Info: Curs de astrologie, avansați, online, din 7 ianuarie 2021

Joi, 7 ianuarie 2021, începe seria cursurilor de astrologie, cele 2 module de avansați. Pot participa doar absolvenții celor 4 module anterioare.

8 întâlniri consecutive, în fiecare joi, între orele 20h00 și 23h00 (până pe 25 februarie)
Online pe Skype.

Tematica:

- ramurile principale astrologiei - recapitulare și aplicații: natală, karmică, previzională, relațională.
- specialități astrologice: astrologie electivă, astrologie orară, astrologie natală.
- realizarea hooscoapelor generale (zilnic, săptămânal, lunar, anual) - documentare, redactare.
- conexiunile astrologiei cu alte forme de cunoaștere - psihologie, religie, spiritualitate.
- practica astrologică în interpretarea astrogramei.
- tehnici și metode de consiliere astrologică. 

Înscriere și alte detalii (numele grupului pe Skype, de exemplu):
valeriu.panoiu@gmail.com.

Sursa foto: https://horoscopes.astro-seek.com/astrocartography-online-astro-map-relocation

13 comentarii:

  1. Cum te simți când cel cu care ai plănuit să-ți petreci restul vieții spune brusc că nu mai este interesat de căsătoria de nicăieri care este genul de situație pe care am avut-o când am dat peste dracul de vrăji numit Dr. Ajayi, am fost cu inima zdrobită mi-a rugat soțul câteva luni să se întoarcă acasă, toate pledoariile mele nu au fost reciproce până nu am văzut o mărturie a unei doamne care a descris cum drăgălașul de vrajă Dr Ajayi a ajutat-o ​​să obțină un loc de muncă bine plătit și a spus că este capabil să un fel de vraja ea a scăpat numărul lui: +2347084887094 Am luat numărul și mesajul vrăjitorul Caster Dr. Ajayi mi-a explicat situația și cum soțul meu a plecat brusc de acasă mi-a spus de ce soțul meu a plecat de acasă după ce a efectuat o vraja, el l-a luat doar șapte zile să aduc fericirea înapoi în viața mea pentru că trăiesc fericit cu soțul meu și așteptăm al doilea copil. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui jucător de vrajă pentru orice fel de problemă de viață la care vă puteți gândi, contactați jucătorul de vrajă pe numărul său Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau E-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturia mea despre Dr. WALE care m-a ajutat .. vreau să informez publicul cum am fost vindecat de (HERPES SIMPLEX VIRUS) Am vizitat diferite spitale, dar mi-au dat o listă de medicamente precum Famvir, Zovirax și Valtrex care este foarte scump să tratez simptomele pe care le-am cumpărat le-am luat, dar nu m-au vindecat niciodată. Navigam pe Internet căutând remedii pe HERPES și am văzut comentarii despre oameni care vorbeau despre cum i-a vindecat DR WALE. când l-am contactat, mi-a dat speranță și mi-a trimis un medicament pe bază de plante pe care l-am luat doar două săptămâni și a funcționat serios pentru mine, rezultatul meu HERPES a ieșit negativ. Sunt atât de fericit că împărtășesc această mărturie. Sfatul meu pentru toți cei care credeți că nu există un remediu pentru herpes care nu este adevărat, contactați-l și obțineți vindecarea de la dr.
    (1) CANCER,
    (2) DIABET,
    (3) HIV și SIDA,
    (4) INFECȚIA CĂILOR URINARE,
    (5) CANCER,
    (6) IMPOTENȚĂ,
    (7) BARENESS / INFERTILITY
    (8) DIARREA
    (9) ASTM
    (10) SIMPLEX HERPES ȘI GENITAL
    (11) RĂCIU
    (12) PICĂ / MÂNĂ
    HERPES. și-a vindecat prietenul de cancerul de col uterin Email: drwalespellhome@gmail.com SAU WhatsApp +2347054019402

