, asa cum imi plac toate celelalte.. Poate ca rezonez cu dl Panoiu deoarece sunt nascuta in zodia Gemeni cu ascendent in Sagetator, invers decat dl Panoiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos pentru postare ❤️🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa prezentarea! Te răscolește întocmai ca acest Marte.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos articolul, abia aștept următoarele "lecții" cu bune si cu "rele"! :) :):)

    RăspundețiȘtergere
  5. F.frumos si clar pe intelesul tuturor multumesc si astept cu nerabdare si alte previziuni astrale va urmaresc cu mare drag


    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc frumos pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  7. Viața mea a fost distrusă când soțul meu m-a trimis la pachet, după 13 ani am fost împreună. Eram pierdut și neajutorat după ce am încercat atât de multe modalități de a-mi aduce soțul la mine. Într-o zi la serviciu, am fost distras, neștiind că șeful meu mă sună, așa că s-a așezat și m-a întrebat despre ce este vorba, i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu este nicio problemă. Nu am înțeles niciodată ce a vrut să spună prin faptul că nu este nicio problemă să-mi aduc soțul înapoi, el a spus că a folosit o vraja pentru a-și recupera soția când l-a părăsit pentru un alt bărbat, iar acum sunt împreună până în prezent și inițial am fost șocat să aud ceva de la seful meu. Mi-a dat o adresă de e-mail a lui DR ODION, care l-a ajutat să-și recupereze soția, nu am crezut niciodată că acest lucru va funcționa, dar nu am avut de ales să intru în contact cu spusele pe care le-am terminat și mi-a cerut informațiile și că soțul meu a putut să-i propună să-i arunce vraja și i-am trimis detaliile, dar după două zile, mama m-a sunat că soțul meu pledează că mă vrea înapoi, nu am crezut niciodată, pentru că a fost doar un vis și eu a trebuit să mă grăbesc la locul mamei mele și spre cea mai mare surpriză a mea, a fost îngenuncheat soțul meu mi-a cerut iertare că vrea să mă întoarc acasă pe mine și pe copil, când i-am dat lui DR ODION o conversație cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și el a spus clar că eu că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că nu va pleca niciodată pentru o altă femeie. Acum, eu și soțul meu ne-am întors împreună și am început să facem lucruri amuzante pe care nu le-a făcut până acum, mă face fericit și fac ceea ce se presupune a face ca bărbat, fără să înțeleagă. Vă rugăm, dacă aveți nevoie de ajutor de orice fel, vă rugăm să contactați DR ODION pentru ajutor. E-mailul său este (drodion60@yandex.com) sau sunați la +2349060503921 SAU și pe WhatsApp

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs.
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Aceasta este o mărturie pe care o voi spune tuturor să o audă. sunt căsătorit de 4 ani și în al cincilea an de căsătorie, o altă femeie a avut o vrajă pentru a-mi lua iubitul de la mine și soțul meu m-a părăsit pe mine și pe copii și am suferit de 2 ani până când am vrut să spun o postare în care acest lucru om Dr.Wealthy am ajutat pe cineva și am decis să încerc să mă ajute să-mi aduc soțul iubit acasă și crede-mă, i-am trimis fotografia lui și a soțului meu și după 48 de ore așa cum mi-a spus, am văzut o mașină a intrat în casă și iată că era soțul meu și el a venit la mine și la copii și de aceea sunt fericit să vă fac pe toți dintre voi în probleme similare să se întâlnească cu acest bărbat și să-l revină pe iubitul vostru e-mail: wealthylovespell@gmail.com sau îl puteți contacta sau whatsapp la acest +2348105150446 Blog: https: //wealthylovespell.blogspot.com ..... mulțumesc mult Dr.Wealthy. ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte plină de bucurie din viața mea, datorită ajutorului pe care mi l-a dat Dr.saguru, ajutându-mă să-l recuperez pe fostul meu soț cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, deoarece soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mailul Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fosta și ajuta la fixarea relației. și să îi facă pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi îi cer ajutorul, dar spre surprinderea mea, el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și aici sărbătoresc acum pentru că soțul meu s-a schimbat total definitiv. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezentul meu. Îmi place foarte mult căsnicia mea, ce mare sărbătoare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat jucător de vrăji. AI NEVOIE DE AJUTOR APLICĂ ACUM CONTACT CU DOCTORUL SAGURU ACUM VIA E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +12098373537 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. și este, de asemenea, perfect în
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX BACK
    3 FROTUL MIEREI
    4 PROMOVAREA VRAJELOR
    5 PROTECȚIA VRAJELOR
    6 VRAJA DE AFACERE
    7 VRAJA MUNCĂ BUNĂ
    8 VRAJA LOTERIEI ȘI VRAJEA CAZULUI CURȚII

