(Video) Harta astrală a României și previziuni pentru 2019 la ''Miezul problemei'', National TV, cu Denis Ciulinaru

Înregistrarea emisiunii ''Miezul problemei'', pe National TV, cu Denis Ciulinaru, din data de 13 decembrie 2018.

Subiectul: 

Analiza anului 2019 pentru România: economie, societate, politicieni. Harta astrală a României de la 1 decembrie 1918, personalitatea poporului român și tendințe.

27 de comentarii:

  1. Felicitări pentru emisiune,aici aveți posibilitatea sa va exprimați intr un mediu propice ,fără multe întreruperi ( vezi B1 TV)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va salut cu respect și considerație
    Vă rog dacă va permite timpul să faceți și o hartă a României de la 22 decembrie 1989 (a noii Româniii ) cu previziunile pe 2019 și să le comparam cu cea clasică ! Va mulțumesc! Va doresc mult succes și apreciez talentul dumneavoastră. Un an nou cu realizări mărețe! Daniel

    RăspundețiȘtergere
  3. mulțam fain pentru toate bucuriile oferite - să vi se-ntoarcă înmiit pe toate axele timpului !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am avut relatii cu Anderson de ani de zile, sa despartit de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc inapoi, dar totul era in zadar, l-am dorit inapoi atat de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit din trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Am intalnit aceasta vraja numita Dr. Isikolo de la isisikolosolutionhome@gmail.com online si atat de multe altele, dar m-am decis sa ma duc cu aceasta vraja speciala si aceasta este acum 2 saptamani in urma. Aveam nevoie de vrăjitorul să mă reunească pe mine și pe iubitul meu pentru că ea a început să se comporte ciudată și a venit o zi când mi-a scris și mi-a spus că nu mai poate continua relația, că vrea doar să rămână singură. Dar un prieten apropiat al ei mi-a arătat tipul că se întâlnește acum. Așa că am contactat această vrăjitoare pentru că am fost complet inima rupt și am fumat și să mă îmbătat până când nu am putut nici măcar observați dacă stau sau mint. Această vrajă castel mi-a spus să nu vă faceți griji, el mi-a dat speranța că o voi avea din nou doar ca și vremurile vechi și am îndeplinit toate cerințele și în numai 2 zile ex-iubitul meu ma sunat plângând la telefon cerându-mă să o iert pentru actul ei stupid și ea a jurat cu mormântul ei mama să mă iubească și să nu-i rănească niciodată mi-a revenit. Asta a fost ceea ce mi-a spus mai devreme vrăjitorul și a venit după ce a făcut vraja și în aceeași noapte, iubitul meu a venit în casa mea și a petrecut noaptea cu mine.Nu am văzut vraja atât de puternică ca asta, dar acum , sunt convins că dr. Isikolo este cel mai bun vreodată, îl puteți contacta prin adresa de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți să-l contactați pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna tuturor. Recent am văzut o mărturie despre doctorul ISIKOLO într-un blog pe care îl vizitez pentru relații și întâlniri cu probleme de consiliere pentru că eram cu probleme serioase cu prietenul meu și ne întâlnisem timp de șase luni, se schimba brusc, nu se întoarce , el a inceput sa tina, ma raneste in multe feluri, nu m-am gandit niciodata posibil si m-am gandit sa o incerc, poate din disperare de un fel si am contactat dr. ISIKOLO. La inceput totul era simtit viu si incredibil, consultarile si solutiile lui erau putin usor si ciudat si am fost speriat pentru ca am auzit citit si auzit o multime de povestiri despre rotitele de vraja falsa, escrocherii si niciodata nu am crezut in magie. Am jucat împreună cu o mică speranță și credință și am trimis câteva lucruri după tot și a funcționat ca un miracol, totul a mers într-o direcție nouă, a fost și este uimitor .. Cred că tocmai bună-credința ma făcut citiți acel post special în acea zi credincioasă .. Sper că ar putea ajuta și pe alții ca și cum m-ar fi făcut. Am făcut puțin și am obținut tot ce-am vrut și mi-am dorit soțul, familia și viața mea înapoi. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Poți de asemenea să-l creezi pe WhatsApp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna tuturor! Sunt atat de incantat! Mulțumită doctorului Akhere că mi-a adus înapoi fostul soț și mi-a adus mare bucurie astăzi! Akheretemple@yahoo.com sau ce-l puneți pe el +38972751056 este cu siguranță cea mai bună vrăjitorie on-line, dacă aveți nevoie de iubitul dvs. Ex rapid repede! Și rezultatul său este de 100% garanție

