Spiritualitatea? Niciodată în slujba oamenilor!

Există un mit spiritual pe care doresc să torn puțină apă rece, dată fiind canicula. Sunt atât de mulți iubitori de oameni pe piața dezvoltatorilor spirituali de ne mirăm că n-am ascensionat deja în 5D cu trup cu tot. Ca niște versificatori care își prezintă arta poetică, vedem declarații absolute: 
  • M-am născut să-i servesc pe oameni!
  • Ca terapeut, sunt permanent în slujba oamenilor!
  • Misiunea mea este să fiu în serviciul oamenilor!
Ba nu te-ai născut, dragă, pentru asta, nici nu ești după cum zici și nici nu e asta misiunea ta!

Acest nivel de abordare este al egoului, al minții tale atotputernice, cum ar veni. Aceasta este o perspectivă de la nivelul planului uman, de la înălțimea căreia se predică de fapt o putere asupra semenilor cu atribute de salvator și de erou: Stați liniștiți, oameni buni! Sunt aici! Intervin! Vă ridic eu de unde sunteți! O să-mi cunoașteți voi mie puterea!

Îmi pare rău să vă dezamăgesc, dragi colegi care practicați meserii din aria de consiliere și terapie sau care alinați pe orice cale suferința oamenilor și luminați drumuri sau mai dați câte un brânci cui se înțepenește și nu știe încotro să se mai miște.

Ca ghizi în viața oamenilor noi nu suntem niciodată în slujba lor! Noi suntem permanent ÎN SLUJBA LUI DUMNEZEU! Lui îi dăm socoteală. Suntem în SERVICIU DIVIN, nu în serviciu uman! Și suntem trimiși acolo unde este nevoie de noi sau vin către noi cei care pot beneficia cel mai bine de intervenția noastră într-un moment al vieții. Noi lucrăm în beneficiul oamenilor, iar ei ne ajută pe noi să ne facem misiunile personale, spre beneficiul nostru nu doar spiritual. 

Treaba noastră este să-i îndrumăm pe cei care au nevoie să se conecteze mai bine cu Sinele lor. Iar Sinele este divin, etern, indivizibil. De aceea Dumnezeul din mine salută Dumnezeul din tine!

Sursa foto: https://www.desiringgod.org/articles/what-does-it-mean-to-serve-god

2 comentarii:

  1. Gand la gand cu bucurie!
    Asa se spune,nu?
    Ma intrebam cu voce tare in prezenta tinerilor din familia mea: “Azi,nu mai poti manca,dormi,iubi,creste copii s.a.m.d.,decat dupa ce spune “guru”?🥴🤦‍♀️

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte fericită în această zi pentru că tocmai mi s-a întâmplat o minune, nu mă așteptam să mai fiu alături de iubitul meu, dar datorită lui DR DAWN, un magician puternic care a făcut-o posibil. Căutam online pe 15 aprilie 2022 pentru a vedea cum îmi pot restabili viața amoroasă și am dat peste multe mărturii despre DR DAWN. Mă apropii de ea și sunt recunoscătoare pentru ajutorul ei, acum iubitul meu s-a întors cu mine. Mulțumesc DR DAWN Voi continua să depun mărturie pentru tine. puteți avea încredere în DR DAWN pentru a vă rezolva problemele %100, contactați sincer e-mail, dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...