    RăspundețiȘtergere
  11. Am divorțat de soțul meu când eram însărcinată în șase luni cu al doilea copil. Ne certam și ne certam continuu din ziua în care a fost conceput primul nostru copil, nu mai există dragoste și nici încredere din el, așa că a divorțat de mine. Și în toate aceste vremuri, am încercat toate mijloacele diferite pentru a-l readuce înapoi, am încercat și câteva turnuri de vrăji diferite aici în țara mea, dar niciunul dintre ei nu l-a putut aduce pe Richard înapoi la mine. Doar DR ISIKOLO mi-a garantat o vrăjeală urgentă de 48 de ore și mi-a asigurat că soțul meu va fi din nou cu mine. Îți scriu pentru a-ți oferi mulțumirile și recunoștința profundă pentru respectarea promisiunilor tale și pentru că ți-ai folosit puterile supradotate și mărețe pentru a-l aduce înapoi acasă. Am fost încântat să știu că sunteți specializat în reunirea iubitorilor. Soțul meu s-a întors și promite să nu mă mai părăsească niciodată. Dacă te îndoiești de capacitatea lui, ai încredere în mine. Ar trebui să riști. Merită în moduri pe care nici nu ți le-ai putea imagina. contactați-l cu amabilitate pe DR ISIKOLO chiar acum, el este singurul răspuns pentru a vă restabili relația ruptă sau căsătoria. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ul său: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt în relație cu iubitul meu de 2 ani acum și plănuiam să ne căsătorim în curând și dintr-o dată m-a părăsit pentru o altă fată, îl iubesc cu adevărat pe acest tip și niciodată nu-mi pot imagina viața fără el. În continuare, am încercat tot posibilul să-l recuperez, dar tot efortul meu de a-l readuce în viața mea nu a funcționat. A fost în această zi credincioasă, am dat de câteva comentarii pe un site web despre acest mare jucător de vrăji numit Dr. Isikolo, atât de multe persoane au susținut că le ajută să-și reînnoiască relația și să-i aducă pe fostul lor înapoi, a trebuit să-l contactez pentru că era ultima mea speranță. L-am contactat prin e-mailul lui și mi-am spus tot ce trebuie făcut, ceea ce am făcut și m-a asigurat că în 2 zile prietenul meu va părăsi cealaltă fată și se va întoarce la mine și a fost foarte grozav surpriză când mi-am văzut iubitul revenind la mine după două zile. Sunt atât de fericit astăzi că s-a întors la mine și am reușit acest lucru cu ajutorul doctorului Isikolo și vă sfătuiesc dacă aveți nevoie și de ajutorul lui trimiteți-i un e-mail direct: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ul său: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  13. DR ISIKOLO M-A VINDECAT DE IERPS DE TIP 3. ma numesc Elena Dubovici. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a le spune tuturor despre cum mi-am recuperat viața. Am fost diagnosticat cu herpes 3 ani și, de atunci, am luat tratament pentru a preveni focarele, arsurile și veziculele, dar nu a existat nicio îmbunătățire până nu am întâlnit mărturii ale lui DR ISIKOLO despre cum a vindecat oameni diferiți de diferite boli. peste tot în lume, apoi l-am contactat. După conversația noastră, el mi-a trimis rădăcinile naturale făcute ierburi pe care le-am luat conform instrucțiunilor sale timp de până la 2 săptămâni. După finalizarea medicamentului, m-am întors la medicul meu pentru un alt test și virusul a dispărut și am fost complet vindecat, de atunci nu am mai avut semne de focar. Sunt atât de plin de bucurie. Cu mâinile înzestrate cu medicamente pe bază de plante DR ISIKOLO, virusul herpes este 100% vindecabil. Îl trimit pe DR ISIKOLO către toți cei care au virusul și alte boli mortale sau probleme de relație cu el. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  14. If you're thinking to read sex kahani this is the best place. Read the best sex kahani and other sex stories here. Enjoy the sex kahani here. Get all types of sex stories indian sex kahani here. Browse for more antarvasna stories here. indian sex stories