    RăspundețiȘtergere
  3. Soțul meu a plănuit să se despartă de mine spunând că s-a săturat de unirea noastră, am fost surprins pentru că a apărut brusc și instinctul meu mi-a spus că ceva nu e în regulă, am aflat mai târziu că soțul meu are o femeie afară, am cerut-o, el a fost foarte supărat și a spus că de aceea vrea să ieșim în evidență, a plecat de acasă 6 luni când l-am văzut pe dr. Contactul purtătorului de cuvânt Ayo. Femeia mi-a explicat cu cine ar putea rămâne însărcinată și să aibă copilul cu plante medicinale după 9 ani de căsătorie, i-am luat contactul și i-am explicat situația ei cu soțul ei, mi-a spus că soțul meu a fost manipulat de forța întunecată, mi-a spus unele lucruri pe care le-am avut fac și execută o vrajă pentru mine, după șase zile de vrajă soțul meu a venit acasă și a rupt documentul de divorț, acum trăim fericiți toate datorită lui Ayo. Nu vă rușinați de problemele dvs., căutați ajutor și rezolvați-le. contactați-l la WhatsApp: +2347055691377 sau trimiteți-i un e-mail trimiteți un e-mail drayo47373@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. VRAJA URGENTĂ DE IUBIRE EFICIENTĂ PENTRU A VĂ RETURA EXPEDIȚI RAPID ȘI A VĂ SALVA CĂSĂTORIA! Îmi pare rău că am pus asta pe net, dar trebuie. Voi fi datori pentru totdeauna la DR WALE pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie timp de 8 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi-a prezentat dr. WALE. La început, am fost sceptic în privința lui, pentru că am auzit multe despre falsul vrăjitor, dar mi-am pus îndoielile în spate, pentru că eram disperat să-l recuperez pe soțul meu și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a spus el să fac. Acum, soțul meu s-a întors la doar 48 de ore de la contactarea lui. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 8 luni de căsătorie ruptă și nu mă voi odihni până când nu va fi cunoscut în toată lumea. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vrăji de promovare, vrăji de boală E.T.C. Conectați-vă cu DR WALE acum WhatsApp / Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt atât de fericit că am revenit pe soțul meu în viața mea, mulțumită doctorului Ayo care m-a ajutat cu vraja, acum suntem o familie fericită .. Ai nevoie de soțul tău înapoi, ai nevoie de fostul tău iubit sau de fosta iubită? sau aveți nevoie de o vrajă pentru a vă face afacerea să crească rapid sau aveți nevoie de o vrajă pentru a obține un contract foarte mare? Apoi contactați-l pe Dr. Ayo pe WhatsApp la +2347055691377 Vrajă de dragoste urgentă pentru a vă pierde înapoi amantul / opriți divorțul / salvați căsătoria ruptă / dacă aveți nevoie de vrăji de loterie / aveți nevoie de soția dvs. înapoi, contactați-l prin adresa de e-mail drayo47373@gmail.com cel mai bun la lansarea urgentă a vrăjii de dragoste cu o garanție de 100% a rezultatului .. El l-a adus pe soțul meu înapoi la mine în doar două zile .. Deci, ia-ți dragostea înapoi astăzi. Vizitează site-ul său, s-ar putea să-ți găsești soluția acolo

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotat spirit de turnătorie pe care îl poți întâlni vreodată.
    Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună ziua pentru tine, iată una rapidă, doar în cazul în care ai nevoie disperată de o roată de vrăjitoare de încredere pentru a-ți revigora relația ruptă, este cu adevărat versatilă, plină de compasiune și de încredere când vine vorba de vrăji. Egwali Spell House este alegerea potrivită pentru dvs. Contactați-i și explicați-i și vă pot asigura că orice altceva va fi o magie completă, viața mea amoroasă a fost pe punctul de a se prăbuși până când am comandat vrăji de dragoste până când au fost urmate toate procedurile prescrise pentru a mă asigura că funcționează perfect. Astăzi, sunt un martor viu că magia Dr. Egwali funcționează fără nicio îndoială rezonabilă, așa că folosesc toate mijloacele de informare pentru a informa lumea despre acest minunat doctor al magiei care mi-a redat pacea și unitatea acasă. Vorbește cu el astăzi și eșecurile tale emoționale vor fi complet eradicate.
    Ajungeți la el cu aceste contacte!

