Steaua călăuzitoare. Nașterea lui Iisus și conjuncția Jupiter-Saturn

Astrologii vestesc naşterea Mântuitorului

 În jurul anului 600 î.Hr., un astrolog renumit – pe numele său El Hakim – de la curtea regelui Persiei, Hystaspes, scria o carte despre impactul conjuncţiilor dintre Jupiter şi Saturn asupra istoriei lumii. În lucrarea cu pricina, vizionarul persan anunţa două evenimente majore: naşterea unui mare lider spiritual şi ascensiunea lumii islamice. Ambele predicţii s-au dovedit a fi aievea.


Tot de la Răsărit, deci din Orient, spune Biblia că veneau şi cei trei magi care au urmat steaua ce i-a condus la ieslea din Betleem, unde Fecioara Maria a zămislit pruncul. Naşterea lui Iisus concide aşadar cu un eveniment astrologic notabil, întrucât cerul le-a vorbit celor ce ştiau să interpreteze semnele. E puţin probabil să fi fost vorba despre o singură stea călăuzitoare, mai degrabă magii au dat curs unei configuraţii astrale speciale, în care au fost implicate Jupiter şi Saturn, alături de o altă planetă.

Biserica a fost încurcată de prezenţa celor trei în Evanghelia după Matei, întrucât identitatea lor era o trimitere clară la astrologie: cei trei magi nu erau altceva decât tot atâţia astrologi. Magii se pare că au devenit regi abia în scrierile din secolul al VI-lea. Mai mult, chiar şi numărul acestor magi prezenţi la căpătâiul lui Iisus este îndoielnic, pentru că unele scrieri ar fi consemnat prezenţa a nu mai puţin de 12 astrologi (număr simbolic, echivalent cu numărul constelaţiilor prezente în zodiac).

Semnificaţia zilei de 25 decembrie

Data de 25 decembrie, la care creştinii sărbătoresc naşterea lui Iisus, nu este decât o convenţie, bazată pe o tradiţie orală ce lasă loc multor speculaţii. Evangheliile, sursa biblică a datei de naştere a lui Iisus, se pare că n-ar fi fost redactate mai devreme de anul 80 d.Hr.,  precizia cronologică fiind pusă astfel sub semnul întrebării.

Data unanim acceptată în Occident, cea de 25 decembrie, este fixată în funcţie de data crucificării, 25 martie. Întrucât Iisus simboliza perfecţiunea întrupată, s-a considerat că el nu putea decât să trăiască un număr întreg de ani de la data concepţiei sale miraculoase. Cum o sarcină perfectă durează 9 luni, s-au socotit 9 luni de la data de 25 martie, rezultatul fiind 25 decembrie. Această dată se mula foarte bine şi pe ritualurile păgâne. 25 decembrie era data la care, în vremea aceea, în Imperiul Roman se sărbătorea solstiţiul de iarnă. Mai mult, era o zi de post pentru cei ce-l omagiau pe zeul Mitra, o divinitate persană importată şi ea de către romani.

Data de 25 decembrie este aşadar o deducţie calendaristică ce reuşeşte să sincronizeze tradiţii astronomice şi religioase precreştine cu semnificaţiile biblice referitoare la perfecţiunea vieţii Mântuitorului.

Astrograma lui Iisus Hristos

Jakob Lörber, mistic creştin şi vizionar din secolul al XIX-lea, se autointitula scribul lui Dumnezeu. Scrierile sale i-ar fi parvenit în stare de transă, când auzea o voce care ar fi fost chiar cea a lui Iisus Hristos. Lörber a fixat anul 4151 de la naşterea lui Adam ca fiind anul naşterii lui Iisus, data precisă fiind miezul nopţii celei de-a şaptea zile a lunii ianuarie. Anul rectificat este anul 6 î.Hr. Data cea mai verosimilă pare însă a fi 8 ianuarie după miezul nopţii, diferenţa dintre cele două zile fiind dată de poziţia Lunii: pe 7 ianuarie Luna era în Leu, iar pe 8 ianuarie, în Fecioară. Poziţia Lunii în Fecioară este mult mai veridică, fiind asociată cu Fecioara Maria. Conform acestei rectificări, Iisus ar fi fost nativ Capricorn cu Ascendent în Balanţă. Din hartă nu lipseşte conjuncţia Jupiter-Saturn (în Peşti).

 

Harta natală a lui Iisus Hristos, 8 ianuarie anul 6 î.Hr., 00h11, Betleem, sistem Placidus. (sursa: www.astrologyweekly.com)

Poate cea mai mare atenţie o impun cercetările astronomice ale lui Johannes Kepler (1571-1630). Conform teoriilor sale, fenomenul astronomic descris în Biblie (steaua ce a călătorit şi s-a oprit deasupra locului unde s-a născut Hristos) ar putea fi datat pe 28 februarie, de asemenea în anul 6 î.Hr.


Harta natală a lui Iisus Hristos, 28 februarie anul 6 î.Hr., 03h34, Betleem, sistem Placidus. (sursa: www.astrotheme.fr)

Această hartă stabileşte nativitatea lui Iisus în zodia Peşti, ceea ce ar explica instalarea Erei Peştilor, peştele fiind unul din cele mai puternice simboluri creştine. Soarele s-ar afla între aceleaşi două planete, Jupiter şi Saturn, iar Neptun (patronul modern al Peştilor) ar fi aproape de Mijlocul Cerului.

Data reală a naşterii lui Iisus Hristos rămâne sub semnul speculaţiei. Majoritatea surselor invalidează ziua de 25 decembrie, care rămâne însă data simbolică a aniversării în calendarul creştin, la exact 9 luni după sărbătoarea Bunei Vestiri, pe 25 martie.

Articol extras din cartea „Praf de stele. Culegere de astrologie” de Valeriu Pănoiu, Editura For You, 2018, p. 52-56.

Sursa foto: https://disciplesofallnations.weebly.com/blog/who-is-your-guiding-star

6 comentarii:

  1. Foarte interesant. Nu stiu de ce dar eu am avut tot timpul credinta ca Iisus s-a nascut in zodia Pestilor. Nu intrebati de ce , asa am "simtit" mereu.

    RăspundețiȘtergere
  2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  4. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...