    RăspundețiȘtergere
  8. Cea mai buna vrajitoare 2019 este Dr. Akhere, marele vrajitor din Africa, vreau sa folosesc acest mediu pentru a-i multumi pentru ca mi-a adus inapoi ex-iubitul meu, doar mi-a spus sa furnizez articolele necesare pentru vraja si pe care le-am facut si mi-a spus că după ce a primit articolele în 24 de ore voi începe să văd rezultatul și cu adevărat este un om al cuvintelor lui contactați-l astăzi și rezolvați problema
      (1) dacă aveți întotdeauna vise rele.
      (2) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
      (3) Dacă vreți un copil.
      (4) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna.
      (5) Rac sau orice formă de boală
    E-mail: Akheretemple@yahoo.com
      Whatasapp +2348129175848 Dr. Akhere

    RăspundețiȘtergere
  9. trebuie sa spun ca esti cel mai bun vrajitor de dragoste si trebuie sa-i spun lumii despre Dr. Bahama el un om frumos si, de asemenea, vraja lui de dragoste este foarte eficient si sunt foarte fericit sa spun acest lucru lumii pe care il puteti contacta, de asemenea, Email: Bahamatemple @ outlook.com sau ce-l vedeți pe +38972751056

    RăspundețiȘtergere
  10. adevărată vrăjitoare numită Dr. Isikolo
    am fost atât de deprimat când iubitul mi-a lăsat un alt tip după ce ne-am datat timp de 5 ani, am încercat să o cer să revină la mine, a refuzat și a spus că nu mai are sentimente pentru mine.
    am devenit un bărbat trist după ce am trecut prin toate împreună, după toată dragostea pe care am împărtășit-o în trecut, nu mi-am putut imagina viața fără ea pentru că dragostea mea pentru ea a fost neprețuită să tranzacționăm pentru orice motiv.
    într-o zi când trec pe Internet, am văzut multe comentarii despre faptul că are puterea de a aduce înapoi ex iubitul și am decis să încerc să-l văd contactându-l și imediat i-am răspuns și i-am explicat ce merg și i-am spus că celălalt tip folosește voodoo pe ea, de aceea mi-a lăsat-o pentru el, în ciuda îngrijirii mele pentru ea și promițând să mă ajute să recuperez iubitul meu înapoi și, de asemenea, mă va ajuta să-i pun o vrăjitorie de confuzie pentru el, ma lupta inapoi in viitor, in cel mai scurt timp totul a decolat pentru ca amandoi stiu ca si-a dat seama ca nu a fost niciodata indreptat pentru el si in cinci zile prietena mea era la mine acasa asteptandu-ma sa ma intorc de la serviciu si cand a început să ceară să spună că îi pare rău că nu știa niciodată ce a venit peste ea. multumesc Dr. Isikolo acum sunt fericit cu prietena mea si totul merge acum lin. contactați peter pentru orice vrajă de răzbunare și vraja ex spate prin isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, Whatsapp / Viber-l pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  11. Mă trezesc zilnic cu un zâmbet pe fața mea și cântând laudele acestui războinic puternic, numit Dr, bahama, care mi-a făcut o mare favoare prin salvarea relației mele de la destrămare. M-am gândit că am o relație perfectă până când iubitul meu a început să se întoarcă acasă târziu, iar în fiecare zi el îmi dă diferite scuze, apoi m-am hotărât să-l țin mai aproape de el, apoi descoper că avea o aventură cu o altă fată. Am fost inima spart pentru că am avut încredere în el atât de mult și știind că el are o relație secretă, mă doare foarte mult .. Dar mulțumesc tuturor celor care au plasat informațiile de contact ale dr., Bahama pe Internet pentru că prin aceasta am reușit contactați dr., bahama și astăzi relația mea a fost restaurată cu dragoste și mai multă dragoste decât oricând. Dacă vă aflați în orice fel de relație sau stres de căsătorie vă voi face o favoare prin renunțarea la informațiile de contact ale Dr, bahama, care sunt prin e-mail: Bahamatemple@outlook.com sau cespp +38972751056

