În 2023, pregătiți-vă să stați înghesuiți! N-avem loc de Lilith în Leu!

N-ați avut stare în ultimele 9 luni? Nu v-ați găsit locul? Vă venea să vă duceți unde oți vedea cu ochii, dar noroc că n-ați avut unde, că altfel nu vă mai întorceați? Perfect! Ați trăit ce trebuia. Dar acum gata cu tranzitul lui Lilith în Rac. Dânsa a pârjolit rădăcinile, situații stabile au fost zădărnicite, multe familii a dat peste cap, ba pe mulți i-a luat de pe lumea asta și i-a condus acasă. Pentru că mulți nu s-au mai simțit acasă în lumea asta, iar dorința sufletului le-a fost ascultată.

Lilith în Leu ne găsește mai puțini, cu dor de oameni care nu mai sunt fizic printre noi, cu regrete și nostalgii, cu acte ratate, cu linii ale destinului care ar fi putut să se întâmple, dar n-a fost să fie. În familie am avut cel mai mult de lucru și nu doar în familia clasică. Foarte mulți au trăit sentimentul că nu mai aparțin unui loc, unui loc de muncă, unui grup, unei echipe, unei țări. Foarte mulți au experimentat sentimente de nesiguranță, de incertitudine și de instabilitate. Foarte mulți au ezitat și au amânat, mergând înainte din inerție.

Dar a venit Lilith în Leu, draga de ea, pe 8 ianuarie 2023, unde își face rondul de 9 luni până pe 3 octombrie 2023. Tema de lucru se schimbă, la nivel colectiv accentul se mută pe cursa pentru afirmarea personală. Așa că ies din vizuinile lor toți cei care nu-și mai încap de importanță în propria piele, toți cei care sunt cineva în viață și au drepturi asupra altora, toți cei pătrunși de atotputernicia lor. Faceți loc pentru narcisiști, ei nu au loc de noi, darămite unii de alții. Așa că, în 2023, pregătiți-vă să stați înghesuiți! Peste tot bântuie oameni importanți, care vorbesc cu emfază, care au putere asupra altora, care au relații, care te rezolvă dintr-un telefon la cineva de la poliție, de la minister sau de la servicii.

Nu are cine să-i laude? Nicio grijă, se laudă singuri, se laudă între ei. Întocmai ca în practica academică, unde profesorii se citează între ei pe prietenie în articolele de specialitate ca să le crească punctajul la dosar. S-a terminat prohibiția la vânătoare! Vânătoare chiar de trofee, în care trebuie să te asiguri că nu erai chiar tu trofeul altcuiva. Se vânează o poziție mai înaltă, o certificare, un loc mai în față. Nesațul de confirmări împinge la validări prin diplome, funcții, colecții. Lilith în Leu hrănește iluziile lui Neptun din Pești (unde, din 7 martie, vine și Saturn) despre puterea dată de însemnele exterioare. Să vedeți sfaturi de nutriție, cosmetică, fitness până în octombrie. La tot pasul sfătuitori despre cum să mănânci perfect, cum să arăți perfect, cum să lași o impresie perfectă. Sunt în expansiune cei care lucrează în industria imaginii și prelucrează exteriorul. Ne-am lămurit, la carcasă stăm bine anul acesta. La mansardă, mai puțin. Lumea vrea la masa bogaților, a celor ce contează, a celor priviți cu respect de jos în sus. Ăla de ce poate și eu nu? Eu de ce să nu fiu acolo?

Și atunci vine întrebarea unuia dintre copiii mei: Care e diferența dintre iubirea de sine și egoism? Răspunsul meu a fost așa: Iubirea de sine înseamnă să te iubești pe tine, egoismul înseamnă să te iubești doar pe tine!

Lilith în Leu răscolește problematica iubirii. Unii înțeleg că iubirea înseamnă să-ți eliberezi viața ca să faci ce vrei tu, când vrei tu, doar dacă îți place. Însă iubirea nu poate fi în veci separată de responsabilitate și de ceilalți. Faci ce vrei după ce ai făcut ce trebuie, deci ce este necesar! Iubirea de sine ne amintește că, la nivel de sine, suntem cu toții interconectați. Egoiștii și narcisiștii trăiesc în iluzia separării, nu în iubire de sine!

Că Lilith în Leu ne permite tuturor să luăm decizii care ne fac să ne simțim bine în propria piele, este adevărat. Dar Lilith ne dă timp și spațiu nu ca să facem doar ce ne place, ci ca să creăm și să contribuim într-un mod care să ne reprezinte mai bine pe noi. Lilith în Leu ne cere să ne afirmăm calitățile, talentele, darurile. Lor ni se dă șansa de a ne dedica între ianuarie și octombrie 2023. Dar ele trebuie întoarse în lume, trebuie împărtășite, trebuie puse în practică spre beneficiul celorlalți, de la familie și prieteni până la un public cât mai larg.