    RăspundețiȘtergere
  15. Astăzi sunt atât de fericit din cauza a ceea ce DR ISIKOLO a făcut vieții mele. Numele meu este Dora Leon. vraja lui este atât de eficientă și de rapidă și nu am văzut niciodată cu adevărat un om de ajutor ca el, mi-a rezolvat problema, nu mă așteptam, am întâlnit oameni care vorbeau despre marea sa vrajă, i-am colectat contactul și l-am contactat, a răspuns imediat și întreb despre problema mea, i-am explicat cu lacrimi, mi-a spus că îl contactez, nu ar trebui să-mi fac griji că soțul meu va reveni la mine, în măsura în care încă îl iubesc, am fost uimit. Imediat întreb ce voi face pentru a-l recupera pe soțul meu, s-a reunit pe mine și soțul meu în 48 de ore și dragostea și fericirea au fost restabilite. Mulțumesc DR ISIKOLO. Și tu poți fi ajutat de el. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com. Îl poți Whatsapp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  16. CONTACTAȚI-L PE DR JOE PENTRU SOLUȚIA DUMNEAVOASTRĂ CU WhatsApp (+ 1-7252404536). Numele meu este Maria Curea. Trebuie să depun această mărturie miraculoasă, care este încă de necrezut pentru mine până acum. Am avut o problemă cu soțul meu în urmă cu câteva luni, ceea ce a dus la despărțirea noastră. Când s-a despărțit de mine, nu eram din nou sinele meu, m-am simțit atât de goală în mine, dragostea și situația mea financiară au devenit cele mai grave, până când am cercetat online soluția și am găsit rapoarte bune despre DR JOE care îi ajuta pe oameni. Așa că i-am trimis un mesaj pentru a scrie vrăjitorul și i-am spus problema mea și am făcut ceea ce mi-a cerut. pentru a scurta povestea lungă. Înainte să știu ce se întâmplă, soțul meu mi-a dat un telefon și mi-a spus că se întoarce la mine în doar 2 zile și am fost atât de fericit că îl am înapoi. Avem doi copii împreună și suntem mulțumiți de noi înșine. Mulțumesc lui DR JOE pentru că mi-ați salvat relația și că i-ați salvat și pe alții. continuați-vă munca bună DR JOE. contactați e-mailul său: drjoesolutionspells@gmail.com sau numărul WhatsApp +1-7252404536

    RăspundețiȘtergere
  17. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  18. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  19. Salutare tuturor, ma numesc Gisela din Grecia, vreau sa ii multumesc minunatei Dr. Dawn pentru ca m-a ajutat si mi-a restabilit casnicia rupta, nu am crezut niciodata ca dupa ce ma despartim timp de 2 ani voi putea sa-mi recuperez sotul. încercând toate mijloacele mele să-l recuperez, ceea ce am eșuat de multe ori și am decis să nu mai încerc, ci doar după ce am dat peste cum acest bărbat minunat pe nume Dr. Dawn a restabilit căsnicia ruptă de 7 ani a altcuiva și a fost uimit pentru că a mea avea doar 2 ani. vechi. Așa că a trebuit să încerc dacă mă poate ajuta și pe mine, ceea ce a făcut cu puterile lui și, pe scurt, acum îl am pe soțul meu acasă și trăim fericiți împreună ca niciodată. Vreau să apreciez și să-l recomand pe Dr. Dawn tuturor celor care au nevoie de ajutor în orice domeniu al căsătoriei sau relației și vă pot asigura că Dr. Dawn va restabili unitatea în casa voastră distrusă. Îl poți contacta pe e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt Lorena Constantin și sunt aici pentru a vorbi copleșitor despre cum m-a ajutat specialistul în dragoste. DR ISIKOLO, cu marile sale puteri, mi-a restabilit casa și fericirea pe care am împărtășit-o cu soțul meu și este într-adevăr ceva pentru care sunt pentru totdeauna recunoscător. S-a întâmplat să fiu neputincios și abătut aproape un an când soțul meu m-a părăsit din cauza unor probleme conjugale pe care le-am întâlnit. Am făcut tot ce am putut pentru a-mi salva căsnicia și nimic nu a funcționat până când DR ISIKOLO mi-a venit în ajutor. M-a ajutat și dragostea și fericirea pe care le-am împărtășit cu bărbatul meu au fost restaurate și mai uimitor. Știu că sună ciudat dacă într-adevăr poate ajuta pe cineva, dar este 100% garantat că nu te va dezamăgi atunci când te asigură că vei avea rezultatele dorite după două zile. El te poate ajuta și pe tine dacă ești dispus să-i oferi șansa să facă acest lucru. e-mail-i acum prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...