După 166 de ani, conjuncția Jupiter – Nepun în Pești! A cui e lumea în care trăim?

Ce urmează după capătul puterilor? Mai vine ceva după sfârșit? Când nu mai poți, mai rămâne ceva de făcut? E nevoie la fiecare 13 ani de conjuncția Jupiter – Neptun ca să ne răspundem la aceste întrebări. Întâlnirea dintre cele două planete marchează în calendar un regal astrologic care nu s-a mai sărbătorit din 1856 (și se va mai întâmpla în 2188).  Iată, de 166 de ani nu s-a mai petrecut această conjuncție în semnul în care ambele astre se află în domiciliu, deci la ele acasă.

Aceste cicluri de 13 ani jupiteriano-neptuniere se încheie de fiecare dată cu 2-3 ani de epuizare. O oboseală cronică se simte și acum în aer de dinainte de panmdemion încoace. Mulți au clacat, s-au scindat psihic, s-au izolat dezamăgiți de toți și de toate, iar boala a permis multor suflete să părăsească planul fizic prin moarte colectivă. În pandemie, mulți dintre cei plecați dintre noi și-au renegociat contractele cu viața la nivel de suflet, așa că li s-a permis să se întoarcă la Sursă în Infinitul din care am venit cu toții mai repede decât gândeam noi că ar fi timpul.

Dar cine suntem noi să ținem socoteala lui Dumnezeu și să decidem când e timpul ca viața să continue fără trup? Uneori, atât de dărâmați suntem încât nu mai vedem într-adevăr niciun rost să mergem mai departe. Atât de crunte sunt dezamăgirile și atât de întunecați sunt oamenii încât ne întrebăm dacă mai merită să respirăm. Să depunem vreun efort. Să ne ridicăm dimineața din pat.

Alianța Jupiter – Neptun vine peste noi tocmai să ne reamintească CINE SUNTEM! Și să răspundă:

 DA! MERITĂ!

Chiar când ni se pare că totul e în zadar! Chiar când avem impresia că nimic bun nu ne mai așteaptă! Chiar când trăim o durere a sfârșitului lumii!

Pentru că VIAȚA NE VREA AICI! DUMNEZEU NE VREA AICI ȘI ACUM!

Așa că datoria noastră este SĂ MERGEM MAI DEPARTE!

Înseamnă că mai e nevoie de noi.

Jupiter și Neptun în Pești ne trezesc la realitatea lumii din care ne-am încarnat și care ne-a șters memoria la naștere. Suntem aici să ne îndeplinim MISIUNILE PERSONALE! Chiar dacă am uitat de ele și cu mintea noastră îngustă ne judecăm a fi inutili sau insuficienți.

Suntem importanți cu toții prin simpla prezență! Prin simplul fapt că SUNTEM! Nu prin ce facem. Aducem valoare oriunde ne aflăm prin FELUL NOSTRU DE A FI! CINE SUNTEM dictează CEEA CE FACEM ȘI CEEA CE AVEM! Conjuncția, valabilă în faza ei maximă de la începutul lunii martie până pe 11 mai, când Jupiter trece în Berbec, ne întoarce cu fața spre FIINȚA NOASTRĂ. Iar dacă încă respirăm, ducem, mai departe FORȚA DIVINĂ A VIEȚII și NE ESTE DATĂ PUTEREA de a face fiecare pas, chiar dacă ni se pare că nu mai putem.

Fiecare respirație a fiecărui om creează lumea în care trăim. O lume plină de inechitate, de nedreptate, de lipsuri, de înșelătorie, de orori. Un teatru ieftin. Un circ prost. Un spectacol cu amatori de toată jena. Când ni se pare că toate valorile s-au răsturnat, că ne degradăm ca specie, că pofta de putere corupe tot ce atinge și spală o întreagă planetă pe creier, mai avem oare vreo speranță?

Încă o dată DA! Pentru că Neptun și Jupiter în conjuncție la orb perfect în Pești pe 12 aprilie 2022 aduc răspunsul la întrebarea care ține Universul în echilibru și îl îndreaptă cu fața spre Lumină. Veșnicia basmelor triumfă din nou și, pre dulcea limbă moldovenească, Dumnezeu ne grăiește să stăm cuminți, căci „BINILI ÎNVINGE!” Iar asta fără să lupte! Binele câștigă întotdeauna tocmai pentru că el ESTE bine până la capăt. Nu trebuie SĂ FACĂ nimic anume ca să alunge răul. Trebuie doar SĂ FIE EL ÎNSUȘI! Să rămână același BINE! Câștigă cei care rămân ei înșiși, în ciuda mulțimii zombificate care amenință să-i mănânce de vii! Câștigă cei puțini care nu se lasă înghițiți de cei mulți și contaminați.

