Nunta cosmică dublă 2018: Ești Dumnezeul propriei vieți

Ce e mai bun decât o nuntă? Două nunți, desigur. Și nu vorbeam din experența lumească, mă uitam acum pe cer.

Pe 20 martie, seara, Soarele a intrat în Berbec, marcând echinocțiul de primăvară. La acel moment, Luna deja se afla în Taur. Soare în Berbec și Lună în Taur este combinația cunoscută în astrologie drept NUNTĂ COSMICĂ. Durează cam 2 zile și jumătate în fiecare an (Luna atât stă într-o zodie, aproximativ două zile și jumătate). Ambele planete, în zodiile respective, se află în exaltare, poziția lor cea mai înaltă.

Anul acesta, 2018, se joacă însă la dublu, fiind an de vibrație 2 din 11. Avem nuntă cosmică de 2 ori: din 20 martie seara până pe 22 martie dimineața și din 16 aprilie aproape de prânz până pe 18 aprilie după-amiaza.

Nunta cosmică este perioada din an în care Universul este cel mai sensibil la tot ce emitem! Gândurile și emoțiile noastre sunt pe cea mai înaltă frecvență de materializare.

Ghidul practic pentru a ne uni intențiile personale cu posibilitățile Universului de a ne transforma dorințele în realitate:
  • Să ne direcționăm conștient atenția pe tot ce este pozitiv! Orice lucru căruia îi dăm atenție în zilele de nuntă cosmică se amplifică și vine spre noi înapoi cu viteză supersonică!
  • Să ne mutăm, deci, atenția de pe tot ceea ce ne nemulțumește! Să nu ne mai uităm la blocaje, la ceea ce nu avem și la ceea ce ne frustrează! Să păstrăm în minte vie imaginea a ceea ce vrem să se întâmple!
  • Să nu ne mai concentrăm deloc pe ceea ce nu vrem să mai fie, pe frici și așteptări!
  • Să nu ne plângem și să nu ne victimizăm! O să avem doar mai multe motive să ne plângem.
  • Să folosim la maxim rugăciunea și conectarea permanentă cu ființele de Lumină, cu ghizii și îngerul păzitor, cu arhanghelii și maeștrii înălțați!
  • Să trăim ca și cum proiectele noastre deja s-ar fi împlinit! Să facem tot ce ne dă o stare de pasiune de viață, de beatitudine, de plinătate.
  • Să manifestăm recunoștință pentru tot ce avem!
  • Să nu alimentăm cu mintea golurile și lipsurile!
  • Să punem bucurie în fiecare moment, să nu hrănim conflicte sau răutăți, să aducem acceptare și iertare în orice situație.
  • Să nu bârfim și să nu judecăm! Energia critică ne sabotează zilele acestea însutit.
  • Să fim smeriți și să nu uităm să afirmăm să suntem în misiune personală și să cerem ce vrem doar dacă este și voia lui Dumnezeu, iar forma în care ni se întâmplă lucrurile să fie benefică pentru noi și pentru toți ceilalți.
  • Nunta cosmică reprezintă o grație astrală prin care noi ne manifestăm puterea creatoare! Unde ne punem inteția și atenția, de acolo aducem energie în viața noastră. Ne trezim în realitate ape care o visăm cu ochi deschiși.
Universul colaborează în aceste zile pe deplin cu noi, frecvența noastră devine forță de atracție și materializare. Ne trezim la ușă cu tot ceea ce e în capul și în sufletul nostru. Ai curaj să deschizi? Magicianule!

Sursa foto: https://www.freeimages.com/search/magician

15 comentarii:

  1. Wow! M-a cutremurat putin...
    Mai am doar o zi la dispozitie...
    "Ne trezim la ușă cu tot ceea ce e în capul și în sufletul nostru. Ai curaj să deschizi? Magicianule!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar asa puternica este perioada in manifestare?

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos punctat momentul, multumesc pentru aducerea aminte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da sunt pregătită și abia aștept !Cred că așa va fi !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc mult, Valeriu pentru informațiile prețioase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc mult, Valeriu pentru informațiile prețioase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Emilia Stanescu23 martie, 2018

    Important de retinut ! Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  8. Woow! Multumesc pentru informație! Prima “nunta” am ratat-o...imi rămâne a doua...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa dea Domnul sa fie asa, domnule Valeriu, caci eu sunt nascuta pe data de 05.06. 1960 si in ultimii 7 ani, exact cum ati afirmat in emisiunea 360 gr, am avut numai necazuri, ghinioane si pierderi materiale! Ultimul ghinion l-am constatat a doua zi de Paste, luni, cand m-am dus acasa, unde inchiriasem cu 5 luni inainte si a trebuit sa chem Politia caci nu mai puteam sa deschid poarta. Cand am intrat in casa, am avut un mare SOC: chiriasii imi furasera aproape toata mobila, lucrurile si imi lasasera casa ca dupa bombardament. Nu ma mai plang, caci am constatat faptul ca ceva e in neregula in viata mea de multa vreme(multa lume m-a inselat intr-un fel sau altul, in ultimii 7 ani), dar am rugamintea sa-mi deslusiti dumneavoastra aceste bizare intamplari!!! As putea sa va contactez pentru a gasi modalitatea de a scapa de aceasta "karma"??? Va multumesc pentru informatiile pe care ni le furnizati si de care tin seama cu sfintenie!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca deschid usa,as putea primr si o astrograma?Cred ca am curaj.dar nu stiu cum sa procedez..............

    RăspundețiȘtergere
  11. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Eliberarea de sub umbra arborelui de familie. Conjuncția Nodul Nord - Chiron. 15 martie, online

Karma, despre care se tot vorbește, nu se mai termină și ea vreodată? Trăim o fereastră astrologică deschisă în luna februarie anul acesta p...