Luna Nouă în Leu cu Zmeu, 19 august 2020. Da, se poate!

Avem nevoie de zodiile de Foc pentru a învăța nu doar să ne bucurăm, ci să ne bucurăm de tot ce e mai bun de la viață. Luna Nouă în Leu din dimineața zilei de 19 august 2020 deschide o fereastră de cer în ochiul furtunii care asfixiază planeta noastră mamă. De fapt, singura pe care o avem.

Luna Nouă în Leu aduce o triplă conjuncție în Leu, căci alături de Soare și de Lună stă Mercur. Cei 3 aștri fac trigon cu Marte și cu Nodul Sud, sextil cu Nodul Nord. Iată o configurație ce poartă denumirea de zmeu, dirijată de axa Destinului (Nodurile Lunare). Nodul Sud în vârful zmeului indică un moment de dharmă sau de karmă pozitivă, ceea ce presupune recunoaștere a meritelor pentru cei ce și-au îndeplinit misiunile personale, și-au asumat responsabilități mari fără să renunțe, au muncit pentru locul pe care îl ocupă.

Leul, purtătorul energiei de Lună Nouă, este zodia care cere recunoaștere, apreciere, confirmare, de care au acum parte cei ce merită. Așteptarea rezultatelor favorabile de data aceasta nu este în zadar, cu aceeași condiție menționată anterior: satisfacțiile, triumful, succesul sunt ale celor ce au muncit pentru cine sunt și pentru ce au. Marte în trigon cu tripleta de planete din Leu promite înlesniri și un sentiment de ușurare. Ba chiar premii, realizări și succese.

Raze de Soare strălucesc printre norii de pandemie. Poate conștiința colectivă a oamenilor se ridică deasupra vibrației de luptă. Poate încetăm să ne luptăm și înțelegem că, cu cât ne luptăm cu ceva ce nu ne mai dorim, cu atât mai mult dăm putere adversarului și nu obținem decât mai multe justificări pentru luptă.

Poate Luna Nouă ne face să ne luptăm mai puțin între noi, devenind mai concilianți. Contează acum mai puțin convingerile personale și ne interesează mai mult deconectarea de la ceea ce ne ține în tensiune. În următoarele 2 săptămâni după Luna Plină e timpul să ne ocupăm de ceea ce ne bucură sufletul. Este obligatoriu sub patronajul Leului să facem ceea ce ne place și să renunțăm la ceea ce ne produce conflict interior, dezgust, lipsă de stimă de sine.

Luna Nouă în Leu dă cu pulbere de bucurie și ne face să credem că da, se poate! Se poate dacă facem lucrurile cu pasune și cu entuziasm. Da, se poate dacă nu ne mai încăpățânăm să demonstrăm nimic nimănui. Da, se poate dacă învățăm să ascultăm fără să criticăm și fără să avem pretenția ca ceilalți să fie de acord cu noi. Roadele a ceea ce începem acum se arată peste 6 luni, când Soarele va fi în Vărsător, iar Luna Plină în Leu.

Contextul astral aduce curajul de a fi tu însuți, indiferent de ceea ce cred ceilalți! Și de a face ceea ce te pune cel mai bine în valoare. E timpul să ieșim în evidență cu tot ceea ce avem mai bun în noi, să ne punem la treabă talentele, să ieșim în față cu pasiunile noastre, să impresionăm, să strălucim. Se caută lideri inspiraționali și, de data aceasta, există o speranță că oamenii se orientează spre indivizi de valoare, care au ceva de spus și care au ce să le dăruiască altora.

Luna Nouă în Leu ne creează culoarul de a ne dărui semenilor noștri. Și nu dăm din ceea ce avem, ci din ceea ce suntem!

Luna Nouă în Leu pentru fiecare zodie (valabil și la Ascendent):

Berbec: poveste de iubire, copii, afirmare, rol pe scenă, situații în centrul atenției, apreciere a meritelor,  premii, talent artistic.

Taur: relații de familie, decizii legate de casă, de locuință, tranzacții imobiliare, investiții în gospodărie.