Tranzitul Lunii Negre, cum mai este cunoscută, actualizează clișee populare. La unii ”Ce-ai, dragă, ți-au murit lăudătorii?”, la alții „Ce-ai, dragă, te chinuie talentul?” Și da, talentul ne chinuie anul acesta ca un drăcușor care se ține de capul nostru și care nu se lasă până nu-l punem la treabă. La fel de adevărat este că unii își folosesc talentul, iar alții doar își dau talente. Dar avem încredere în configurațiile astrale care anunță în continuare demascarea impostorilor. Reiese că toți cei care debordează de creativitate și au un talent cu care au curajul să iasă în față au succes. Nu e de mirare că mulți rămân fără locuri de muncă și sursă de venit, ca să învețe să trăiască din ce știu ei cel mai bine și le mai și place. De aceea, mulți își găsesc calea pe Lilith în Leu, iar cei care deja sunt pe ea dau randament și mai mare.

Când nu mai dormiți noaptea, somatizați, simțiți o apăsare sau o nerăbdare, o iritare sau o agitație, înseamnă că nu v-ați folosit talentul. O să arătați obosiți, sleiți de puteri, rătăciți. O să ajungeți la una dintre vorbele tatălui meu: „Ce bine arăți! Zici că au arat dracii cu tine!” Numai ce am spus că veți simți un fel de drăcușor, dar vesel, care vă împunge. Cum îl prindeți, puneți șaua pe el! Decât el pe voi, mai bine voi pe el!

Numai creativitatea, talentele muncite, munca cu bucurie și plăcere transformă egoul în smerenie. Lilith în Leu promite că, dacă ne identificăm cu pasiunile și harurile noastre (pe care dacă nu le-am descoperit până acum avem șansa de a le găsi anul acesta), nu avem timp nici să ne lăudăm, nici să ne simțim importanți, nici să ne comparăm. Ajungem doar să fim. Ceea ce avem, avem în funcție de cine suntem. 

Ce hrănește egoul sau, după caz, afirmarea de sine, bucuria de viață, creativitatea:

Berbec: iubirea, copiii, nevoia de a ieși în față, scena, premiile.

Taur: familia, nevoia de siguranță, grija față de alții, hrănirea altora, nevoile celorlalți.

Gemeni: studiile, călătoriile, oratoria, scrisul, negocierile.

Rac: banii, independența financiară, talentele din care ies și bani, timpul liber.

Leu: deciziile, afirmarea de sine, starea de bine fizică, esteticul, inițiativele.

Fecioară: credința, acceptarea, ghidarea, drumul spiritual, intuiția.

Balanță: prietenii, grupurile, idealurile, visurile, capacitatea de anticipare.

Scorpion: cariera, funcția, rolul social, statutul, capacitatea de organizare.

Săgetător: idealurile, aspirațiile la cel mai înalt nivel, spiritualitatea, supraspecializarea, experiențele noi.

Capricorn: sprijinul familiei, moștenirile, tranzacțiile financiare, lucrul cu subconștientul, terapia.

Vărsător: relațiile, viața de cuplu, armonia, echilibrul, parteneriatele.

Pești: munca, stilul de viață, preocuparea pentru sănătate, nevoia de ordine, curățenie și disciplină.

Sursa foto: https://zodiacstory.com/astrology/lilith-9th-house/

22 de comentarii:

  1. La mulți ani,sunte ti un om minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincera sa fiu...mi s' a " Acrit" de influenta lui Lilith...insa face parte din Crucea pe care o avem de dus fiecare! Cu drag Marlene Hristea( doamna in doliu)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc! 💐
    Îndrăznesc să vă întreb, dacă nu știu sigur ziua de naștere 14 sau 15.... de ora nu mai vorbesc, se poate afla cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cineva care practica radiestezia va poate ajuta cu siguranta.

      Ștergere
  4. Multumesc! Doamne Ajuta sa auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc cu recunostinta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nicoleta Stan12 ianuarie, 2023

    Mulțumesc! O lectura utila și in același timp plăcută . Sa înveți, și in același timp sa îți facă plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim frumos!
    V-am simtit lipsa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc! Foarte clar și la obiect! Voi urmări aspectele semnalate !

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc cu recunostinta... scurt, pe inteles si la obiect

    RăspundețiȘtergere
  10. Poți sa îmi răspunzi rapid unde am Lilith în Harta!? Harta mea natala a devenit o mare afacere a ta cu Nico!

    RăspundețiȘtergere
  11. Formula apei e h2o! Formula înțelegerii și a cunoașterii....

    RăspundețiȘtergere
  12. Va multumesc mult, v am simtit lipsa! Cu recunostiinta

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Valeriu,
    Am parcurs blogul tau si nu am observat nici o postare cu horoscopul anual pentru 2023.
    Nu l-am observat eu sau urmeaza sa fie postat sau nu va mai fi postat?
    Multumesc mult,
    Vali

    RăspundețiȘtergere
  14. Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Curs de radiestezie, partea 1. Sâmbătă, 27 aprilie 2024, online

Scopul acestei formări este familiarizarea cu măsurătorile radiestezice. Nu se pune problema de inițieri și grade, ci doar de un cadru gener...