Marte în Pești (16 noiembrie 2018 – 1 ianuarie 2019): Dumnezeu coboară prin haos cu grație și cu lovituri de grație

După tranzitul dus-întors încheiat al lui Marte prin Vărsător cu bătaie lungă, spre 7 luni de zile, anul 2018 începe să-și domolească extremele. Nodul Sud a ieșit și el din Vărsător pe 6 noiembrie, unde a stat tot de la începutul anului. Mai rămâne din energia puternică a Vărsătorului doar vibrația numerologică 11, care este tot uraniană (Uranus fiind în domiciliu tot în Vărsător). Nebunia acestui an, cu situații incredibile, nașteptate, cu răsturnări la 180 de grade, cu intuiții fenomenale și cu realizări de domeniul imposibilului, părăsește galopul.

Marte parcurge ultimul semn al zodiacului între 16 noiembrie 2018 și 1 ianuarie 2019. În ultimul semn din cercul zodiacal, planeta dorințelor, a deciziilor și a acțiunii vine cu forța de a închide, de a încheia, de a finaliza tot ce trebuie să-și găsească sfârșitul, capătul de drum. Sfârșitul poate fi o reechilibrare ce vine ca un final al așteptărilor, ca luminița de la capătul tunelului, ca împlinirea speranței. Prilej să facem retrospectiva ultimi sale vizite în Pești: 19 decembrie 2016 - 28 ianuarie 2017. Tot ce se petrece sub tutela lui Marte în Pețti vine cu grație divină sau cu lovituri de grație.

Așa trebuia să fie!
Era timpul!
Era și cazul să se întâmple!
În sfârșit!

Aceste 4 afirmații sunt un careu de ași pe care ni-i pune în minte și în gură tranzitul lui Marte prin ultimul segment de zodiac. Începe să se instaleze o nouă ordine în viețile noastre, dar momentan este timpul pentru haos! Dumnezeu ne dă, pe tranzitul lui Marte prin Pești, adesea maxim din cât merităm și cât putem duce. Primim ce e al nostru, dar nu înseamnă că suntem neapărat și pregătiți să integrăm ceea ce ni se pune în brațe. Lucrurile se vor prioritza, vor putea fi asamblate și ordonate rând pe rând abia la început de 2019, cu Marte în Berbec. Atunci va fi timpul pentru acțiune clară, hotărâtă, definitivă, care să fixeze și să consolideze ceea ce a picat peste noi cu Marte în Pești. Ca temă de gândire retro pentru a avea un termen de comparație: ce pași decisivi ai făcut între 28 ianuarie și 10 martie 2017, ultima oară când Marte a fost în Berbec?

Deocamdată, în această lună și jumătate, de la mijlocul lui noiembrie până la Anul Nou, ceea ce primim ni se întâmplă încrucișat, intercalat, fără o direcție clară și fără control. De cele mai multe ori trebuie să avem răbdare să încheiem ceva ce nu s-a terminat ca să putem profita de darurile lui Marte în Pești. Dar, încă o dată, poate nu s-a înțeles explicit: ceea ce vine acum în viața noastră este divin, este conform cu aspirațiile sufletului, este în sincronicitate, este la timpul care trebuie. Depinde de noi ce facem în continuare cu ceea ce primim.

Tu cum ai profitat de ceea ce ți-a dat Marte în Pești ultima dată? Am spus mai sus: 19 decembrie 2016 – 28 ianuarie 2017. Căile deschise pe care le-ai urmat atunci trec acum la alt nivel. Șansele ratate atunci se întorc în altă formă. 

Intră acum în viața noastră un val de energie atât de puternic pe o anumită lungime de undă încât e imposibil să încapă toată. Trebuie să facem loc ca să intre marile Daruri de sus! N-ar fi deloc surprinzător să rămânem perplecși, cu gura căscată, cu sentimentul că nu înțelegem ‘ce-a fost asta’. Marte în Pești ne lasă să savurăm din plin bunăvoința divină, perfecțiunea simetriei dintre ceea ce râvnește sufletul și ceea ce se întâmplă în realitate. Pentru ceea ce ni se întâmplă, înseamnă că suntem pregătiți!