Dar care era această întrebare–cheie pe care o pune acum cerul?

A CUI E LUMEA în care trăim?

A lacomilor? A invidioșilor? A nebunilor? A criminalilor? A lăudăroșilor? A impostorilor? A mincinoșilor? A abuzatorilor? A atotștiutorilor? A celor ce se cred Dumnezei? Energia zodiei Pești spulberă orice îndoială despre cine duce mai departe tot ce e mai bun și mai frumos, cu speranță și credință, având în pază moștenirea lui Dumnezeu pe Pământ:

LUMEA ESTE A VINDECĂTORILOR, A ÎNVĂȚĂTORILOR ȘI A POVESTITORILOR!


În foto, unul dintre simbolurile SPERANȚEI, NODUL CELTIC.

https://www.cafepress.com/+celtic_trinity_knot_tile_coaster,178707398

18 comentarii:

  1. Mare este Dumnezeu Creatorul !

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte adevarat ca asa s-a intamplat.. sa speram macar ca va fi mai bine..

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc ! Mă regăsesc în câteva fraze . Însă sperând , trăind și dorind îmi voi reveni .

    RăspundețiȘtergere
  4. "Să fie pace și lumina în cer!
    Să fie pace și lumina pe pământ!
    Să fie bucurie și iubire pentru fiecare!"
    🙏❤️

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Imi vine în minte Allegoria de Martin Schulman: Cele 12 daruri pentru fiecare Zodie; a Pestilor cea m-ai grea.
      Scuzati incoerența linguistică,un articol foarte interessant,multumesc

      Ștergere
  6. Atât mi-a placut "di mult" cum că "Binili invinge!"..... și asta nu pentru că sunt o moldoveancă, ci pentru că cred asta.Multumim Valeriu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am ma Citi asa ceva din multele alte Citi ale mele despre i

    RăspundețiȘtergere
  8. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către (ALB). MAGIC), i-am scris pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile lui și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus ca sunt insarcinata, asta a adus bucurie gospodariei mele, in sfarsit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie maritata fericita, toate datorita (MAGIA ALBA), contactati-l pentru orice fel de solutie,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să te întorci cu iubitul tău.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    el te va ajuta imediat.
    E-mail: findritualforlife@gmail.com
    +3550685677099
    +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte fericită în această zi pentru că tocmai mi s-a întâmplat o minune, nu mă așteptam să mai fiu alături de iubitul meu, dar datorită lui DR DAWN, un magician puternic care a făcut-o posibil. Căutam online pe 15 aprilie 2022 pentru a vedea cum îmi pot restabili viața amoroasă și am dat peste multe mărturii despre DR DAWN. Mă apropii de ea și sunt recunoscătoare pentru ajutorul ei, acum iubitul meu s-a întors cu mine. Mulțumesc DR DAWN Voi continua să depun mărturie pentru tine. puteți avea încredere în DR DAWN pentru a vă rezolva problemele %100, contactați sincer e-mail, dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  10. Salutare tuturor, ma numesc Gisela din Grecia, vreau sa ii multumesc minunatei Dr. Dawn pentru ca m-a ajutat si mi-a restabilit casnicia rupta, nu am crezut niciodata ca dupa ce ma despartim timp de 2 ani voi putea sa-mi recuperez sotul. încercând toate mijloacele mele să-l recuperez, ceea ce am eșuat de multe ori și am decis să nu mai încerc, ci doar după ce am dat peste cum acest bărbat minunat pe nume Dr. Dawn a restabilit căsnicia ruptă de 7 ani a altcuiva și a fost uimit pentru că a mea avea doar 2 ani. vechi. Așa că a trebuit să încerc dacă mă poate ajuta și pe mine, ceea ce a făcut cu puterile lui și, pe scurt, acum îl am pe soțul meu acasă și trăim fericiți împreună ca niciodată. Vreau să apreciez și să-l recomand pe Dr. Dawn tuturor celor care au nevoie de ajutor în orice domeniu al căsătoriei sau relației și vă pot asigura că Dr. Dawn va restabili unitatea în casa voastră distrusă. Îl poți contacta pe e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...