    RăspundețiȘtergere
  12. WhatsApp: +1 (478) 247-0671 sau e-mail: okosunhomeofsolution@gmail.com
    CEL MAI BUN PENTRU COPII, CARE VĂ VĂ AȚI AJUTA CĂ AȚI VĂ RUGĂM LOVE-UL LOVE, EX-GIRLFRIEND, GIRLFRIEND, EX-BOYFRIEND, BOYFRIEND, EX-WIFE, WIFE, EX-HUSBAND, HUSBAND ÎN 48 ORE, SPELLS TO RETURITE REUNITE EX LOVER

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am știut niciodată că va exista un moment în care soțul meu să nu poată privi în ochii mei și să-mi spună că mă iubește. Am fost cu sufletul la gură când soțul meu a plecat de acasă pentru a fi cu o altă doamnă în apartamentul ei, fără să-mi pese de mine și de minunata noastră fiică. A trebuit să fac 3 schimburi în fiecare zi pentru a-mi plăti facturile și, de asemenea, să am grijă de fiica mea. Luna trecută, am dat peste un articol online care spunea cum Dr. White a fost atât de util pentru o mulțime de oameni în restabilirea vieții lor de dragoste rupte. L-am contactat prin acest e-mail: wightmagicmaster@gmail.com.
    și mi-a spus că îmi va restabili căsătoria în 48 de ore cu puteri naturale și am crezut în cuvintele sale că soțul meu se va întoarce și va "uau", în 48 de ore de la contactarea doctorului White, soțul meu a revenit cerșind să spună că nu știa ce e în neregulă cu el și mi-a promis că nu ne vom abandona din nou pe mine și pe fiica noastră, că îi sunt atât de recunoscător încât mi-a restabilit căsnicia. WhatsApp acest număr: +17168691327 pentru mai multe întrebări dacă aveți nevoie de ajutorul lui ....

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt aici pentru a grăbi această veste bună pentru întreaga lume despre cum am primit ajutor de la DR ISIKOLO, un mare vrăjitor de loterie, care vă va ajuta să faceți o vrajă la loterie și să vă ofere numerele potrivite pentru a câștiga la loterie, nu am crezut. la început, dar pe măsură ce viața a devenit mai grea, am decis să încerc, cheltuiesc atât de mulți bani pe bilete doar ca să mă asigur că câștig. până în ziua în care l-am întâlnit pe Dr. ISIKOLO online, despre care atât de mulți oameni vorbesc că este foarte grozav când vine vorba de vraja la loterie, nu eram sigur de asta, dar i-am dat o încercare, iată că a fost ca o magie Am câștigat 670.000 (Șase sute șaptezeci de mii de euro) la loto cu numerele pe care mi le-a dat. DR ISIKOLO este o persoană cu adevărat de încredere, demnă și de încredere, vă împărtășesc asta, cărora vi-a fost atât de greu să câștigați la loterie. Vă mulțumesc DR ISIKOLO care m-a ajutat să-i contactez adresa de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, puteți să-l WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  15. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  16. Numele meu este Tamara Sebastian și sunt aici să-i aduc recunoștință lui DR ISIKOLO pentru ajutorul său de a-mi salva relația. Iubitul meu m-a părăsit pentru că m-am temperat repede și m-am luptat cu el de mai multe ori din cauza nesiguranțelor, văzându-l vreodată aproape de orice altă doamnă. Nu am putut găsi o modalitate mai bună de a-l face să se întoarcă la mine și DR ISIKOLO a venit în ajutorul meu. Când l-am contactat, mi-a spus tot ce trebuia să știu despre cum vor fi restabilite dragostea și legătura dintre mine și bărbatul meu. M-am conformat și el a făcut treaba fără ezitare și imediat după 48 de ore, iubitul meu m-a sunat. Sunt fericit și plin de viață datorită bunăvoinței lui DR ISIKOLO. Îi îndemn pe oricine trece prin probleme să-l contacteze acum și cu siguranță te va ajuta. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau dacă preferați WhatsApp, trimiteți-i un mesaj: +234-8133261196