Marte în Pești ne ajută să ne depășim limitele, să acceptăm că lucrurile se întâmplă altfel decât ne-am fi așteptat, să încălcăm regulile general acceptate. Marte în Pești ne ține de mână ca să înțelegem că ceea ce vrea omul nu are legătură cu ce zice Domnul că e mai bun pentru tine. Soluțiile ce apar sunt diferite, găsim răspunsuri acolo unde nu ne-am fi gândit să căutăm, iar forma în care ni se întâmplă ceea ce ne doream nu are nicio legătură cu ceea ce credeam că ar fi trebuit să fie. Ca un comentariu privat și subiectiv, asta o spune unul care are Marte în Pești în harta natală, deci căruia așa i se întâmplă de când s-a născut. Dar cu Marte în tranzit prin Pești și ceilalți, care nu au Marte natal în această zodie, au prilejul de a înțelege această rețetă de materializare.

Haosul care se creează în viețile noastre vine din preamult și din preaplin, nicidecum dintr-o lipsă. Deocamdată putem doar să ne bucurăm, să ne mirăm, să trăim momentul, să să ne lăsăm să curgem în direcția valului care ne ia. Marte în Pești împlinește voia lui Dumnzeu, iar forța vieții curge în direcția Destinului, a karmei sau a ceea ce numim fatalitate. Nu putem nici controla și nici stabiliza ceea ce ni se dă, așa că măcar să nu refuzăm și să nu negăm ceea ce primim în conformitate cu cele mai înalte aspirații ale noastre. 

Marte în Pești este și el un magician care dă lucrurilor forma cea mai înaltă, care nu corespunde însă nici cu descrierea minții și nici cu standardele sociale. El maschează uneori adevărul interior în ceva prea fumos, de care ajungem să ne îndoim. Dacă trăim o experiență în care ne vine să ne ciupim și să spunem ‘Nu! Nu poate fi adevărat!’ sau ‘Îmi doream, dar nici chiar așa!’ înseamnă că da, chiar e adevărat.

Realitatea ia acum forma cea mai înaltă. Dacă îi dăm voie, avem prilejul să trăim miracolul vieții ca pe o succesiune de momente miraculoase. Să ne deschidem și să fie primit ceea ce e timpul să vină!

Marte în Pești pentru fiecare zodie:

Berbec: încheieri de situații, însoțirea altora prin crize personale, deznodământ karmic, credință.

Taur: oameni potriviți, împăcări miraculoase, succes la public, protectori.

Gemeni: rol pe scenă, creștere socio-profesională, transformare în carieră, reorganizare.

Rac: depășirea unor convingeri, încălcarea unor prejudecăți, studii de specializare, pași spre un ideal.

Leu: investiții, asociere materială, recompense financiare, descifrarea unor mistere.

Fecioară: asociere, parteneriate, transformări în cuplu, acțiuni legale.

Balanță: sănătate prioritară, o nouă rutină, poftă de muncă, detoxifiere a organismului.

Scorpion: pasiuni, hobbyuri, relansare în dragoste, transformarea relației cu copiii.

Săgetător: schimbări în casă, viață de familie activă, atenție acordată trecutului, îndeplinirea unor angajamente sau promisiuni.

Capricorn: contracte din senin, comunicare la alt nivel, trăire în viteză și în mai multe planuri simultan.

Vărsător: talente valorificate, resurse financiare, marcarea teritoriului, creșterea influenței.

Pești: empatie, independență, decizii inexlicabile ghidate de sus, interese neobișnuite.

Sursa foto:http://9words.ca/2015/04/god-time/

9 comentarii:

  1. ”La prima mână”, foarte interesant :) spor în toate bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Valeriu

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult!
    Asa sa fie!🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt Varsator cu Marte în Pești. Abia astep sa se împlinească și aspirațiile sufletului meu. Sa vina miracolul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am avut relatii cu Anderson de ani de zile, sa despartit de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc inapoi, dar totul era in zadar, l-am dorit inapoi atat de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit din trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...