    WhatsApp: +2348122948392
    Curier: dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Astăzi majoritatea oamenilor suferă de dureri în diferitele lor relații, deoarece este dificil să renunți la dragostea adevărată, uneori ne prefacem că suntem în regulă, dar nu este ceea ce este. Pentru a obține o persoană dragă, încercăm, de asemenea, să recâștigăm bucuria și fericirea din cauza legăturii pe care ați creat-o de-a lungul anilor. Dr. Egwali este aici pentru a ajuta inimile frânte, deoarece, prin vrăjile sale puternice de dragoste, este capabil să redea o viață de dragoste care a dispărut, așa cum am încercat-o și am crezut că sunt un martor viu astăzi. Mă adresez persoanelor cu relații similare sau traume conjugale să îl contacteze cât mai curând posibil pe WhatsApp la +2348122948392 sau prin intermediul
    Trimiteți un e-mail /dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună, sunteți în căutarea unui împrumut de consolidare a datoriilor, împrumuturi negarantate, împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi personale, capital de risc etc! Sunt creditor privat, acord împrumuturi companiilor și persoanelor fizice cu dobânzi mici și rezonabile de 2%. E-mail la: christywalton355@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  12. Salutare tuturor, ma numesc Gisela din Grecia, vreau sa ii multumesc minunatei Dr. Dawn pentru ca m-a ajutat si mi-a restabilit casnicia rupta, nu am crezut niciodata ca dupa ce ma despartim timp de 2 ani voi putea sa-mi recuperez sotul. încercând toate mijloacele mele să-l recuperez, ceea ce am eșuat de multe ori și am decis să nu mai încerc, ci doar după ce am dat peste cum acest bărbat minunat pe nume Dr. Dawn a restabilit căsnicia ruptă de 7 ani a altcuiva și a fost uimit pentru că a mea avea doar 2 ani. vechi. Așa că a trebuit să încerc dacă mă poate ajuta și pe mine, ceea ce a făcut cu puterile lui și, pe scurt, acum îl am pe soțul meu acasă și trăim fericiți împreună ca niciodată. Vreau să apreciez și să-l recomand pe Dr. Dawn tuturor celor care au nevoie de ajutor în orice domeniu al căsătoriei sau relației și vă pot asigura că Dr. Dawn va restabili unitatea în casa voastră distrusă. Îl poți contacta pe e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu și partenerul MEU încercăm să avem un copil de peste trei ani, mergeam la o clinică de fertilitate timp de aproximativ șapte luni înainte ca cineva să ne spună să luăm legătura cu acest vrăjitor care este atât de puternic, l-am contactat la acest WHATSAPP +2347054019402 pentru el să ne ajute, apoi i-am spus problema noastră, ne-a spus că fie vom rămâne însărcinată în februarie 2023, fie în martie 2023, dar după trei ani de încercări eram într-un punct în care eram dispuși să încercăm orice. Și mă bucur că am venit la DR WALE, pentru că vraja lui de sarcină ne-a liniștit și sincer cred că el și zeii lui ne-au ajutat, de asemenea, sunt recunoscător pentru tot ce a făcut. contactează-l prin WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com dacă încerci să iei un copil sau vrei să-ți dorești iubitul înapoi. el are puteri să o facă, el a făcut-o pe ale mele,

    Nu am mult timp de petrecut pe Internet), de aceea vă împărtășesc această mărturie minunată, care trece prin aceeași problemă, acesta este modul în care sfaturile online vă pot ajuta să vă rezolvați problema.

    1. Vrăji de dragoste
    2. Vindecat de herpes, cancer, HIV și alte boli
    3. Vrăji de divorț
    4. Vrăji de căsătorie
    5. Vrăji de legare
    6. Vrăji de despărțire
    7. Alunga un Iubit trecut.
    8. Vrei să fii promovat în biroul tău.
    9. Vrăji de fertilitate/Vrăji de sarcină
    10. Câștigă la loteria Powerball

    De asemenea, îl poți contacta în orice fel de vrajă pe care vrei să o facă pentru tine, mulțumesc încă o dată DR WALE pentru că m-a ajutat

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...