    RăspundețiȘtergere
  17. Călătoria mea de restaurare a căsătoriei a început acum câteva luni, când soția mea de 22 de ani m-a schimbat într-un bărbat cu 10 ani mai tânăr. Eu am 57 de ani, iar ea 55. Am trecut prin deșert și în timpul călătoriei l-am găsit pe doctorul Isikolo. Dumnezeu l-a folosit pentru a-mi vindeca inima zdrobită și mi-a îndepărtat durerile cu vraja Sa de Iubire Puternică. a fost una grea pentru mine să încerc să o aduc înapoi acasă fără succes și a devenit o agonie pentru copiii mei și pentru mine. Am încredere în Domnul și știu că El îmi va restabili căsnicia. I-am explicat totul și mi-a spus ce să fac, ceea ce am făcut și el și-a făcut partea lui, iar soția mea s-a întors acasă la mine și copiii noștri în mai puțin de două zile. Trebuie să avem credință. Credința este asigurarea lucrurilor la care sperăm și convingerea lucrurilor nevăzute. Bărbații și femeile vă rog să nu renunțați, Dumnezeu îl poate folosi pe Doctor Isikolo pentru a vă restabili căsnicia sau relația. Nu pierde speranta. Trebuie să te îndrăgostești de Domnul.
    Contactați doctorul Isikolo Pentru o vrajă puternică de dragoste trimisă de la Dumnezeu. prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp pe: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt atât de fericit astăzi pentru ceea ce a făcut Dr Joe pentru mine. Logodnica mea s-a despărțit de mine în ultimele trei luni pentru că a crezut că o înșel. Așa că în ultimele trei luni am încercat să o implor, dar ea tot spune același lucru și că nu vrea să ne întoarcem din nou, că nu poate avea încredere în mine. Așa că am luat legătura cu Dr. Joe, care mi-a spus că iubitul meu se va întoarce la mine dacă sunt serios și gata să respect procedurile. Nu am avut de ales decât să fiu de acord cu termenii și și-a făcut cu bucurie partea lui. Deși eram încă sceptic cu privire la posibilitatea de a o recupera, am fost uimit după două zile când am primit un mesaj de la logodnica mea plin de remușcări pentru tot ceea ce a făcut și cum a gestionat situația într-un mod nepotrivit. Am avut o întâlnire și am rezolvat totul și suntem din nou fericiți împreună. Contactează-l dacă și tu ai nevoie de ajutor. E-mailul lui este (drjoesolutionspells@gmail.com) sau WhatsApp +1-3306946798

