Lansare de carte, Gaudeamus, 16 noiembrie 2018: CARTEA RELAȚIILOR

''Relațiile... Le dorim, le plănuim, le așteptăm, le construim, le distrugem, le deplângem... Uneori le savurăm și le trăim plenar. Și aceasta de mii de ani...

Relațiile sunt principala cauză a stresului, deci și a îmbolnăvirii, la toate nivelurile: fizic, emoțional, spiritual. Află din „Cartea Relațiilor” ce anume nu merge de fapt în relațiile tale și cum să scapi de frică în favoarea iubirii. Inegalabilul Valeriu Pănoiu îți împărtășește în cartea de față analizele sale profunde și, cu inconfundabilul său stil tonic și constructiv, îți arată cum să tragi linie și cum s-o iei de la capăt cu mai multă înțelepciune.

Învață cum să-ți refaci cea mai importantă relație din viața ta: cea cu tine însuți. Apoi folosește ghidajul lui Valeriu Pănoiu pentru a-ți vindeca relațiile existente și pentru a crea unele noi care să-ți aducă adevărata împlinire!''
Editura For You

10 comentarii:

  1. FELICITĂRI ȘI SUCCES ! - nu pot participa dar ”deleg” energetic un vast auditoriu plăcut și bănos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am avut relatii cu Anderson de ani de zile, sa despartit de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc inapoi, dar totul era in zadar, l-am dorit inapoi atat de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit din trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. i want to share my wonderful testimony on how i got back the love of my life.he left me to another woman for no reason and i try to make things work for both of us,yet things where getting worse. I was almost losing hope in life when my lover of 4 years ended our relationship without any reason and I went for help in the internet and all I met was fake spell casters and scams and I consulted an old friend of mine and explain my situation to her and she said she was in same situation 2weeks back but a wonderful man who was sent to help people helped him out of the problem and I thought it was all a joke and I ask her if it was real and she said if it wasn’t real so how did her lover come back to her, then I decided to give Dr voodoo a try because I had nothing to loose in trying i met a testimony again share by Marina from Iceland on the internet talking about a powerful spell caster who brought his ex lover back within 48 hours and to my greatest surprise he also did it for me just as he did to my friend and Marina and others people. and i have a lot of people complaining of fake spell caster but this one i met was a real spell caster and genuine and there is nothing like been with the man you love from heart am so happy my love is back to me with the help of Dr voodoo. His contact details voodoospelltemple66@gmail.com or Add him on whatsApp +2348140120719

      Ștergere
    2. i want to share my wonderful testimony on how i got back the love of my life.he left me to another woman for no reason and i try to make things work for both of us,yet things where getting worse. I was almost losing hope in life when my lover of 4 years ended our relationship without any reason and I went for help in the internet and all I met was fake spell casters and scams and I consulted an old friend of mine and explain my situation to her and she said she was in same situation 2weeks back but a wonderful man who was sent to help people helped him out of the problem and I thought it was all a joke and I ask her if it was real and she said if it wasn’t real so how did her lover come back to her, then I decided to give Dr voodoo a try because I had nothing to loose in trying i met a testimony again share by Marina from Iceland on the internet talking about a powerful spell caster who brought his ex lover back within 48 hours and to my greatest surprise he also did it for me just as he did to my friend and Marina and others people. and i have a lot of people complaining of fake spell caster but this one i met was a real spell caster and genuine and there is nothing like been with the man you love from heart am so happy my love is back to me with the help of Dr voodoo. His contact details voodoospelltemple66@gmail.com or Add him on whatsApp +2348140120719

      Ștergere
  3. Buna tuturor! Sunt atat de incantat! Mulțumită doctorului Akhere că mi-a adus înapoi fostul soț și mi-a adus mare bucurie astăzi! Akheretemple@yahoo.com sau ce-l puneți pe el +38972751056 este cu siguranță cea mai bună vrăjitorie on-line, dacă aveți nevoie de iubitul dvs. Ex rapid repede! Și rezultatul său este de 100% garanție

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa spun ca esti cel mai bun vrajitor de dragoste si trebuie sa-i spun lumii despre Dr. Bahama el un om frumos si, de asemenea, vraja lui de dragoste este foarte eficient si sunt foarte fericit sa spun acest lucru lumii pe care il puteti contacta, de asemenea, Email: Bahamatemple @ outlook.com sau ce-l vedeți pe +38972751056

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă aveți nevoie de vreun ajutor spiritual pentru oricare dintre acestea:
    Ia-ți dragostea înapoi, Fructul mucoasei, Fibroidul, boom-ul de afaceri, descoperirea financiară, îmbogățiți fără ritual, faceți așa cum spun, visul rău, promisiunea și lipsa, epilepsia,
    FYI Numirea politică, aprobarea vizei, cancerul, petrecerea și revenirea, norocul, sănătatea naturală, accidentul vascular cerebral, celulă, celulele ccle, impotența, victoria, promovarea la locul de muncă,
    și multe altele, contactați adresa de e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU ce aplicație +38972751056 ....

    RăspundețiȘtergere
  6. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...