Curs de numerologie, avansați, București, 24-25 noiembrie 2018

Cursul, organizat la clasa, este deschis celor ce au urmat deja prima parte. de numerologie generală.

Tematica acestui curs este ‘numerologia personalitatii aplicata in viata de zi cu zi’. Continutul este practic si are in vedere nu doar descrierea si intelegerea modului in care functionam in propria viata, cu ce am venit, ce avem de facut, cum ne sincronizam cu ceilalti, cu tot ce face parte din Universul nostru personal si cu timpul (asta am facut la primul modul de curs).

Facem un pas inainte spre mecanismele din spatele mecanismelor, spre cauzele subtile ale trairilor noastre si ale evenimentelor pe care le experimentam. Studiem data nasterii si numele pe care il purtam intr-o perspectiva energetica si urmarim procesul de evolutie personala. Stabilim relatii de cauzalitate si vedem de ce ni se intampla ce ni se intampla, ce putem face ca sa schimbam ceva spre binele nostru si cand anume este de asteptat sa trecem prin etapele majore de transformare personala.

Desfasurare: București, 24-25 noiembrie, sambata si duminica, 12h00-19h00.

Structura:

Lectia 1: Numerologie medicala

Chakre si numere. Structura energetica a numerelor. Cauzele subtile ale bolilor in numerologie. Anatomia numerelor. Patologia numerelor.

Lectia 2: Numerologie alternativa

Numerologia occidentala /vs./ numerologia orientala. Interpretarea numerelor in numerologia orientala. Diagrama zilei de nastere in numerologia chineza. Sagetile de putere si de slabiciune. Numerologie feng shui. Corespondenta numerelor cu cele 5 elemente. Remedii numerologice.

Lectia 3: Puterea literelor

Planurile de exprimare: fizic, mental, emoțional și intuitiv. Diagrama numelui. Semnificatia fiecarei litere in numerologie. Amprenta primei litere. Initialele numelui. Alte numere maestre.

Lectia 4: Numerologia la viitor

Metode de predictie in numerologie. Ciclurile numerologice: incercarile si ocaziile. Piramida. Graficul numerologic al evolutiei personale. Litera de trecere. Anul personal, luna personala, ziua personala. Timpul fractal. Numarul de aur. Coduri temporale.

Sursa foto: http://numerologysecrets.net/personality-number-11/

4 comentarii:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am avut relatii cu Anderson de ani de zile, sa despartit de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc inapoi, dar totul era in zadar, l-am dorit inapoi atat de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit din trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna tuturor! Sunt atat de incantat! Mulțumită doctorului Akhere că mi-a adus înapoi fostul soț și mi-a adus mare bucurie astăzi! Akheretemple@yahoo.com sau ce-l puneți pe el +38972751056 este cu siguranță cea mai bună vrăjitorie on-line, dacă aveți nevoie de iubitul dvs. Ex rapid repede! Și rezultatul său este de 100% garanție

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa spun ca esti cel mai bun vrajitor de dragoste si trebuie sa-i spun lumii despre Dr. Bahama el un om frumos si, de asemenea, vraja lui de dragoste este foarte eficient si sunt foarte fericit sa spun acest lucru lumii pe care il puteti contacta, de asemenea, Email: Bahamatemple @ outlook.com sau ce-l vedeți pe +38972751056

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă aveți nevoie de vreun ajutor spiritual pentru oricare dintre acestea:
    Ia-ți dragostea înapoi, Fructul mucoasei, Fibroidul, boom-ul de afaceri, descoperirea financiară, îmbogățiți fără ritual, faceți așa cum spun, visul rău, promisiunea și lipsa, epilepsia,
    FYI Numirea politică, aprobarea vizei, cancerul, petrecerea și revenirea, norocul, sănătatea naturală, accidentul vascular cerebral, celulă, celulele ccle, impotența, victoria, promovarea la locul de muncă,
    și multe altele, contactați adresa de e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU ce aplicație +38972751056 ....

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...