    RăspundețiȘtergere
  19. AM PARTENERUL MEU ÎNAPOI LA MINE
    Această mărturie este o poveste adevărată și numele meu este Monika Simun. Am intrat în contact cu DR ISIKOLO printr-o mărturie scrisă despre el și, de asemenea, am întâlnit multe mărturii despre modul în care îi ajută pe alții cu viața lor. Să te întorci cu un fost este unul dintre cele mai interioare sentimente pe care mulți oameni le-ar plăcea să le experimenteze, mai ales că acele amintiri cu fostul nostru ne întunecă mereu mintea când altcineva face unele dintre acele lucruri pe care le făcea fostul nostru. Am fost părinte singur timp de aproape 6 ani și, deși fostul meu soț era departe de copiii mei, încă îmi doresc să se întoarcă într-o zi la mine. Acest vrăjitor pe care l-am întâlnit, cunoscut sub numele de DR ISIKOLO, m-a ajutat cu dorințele mele și sunt bucuros să spun că m-am întors cu fostul meu soț. rezultatul s-a manifestat timp de 48 de ore, când m-a asigurat, iar dragostea și conexiunea pe care le-am împărtășit au fost restabilite uimitor. Dacă doriți să vă întoarceți cu succes cu fostul dvs., contactați acest mare vrăjitor la Whatsapp +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Numele meu este Vanessa Cosmin. N-am știut niciodată că oamenii ar putea fi atât de amabili, altruişti și uimitori până când DR ISIKOLO m-a ajutat cu problemele mele în căsătorie. Unirea mea cu bărbatul meu nu a durat până la un an când am început să avem probleme. Era atât de frecvent încât am confruntat cu depresie și am continuat să mă lupt cu ea și, în același timp, soțul meu a plecat și a jurat că nu se va mai întoarce niciodată. Nu știam ce să fac cu viața mea în acel moment. A trebuit să continui să caut ajutor până când DR ISIKOLO mi-a venit în ajutor. După ce a făcut consultările cuvenite, mi-a fost clar că fosta iubită a soțului meu a făcut ceva pentru a ne rupe, ca să-l poată primi înapoi. DR ISIKOLO mi-a spus ce să fac și cu toată siguranța trebuie să obțin rezultatul după 2 zile. pe care l-am respectat și el m-a ajutat și rezultatul a fost atât de uimitor. Acum soțul meu s-a întors la mine și ne concepem primul nostru copil cu căldură și fericire. Doar trimite-i prin WhatsApp +2348133261196 sau e-mail-i prin: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-am pierdut căsnicia și casa noastră frumoasă, distrusă de nefericirea când o văd pe soția mea plecând din cauza minciunilor cu care era hrănită și a nesiguranțelor care nu au fost niciodată adevărate. Am jurat de la început să nu fiu niciodată un trișor și m-am susținut pentru a mă asigura că îmi construiesc o casă fericită, dar, din păcate, ea nu a avut niciodată suficientă încredere în mine. Am rătăcit luni de zile încercând să o recuperez și am căutat ajutor din diverse surse, inclusiv din intervenția familiei ei, dar nu am avut niciodată succes. Am intrat în contact cu Dr. Isikolo, de care mă îndoiam la etapa anterioară cu care am luat legătura. A trebuit să păstrez speranța vie și să respect procedurile așa cum mi-a explicat totul. M-a asigurat de întoarcerea ei, care s-a întâmplat după două sau trei zile și încă nu am găsit cuvinte pentru a exprima cât de fericit și de recunoscător sunt cunoscând fiul meu și am avut mama lui acasă la noi. Le spun tuturor despre Dr. Isikolo și inima lui bună care ajută oamenii. Nu te va dezamăgi dacă îl încerci. Contactați-l prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Îl puteți, de asemenea, pe WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  22. Am avut o legătură frumoasă și uimitoare cu soțul meu și am fost atât de îndrăgostiți și am devenit o invidie pentru toți cei din jurul nostru. Nu am știut niciodată că familia lui nu a fost niciodată în sprijinul căsniciei noastre, deoarece mama lui avea o anumită doamnă cu care doreau să se căsătorească, dar el a insistat că merge pentru mine și pentru nimeni altcineva. Au avut modul lor de a-mi deruta soțul și de a se asigura că divorțează de mine, iar când au reușit, am fost devastată și soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea. Eram deprimat și aproape că mi-am pierdut viața pe linie. Sora mea a trebuit să găsească un mijloc pentru mine să mă asigur că îl recuperez și l-am contactat pe DR JOE. A venit în ajutorul meu și a făcut tot ce a putut pentru a se asigura că problema a fost rezolvată. El l-a salvat pe soțul meu de hipnoza pe care i-au pus-o pentru a se asigura că mă părăsește pe mine și dragostea pe care o împărtășim. Sunt atât de bucuros acum că s-a întors la mine, așa cum m-a asigurat DR JOE. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a-i mulțumi că a fost alături de mine. E-mailul lui este (drjoesolutionspells@gmail.com) sau WhatsApp +1 330-694-6798

