Dă-i bătaie! Jupiter în Berbec (20 decembrie 2022 – 16 mai 2023)

2023 are demaraj. Anul începe cu restanțe de anul trecut, pe care trebuie să le aducem la zi. Marte a fost retrograd în Gemeni din 25 octombrie 2022 până pe 12 ianuarie 2023 și ne obligă să spunem ce n-am apucat să spunem, să facem ce am vrut să facem și nu am reușit, să finalizăm ceea ce nu am putut în lunile anterioare. Din public ridică cineva mâna și întreabă: „Bine, bine, și cum putem face noi toate astea?” Jupiter se oferă să dea răspunsul: „Repede! Dintr-o lovitură! În forță!”

De ce Marte și Jupiter stau la aceeași masă la început de 2023 și de ce tatăl (Jupiter) îi dă o mână de ajutor fiului (Marte)? Pentru că Jupiter ia în stăpânire semnul Berbecului, deci vine acasă la Marte cel neputincios, care s-a dus în vizită la Gemeni și s-a agățat într-o pânză de păianjen din care este eliberat pe 12 ianuarie 2023. Jupiter parcurge o zodie într-un an. În 2022 și-a efectual 50% din traseul prin Berbec între 10 mai și 28 octombrie, restul de 50% al parcursului prin cel dintâi semn al zodiacului a început pe 20 decembrie 2022 și se încheie pe 16 mai 2023.

Jupiter revine practic în Berbec ca să-i redea fiului său mitologic superputerile. Deloc întâmplător, tranzitul se asociază cu șansa de reabilitare a relațiilor tată-fiu la orice vârstă: timp petrecut împreună, comunicare cu sinceritate, vindecare a trecutului, iar dacă tatăl nu mai este în viață, cinstirea memoriei, acceptarea, iertarea de către fiu. Desigur, șansa nu înseamnă că în toate cazurile se fac progrese semnificative, ci doar acolo unde există voință și reciprocitate.

Unul dintre beneficiile astrologiei este înțelegerea culoarelor energetice pe care ne mișcăm cu cea mai mare ușurință și eficiență, fără a lupta împotriva curentului. Jupiter în Berbec nu deschide un drum, un culoar sau o cale. El ne cheamă într-un parc de divertisment unde ne-a pregătit tobogane, cascade și aterizări forțate cu plonjon de la înălțime. Adrenalina e specialitatea Berbecului, așa că Jupiter crește viteza de acțiune în orice plan. Gândirea noastră devine mai ageră, emoțiile galopează, corpul își intensifică arderile.

Jupiter în Berbec ne împinge să luăm decizii pe bandă rulantă, să le comunicăm fără ezitare și să nu dăm înapoi. Hotărârea este un atu pentru toată lumea, fiecare dintre noi având șansa să facă ceva pentru el și să se concentreze pe creșterea personală. Cei care au trudit și au simțit că se sacrifică pentru alții simt că, în sfârșit, a venit și rândul lor. În afară de narcisiști, desigur, ei oricum se gândesc numai la ei tot timpul și vor spune că oricum ei știu întotdeauna mai bine decât astrologul.

Direcțiile de viață devin clare, scopurile sunt bine stabilite, iar acțiunile sunt țintite. Știm ce vrem și, mai precis, acest tranzit ne ajută să înțelegem ce nu mai vrem. Și să facem ceva concret! Nu mai orbecăim, nu mai amânăm, nu ne mai ascundem după scuze. Acționăm! Facem ceea ce ne readuce pe drumul nostru și ne recentrează. Jupiter în Berbec ne susține să trecem din nou pe scaunul șoferului și să recăpătăm controlul volanului.

Cine ezită este pierdut. Cine amână este lăsat în urmă. Cine lenevește este exclus.

Cine se mișcă repede, câștigă. Cine face ce n-a mai făcut are succes. Cine își asumă riscuri departe ajunge. Pentru că Jupiter în Berbec este patronul curajului și al tuturor celor curajoși.

E timpul potrivit să tăiem legăturile cu ceea ce ne ține pe loc, să facem pașii către o nouă viziune, să începem ceva nou! Dă-i bătaie! Calc-o! Dă-i blană!

Ce drumuri deschide Jupiter în Berbec pentru fiecare zodie și Ascendent:

Berbec: decizii mărețe, reinventare personală, schimbare de imagine.

Taur: acceptare, finaluri de cicluri, recompense după merit.

Gemeni: spirit de echipă, prietenie, protectori.

Rac: avansare profesională, viață socială, îndepărtarea unor obstacole.

Leu: noi aspirații, idealuri, relații la distanță sau cu străinii.

Fecioară: proiecte financiare, interes pentru lumea psihică, transformare personală.

Balanță: clarificarea relațiilor, decizii în cuplu, îndreptarea unor situații injuste.

Scorpion: reconfigurare profesională, organizare, grijă pentru sănătate.

Săgetător: fețe ale iubirii, relația cu copii, creativitate.

Capricorn: confort, mutare sau relocare, siguranță în familie.

Vărsător: acte și contracte, studii, succes prin oratorie și scris.

Pești: surse de venit, încredere în forțele proprii, suport oferit altora.

Sursa foto: https://www.mazdaoflodi.com/blog/why-is-my-mazda-gas-pedal-hard-to-push-down/

7 comentarii:

  1. Mulțumesc cu recunoștință

    RăspundețiȘtergere
  2. Binecuvantat sa fie Universul! Binecuvantat sa fii si tu! ca bine le mai sti tu pe toate. 💯 REALITATE SI PRECIZIE PENTRU CINE ACCELEREAZA UN PIC MAI BINE CA SCHUMACHER ♥️

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...