Gemeni: studii, drumuri, decizii legate de mijloace de transport, acte, hârtii, documente, comunicare, activități legate de oratorie și scris.

Rac: fermitate, limite care se cer impuse, achiziții, planuri financiare, investiții serioase, creșterea veniturilor, valorificarea talentelor.

Leu: noi începuturi, curaj, afirmare de sine, dorințe și planuri noi, autonomie, independență, hotărâre, capacitate de a da direcția, acțiuni pe cont propriu.

Fecioară: abandon, comunicare extrasenzorială, capacități terapeutice, sincronicități, rezolvarea spectaculoasă a unor blocaje, mister, intervenție divină, vindecare.

Balanță: viață socială, evenimente, anturaj, relații de prietenie, planuri neașteptate, noi idealuri, planificare a unor acțiuni pentru anul viitor sau pe termen lung.

Scorpion: sentiment de deblocare, ieșire dintr-un impas, ascensiune, promovare, creștere socială, satisfacții profesionale, reputație și recunoaștere publică.

Săgetător: mobilitate, comunicare la distanță, relații cu străinii, deschidere față de străinătate, drumuri lungi, studii superioare, examene, diplome.

Capricorn: ajutor primit neașteptat, deblocări financiare, recompense materiale, liniște emoțională, realizări prin partener/soț/asociat/familie, transformare personală, renaștere.

Vărsător: proiecte de cuplu, realizări în doi, satisfacția că se face dreptate, îndreptarea unor eșecuri, alianțe benefice, protecție din partea unor persoane importante.

Pești: eliminarea a ceea ce nu funcționează, curățenie în relațiile toxice, tratarea cu succes a unor afecțiuni medicale, îmbunătățiri la locul de muncă, îmbinarea plăcutului cu utilul.

17 comentarii:

  1. Vă mulțumesc mult! Tot ce ați scris vine ca o rază de speranță și lumină în această perioadă tulbure!
    Să ne fie liniște și armonie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumim cu recunostinta Valeriu !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt un leu care crede in zodia sa. Si cred cu tarie:"Da! Se poate". Totul este sa stim ce vrem cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sint fecioara si deja am confirmari .Cuvintul "abandon " imi creaza un pic de intrebare ,nu inteleg ce vrea sa zica .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica sa va lasati in voia lucrurilor, sa curgeti cu viata fara lupta :)

      Ștergere
  5. Bine ai revenit la lucruri normale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Va mulțumesc mult pentru toate postarile! Contează enorm

    RăspundețiȘtergere
  7. Aveam nevoie de aceasta gura de aer....Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  8. Atât de adevărat ....... pentru Fecioare !

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc! Ce ati scris vine ca o speranta ca se v a intampla ce am asteptat de mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunteti deosebit! Multumesc, mulțumesc, mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. leu nu stiu ce astept o alta directie sau tot aceea dar in forta








    RăspundețiȘtergere
  12. Mulțumim de încurajare.Felicitari pt. ce faci.Vino mai des!

    RăspundețiȘtergere
  13. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  14. Salutare tuturor, ma numesc Gisela din Grecia, vreau sa ii multumesc minunatei Dr. Dawn pentru ca m-a ajutat si mi-a restabilit casnicia rupta, nu am crezut niciodata ca dupa ce ma despartim timp de 2 ani voi putea sa-mi recuperez sotul. încercând toate mijloacele mele să-l recuperez, ceea ce am eșuat de multe ori și am decis să nu mai încerc, ci doar după ce am dat peste cum acest bărbat minunat pe nume Dr. Dawn a restabilit căsnicia ruptă de 7 ani a altcuiva și a fost uimit pentru că a mea avea doar 2 ani. vechi. Așa că a trebuit să încerc dacă mă poate ajuta și pe mine, ceea ce a făcut cu puterile lui și, pe scurt, acum îl am pe soțul meu acasă și trăim fericiți împreună ca niciodată. Vreau să apreciez și să-l recomand pe Dr. Dawn tuturor celor care au nevoie de ajutor în orice domeniu al căsătoriei sau relației și vă pot asigura că Dr. Dawn va restabili unitatea în casa voastră distrusă. Îl poți contacta pe e-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...