    RăspundețiȘtergere
  23. Numele meu este Nadia Brancusi. După ce a fost în relație cu bărbatul meu timp de patru ani, s-a despărțit de mine. Am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar. Mi-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el și l-am implorat cu tot, am făcut promisiuni dar a refuzat. Am contactat un vrăjitor numit DR ISIKOLO care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vrajă, nu am avut de ales decât să încerc, i-am trimis vrăjitorului prin poștă și mi-a spus că există nicio problemă că totul va fi bine înainte de două zile și că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile. a făcut vraja și, în mod surprinzător, în a treia zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu și am rezolvat diferențele și suntem fericiți împreună acum. Oricine ar putea avea nevoie de ajutorul vrăjitorului, de e-mailul lui: isikolosolutionhome@gmail.com sau de WhatsApp/Viber lui pe: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  24. Viața mea s-a întors!!! După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Îmi venea să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr Ilekhojie. Unii oameni au mărturisit că el l-a adus înapoi pe fostul lor, alții au mărturisit că el restaurează pântecele și vindecă bolile cu ierburi. Eram mai interesat de reconcilierea cu soțul meu, pe care dr. Ilekhojie a făcut-o posibilă în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Mulțumesc. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. E-mail: (gethelp05@gmail.com Whatsapp sau Viber: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  25. Când l-am găsit pe Dr. Ilekhojies, contactați online. Mi-a trebuit să ajung într-un loc în care eram absolut distrus pentru a vedea că trebuie să-i spun cu ce m-am confruntat în căsnicia mea. Am făcut o cameră de război în dulapul dormitorului meu și m-am dus direct la Sursă! A devenit greu de multe ori; soțul meu era încă acasă și nu mă susținea și tot dorea să divorțeze, dar știam că puținul pe care îl aveam ne va susține pe mine și pe fiica mea. Apoi a venit brusc sâmbăta trecută, vraja de reconciliere a doctorului Ilekhojie l-a pus într-un loc să decidă dacă ne va abandona sau va lucra la căsnicia noastră. Doar după vraja de împăcare a spus de fapt că mai vrea să fie căsătorit și a anulat contractul pentru o locuință pe care urma să o cumpere în Hemet California! Într-adevăr, nimic nu este imposibil cu vraja de reconciliere a Dr. Ilekhojies. Nu cedati niciodata!" contactați Dr. Ilekhojie dacă aveți probleme în căsnicie. Trimiteți un e-mail la gethelp05@gmail.com sau la numărul de telefon +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  26. Este adevărat că oamenii buni de vrăji sunt greu de găsit în zilele noastre, dar sunt mândru de acest bărbat pe nume DR WALE, el este vrăjitorul pe care l-am întâlnit și văd că munca lui este reală. A făcut o vrajă de dragoste pentru mine, care l-a adus înapoi pe soțul meu. Vraja pe care a făcut-o a funcționat rapid. În câteva săptămâni, soțul meu, care m-a părăsit de ani de zile, a început să mă sune și să mă roage să-l iert pentru tot greșeala. Doar partajați acest lucru aici, astfel încât și dvs. să puteți contacta DR WALE dacă aveți probleme de căsătorie sau de relație. WhatsApp/Viber lui: +2347054019402 E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  27. A pierde pe cineva pe care-l iubești este ca și cum ți-ai rupe inima în două bucăți, mai ales când ești profund îndrăgostit de acea persoană, dragostea este o emoție esențială și are puterea de a face totul fericit și plăcut, dar a venit o vreme când am fost abandonată de fostul meu iubit. de 3 ani care m-a părăsit pentru o altă femeie care ne-a rupt logodna. Încă nu-mi vine să cred că doctorul Ilekhojie a reușit să ne reunească pentru că prietenii și familia nu l-au putut convinge să se întoarcă. au trecut 2 luni si nunta noastra a fost saptamana trecuta. Darqut m-a tratat atât de bine și știu că căsnicia noastră este binecuvântată. Îți mulțumim Dr. Ilekhojie pentru curățarea și reconectarea dintre noi. Dacă doriți un nou început cu partenerul dvs., vă rugăm să discutați cu Dr. Ilekhojie cu aceste persoane de contact. E-mail: gethelp05@gmail.com și contactul său whatsapp/Viber: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...